imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
5 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Milánske koľaje (5.3.2024)
Jedna z desiatich električiek Ventotto vyrobených firmou Officine Meccaniche Lodigiane (OML)
Električka Ventotto z roku 1928 a generálkovaná v roku 2014 je stále v prevádzke
Električková vozovňa Messina z roku 1912
Električková vozovňa Messina postavená v roku 1912
Električková vozovňa Messina
Električková vozovňa Messina
Električka Caproni radu 700 z rokov 1947 - 1948 slúžila v roku 2018 na prevoz piesku
Električky Caproni série 700 vyrobené v rokoch 1947 - 1948 slúžili do roku 1966, kedy boli preradené medzi technologické vozidlá - napríklad #705 preváža piesok
Električky Caproni série 700 vyrobené v rokoch 1947 - 1948 slúžili do roku 1966, kedy boli preradené medzi technologické vozidlá - napríklad #705 preváža piesok
Aj keď má Miláno rozsiahlu električkovú sieť, boli časy, keď bolo tratí v meste oveľa viac
Niektoré neprevádzkované trate sa dočkali obnovy, to však nie je prípad tejto trate
Električková trať na ulici Via Palestro zrušená niekedy medzi rokmi 1964 a 1975
Električková trať pozdĺž časti kanála Naviglio Grande bola presunutá na inú ulicu niekedy medzi rokmi 1980 a 1985
Električková trať pozdĺž časti kanála Naviglio Grande bola bola presunutá na inú ulicu niekedy medzi rokmi 1980 a 1985
Električková trať pozdĺž časti kanála Naviglio Grande bola presmerovaná do novej polohy niekedy medzi rokmi 1980 a 1985, stopy po starej trati boli viditeľné aj v roku 2018
Električková trať zrušená niekedy medzi rokmi 1948 a 1964 je viditeľná aj v roku 2018
Po trati na ulici Via delle Forze Armate prestali električkové linky jazdiť niekedy medzi rokmi 1964 a 1975, koľajnice však zostávajú aj pri opravách asfaltu zachované
Stopy po električkovej trati zrušenej niekedy medzi rokmi 1964 a 1975
Stopy po električkovej trati zrušenej niekedy medzi rokmi 1964 a 1975 a nevyužívaná trolejbusová trať
Električková odbočka do ulice Via Giovanni Pacini doslúžila niekedy po roku 1964
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie