imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
4 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Pohľad do nemeckého Heilbronnu (16.1.2020)
Dvojsystémová vlakoelektrička ET 2010 dokáže jazdiť v napäťových sústavách 15 kV 16,7 Hz a 750 V =
Tram-train ET 2010 v električkovom režime
Električková signalizácia pre vlečkový vlak (vľavo) a pre električku resp. tram-train (vpravo)
Križovanie železničnej vlečky s električkovou traťou, pričom železničné a električkové koľaje nie sú navzájom prepojené
Koľajová spleť železničnej vlečky s električkovou traťou bez vzájomného prepojenia
Čítačka na zastávke
Samostatná signalizácia pre električky (tram-trainy) a vlaky odbočujúce do logistickej firmy
#11, HN VB 6011, linka 1, Bahnhofstraße, zastávka Bahnhofsvorplatz
Vlakoelektričky ET 2010 pred železničnou stanicou
Odstavné plochy pre tram-trainy v Heilbronne, vedľa ktorých (na prostredných koľajách) končí úsek s platnosťou električkových predpisov a začína úsek s platnosťou železničných predpisov
Duewag / ABB / Henschel GT8-100C/2S ako zástupca prvých sériovo vyrábaných dvojsystémových tram-trainov vyrábaných v rokoch 1991 - 1995
Zastávková informačná tabuľa od firmy iqu Systems GmbH
Minibus Mercedes-Benz
Bombardier ET 2010 v centre 120-tisícového mesta Heilbronn
#82, HN VB 6082, Kaiserstraße
#S RS 2315, Kaiserstraße
Vybrané spoje linky tram-trainovej linky S4 sú skrátené po Heilbronn a Schwaigern, časť pokračuje takmer 2 hodiny až do Karlsruhe
Výška podlahy vlakoelektričiek ET 2010 je 646 mm resp. 889 mm pri prvých / zadných dverách
Interiér tram-trainu Bombardier ET 2010
Interiér tram-trainu Bombardier ET 2010
Kampaň proti cestovaniu načierno
Zákaz vykladania si nôh na sedadlá, ktoré je v západnej Európe pomerne rozšírené
Cestovný poriadok linky S4 s viac ako stominútovou jazdnou dobou
Minibus ako nadväzná doprava k vlakoelektričke
Úrovňové priechody cez železničnú trať, po ktorej jazdia tram-trainy
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie