imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
-1 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Československé električky v nemeckom meste Görlitz (19.1.2021)
Električková sieť v Görlitz je dlhá 12 km, má rozchod 1000 mm a jazdia na nej električky KT4D-C (na fotke) a jedna párty električka Duewag GT 6 Typ „Mannheim“
Konské tramvaje v Görlitz začali jazdiť v roku 1882, električky v roku 1897
Interiér električky KT4D-C neprešiel väčšou modernizáciou
KT4D-C #316 pôvodom z Erfurtu na konečnej Weinhübel
Reklama na bufet na konečnej električky
Interiér KT4D-C z roku 1988
Rozdiel medzi výškou nástupišťa a dolnou hranou prvého schodu v Görlitz nie je veľký
Prvá görlická KT4D-C z roku 1983
Prvá görlická KT4D-C z roku 1983
Interiér KT4D-C
KT4D-C #302 pod obchodným domom, v ktorom sa nakrúcal film Grandhotel Budapest
Električky v Görlitz jazdia v 20- resp. 30-minútových intervaloch
Električková sieť pozostáva z dvoch liniek
Rekonštrukcia koľajovej križovatky v centre mesta
Turistický vláčik v centre mesta
Turistický vláčik v centre mesta
KT4D-C #316
#506, GR CX 212, Demianiplatz
Trianglové obratisko a viditeľná pôvodná koľaj pre obojsmerné električky
Pôvodná koľaj pre obojsmerné električky v obratisku Biesnitz/Landeskrone
Cúvanie električky v trianglovom obratisku
KT4D-C z roku 1987
Súprava KT4 zastavila na zastávke Demianiplatz
#317, linka 3, Demianiplatz, An der Frauenkirche
#308 v obratisku na okraji sídliska Königshufen
#311, linka 2, Kunnerwitzer Str.
#308, linka 2, Berliner Str.
#311, linka 2, Bahnhofstraße
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie