imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
4 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Regionálne dráhy vo Švajčiarsku a Taliansku (24.10.2021)
Regionálny vlak ide do mesta Zug
Pôvodný vozeň SWP/SAAS/BBC BDeh2/4 #72 z roku 1970 prestavaný na vozeň Beh2/4 s rovnakým číslom v roku 2002
Jednotka Stadler v úvraťovej stanici Innertkirchen
Elektrický motorový vozeň Be 4/4 z roku 1996
Malý snežný pluh na trati, ktorá pôvodne vznikla pre potreby elektrárne (1926) a až neskôr (1946) začala slúžiť aj verejnosti
Vozeň BDe 4/4 z roku 1953, ktorý bol na MIB zakúpený v roku 2005 od Chemins de fer du Jura
Parnú prevádzku najskôr vystriedala batériová (na fotografii) a od roku 1977 bola trať elektrifikovaná s napätím 1200 V DC
Vozeň Gem 4/4 z rokov 1952 - 1953, ktorý bol na MIB zakúpený od Chemins de fer du Jura a následne prestavaný
Jednotka ABe 8/8T na talianskom konci trate Domodossola - Locarno
Oba konce trate Domodossola - Locarno sú umiestnené v podzemí pod železničnými stanicami normálnorozchodnej železnice
Depo v Domodossole
Centovalli Express na regionálnej trati spájajúcej Švajčiarsko s Talianskom
Švajčiarsky koniec trate v Locarne s panoramatickou jednotkou
Odstavené vozne na čele s BDeh 2/4 z roku 1983
Jednotky Stadler SURF ABeh 2/6 nahradili miestne "tetrapaky"
Miesto na upevnenie bicykla v jednotke Stadler SURF
Stretnutie jednotky Stadler SURF ABeh 2/6, modernizovaných vozňov a parného rušňa #105 muzeálnej trate Blonay - Chamby na stanici v Blonay
Súprava postavená zo starších vozňov vedľa parného vlaku
Na GoldenPassLine sa dá vrátiť o sto rokov dozadu v historizujúcich vozňoch GoldenPass Classic
GoldenPassLine láka aj na historizujúce vozne
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie