imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
2 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Stuttgart a jeho Stadtbahn (30.3.2021)
Šikmý Z-priechod cez trať mestskej dráhy
Linka U3 bola prvou linkou stadtbahnu
Zelená križovatka mestskej dráhy s jednotkou Siemens DT 8.10
Nástupištia mestskej dráhy sú prispôsobené výške podlahy vozidiel, ktorá je 1000 mm
Jednou z kritizovaných vlastností stuttgartskej mestskej dráhy sú vysoké nástupištia
Počas postupného prechodu z električky sa mestskú dráhu (stadtbahn) mali trate duálny rozchod 1000 mm a 1435 mm
Pohľad cez kabínu vodiča na zastávku mestskej dráhy
Siemens DT 8.10 odchádza do podzemnej časti
Výhybky pre rozchody 1000 a 1435 mm
Súprava jednotiek Bombardier DT 8.11 na trati otvorenej v roku 2013
Zastávka Bottroper Straße otvorená v roku 2017
Zastávka Budapester Platz na novej trati otvorenej v roku 2017
Nová trať sprevádzkovaná v roku 2017 má duálny rozchod a samostatné nízke nástupištia, aby na nej bolo možné prevádzkovať historickú električkovú linku 23
Súprava Bombardier DT 8.11 na novej trati s duálnym rozchodom
Na takmer každej zastávke v Stuttgarte (vrátane najnovších) sú umiestnené zábradlia usmerňujúce pohyb chodcov
Opustená trať na ulici Friedhofstraße, ktorej využívanie skončilo v roku 2017 po otvorení nového prepojenia na Hlavnú stanicu
Pohľad z nízkeho električkového nástupišťa na vysoké
Nízke nástupište slúžilo električkám
Pozostatok električkovej prevádzky na Hlavnej stanici v podobe nízkeho nástupišťa
Pohľad z nízkeho električkového nástupišťa na meter vysoké nástupište mestskej dráhy
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie