imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
5 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Švajčiarske zubačky (25.4.2021)
SLM / FFA / BBC BDeh 1/2 #1 z roku 1958 je jediným vozidlom, ktoré premáva na dráhe RhW
Ovládacie prvky zubačky SLM / FFA / BBC BDeh 1/2 #1 z roku 1958
Strojvodca v akcii
Maximálny sklon ozubnicovej železnice RhW je 260 ‰
Posledný úsek pred vrcholom vedie tunelom
Ozubnicová železnica RhW vedie priamo ku Starému Rýnu, ktorého ľavý breh leží vo Švajčiarsku a pravý v Rakúsku
Trolejová veža na trati otvorenej v roku 1900
Odstavené vozne v Aigle
Súprava SIG/SAAS Bt #352 + SIG/SAAS BDeh 2/4 #301 (oba z roku 1966) na konečnej pri Grand Hoteli dokončenej v roku 1915
Posledný úsek 6,2-km dlhej ozubnicovej trate s rozchodom 1000 mm a napájaním 1500 V DC vedie tunelom
Dvojkoľajný úsek Abtovej ozubnicovej železnice na moste
Vevey/BBC BDeh 2/4 #313 na výhybni
Parný rušeň z ozubnicovej dráhy BRB vystavený v Berne
Súpravy #22+32 a #14+24 na vrchole Rigi
Súpravy #22+32 a #14+24 na vrchole Rigi
#14+24 v dočasnej stanici Goldau Eichmatt
Dielne Arth - Rigi Bahn
Stanica zubačky je umiestnená nad železničnou traťou
Pri vlakoch tvorených elektrickým rušňom a vozňami je lokomotíva umiestnená vždy na dolnej strane vlaku
Depo v Grindelwalde
Jazda vo vnútri hôr Eiger a Mönch
Toho času najnovšia jednotka #150 vyrobená v roku 2015
Súprava reklamnej a nereklamnej jednotky Bhe 4/8
Míňajúce sa vlaky na výhybni na preložke trate medzi Wengen a Lauterbrunnen otvorenej v roku 1910
Tri zo štyroch elektrických jednotiek SLM Bhe 4/8 na vrcholovej stanici tesne pri hranici Švajčiarska s Talianskom
Depo VRB
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie