imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Polojasno
4 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Dráhy ako z rozprávky na švajčiarsko-francúzskom pomedzí (22.8.2021)
Akumulátorová lokomotíva Ta 2/2 z roku 1952 na panoramatickej trati k priehrade Emosson
Stanica panoramatickej železničky Les Montuires
"Panoramatická" visutá lanová dráha
Vlak vedený akumulátorovou lokomotívou Ta 2/2 z roku 1952
Na Les Montuires sa prestupuje z pozemnej lanovej dráhy (v pozadí) na vláčik
V bežnej prevádzke slúžia len akumulátorové lokomotívy
Škrupiny pre 2 osoby vo vozňoch
Železnička umožňuje prepravu aj telesne postihnutým
Točňa s rozchodom 600 mm
Pôvodne stavebná železnica s rozchodom 600 mm bola vybudovaná na účely výstavby novej priehrady Emosson, ktorá bola dokončená v roku 1973
Na trati vedúcej pozdĺž strmého svahu je 6 tunelov
Na železničnej trati k priehrade Emosson je 6 tunelov
Trať vedie k priehrade, kam občas zavíta aj Tour de France
Železničná trať vedie k šikmému výťahu pod 180 metrov vysokým priehradným múrom
Prestup zo železničky na pohyblivý výťah
Dnešná turistická trať vedie na mieste pôvodnej trate, ktorá sa používala pri výstavbe starej priehrady z roku 1920
Pohyblivý výťah z roku 1991 ku korune hrádze
Pohľad z koruny hrádze na zvyšky pôvodnej železničnej trate, ktorá viedla až tesne k priehradnému múru
Železnička k priehrade Emosson pripomína modelovú železnicu
Šikmý výťah Minifunic a v pozadí stará visutá lanová dráha - oboje vedie k priehrade Emosson
Šikmý výťah nahradil monorail na rovnakom mieste
Tunel k nepoužívanej časti trate k priehrade
Vlak na úbočí strmého svahu
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie