imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
2 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Československé električky v nemeckom Cottbuse (8.11.2020)
KTNF6 #148 na konečnej linky 1
Depo s odstavenými električkami KT4, KTNF6 a Gotha a autobusmi Mercedes-Benz Citaro
Vybrané spoje linky 4 zachádzajú do vozovne
Prvým nemeckým mestom s kompletne nízkopodlažnou električkovou dopravou sa stal v roku 2004 Cottbus vďaka prestavbe československých električiek KT4 na typ KTNF6 vložením stredného nízkopodlažného článku
Jedna z 21 prevádzkovaných električiek KTNF6, ktorý je jediným nasadzovaným cottbuským typom
Električky v Cottbuse jazdia od roku 1903
KTNF6 #170 v 20 km dlhej sieti tratí s rozchodom 1000 mm
Konečná linky 3 s električkou KTNF6
Interiér električky KTNF6 #170 po druhej modernizácii
Interiér električky KTNF6 #170 po druhej modernizácii
KTNF6 #136 na konečnej Madlow
Interiér KTNF6 #136 po prvej modernizácii
Interiér KTNF6 #136 po prvej modernizácii
KTNF6 #135 na konečnej liniek 2 a 4
KTNF6 na konečnej Sachsendorf
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie