imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Polojasno
3 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Najväčšie múzeum úzkorozchodných vozidiel v Európe (30.10.2018)
Parný rušeň MBG Todtnau z roku 1918 pôvodom zo zrušenej nemeckej trate Haspe - Voerde - Breckerfeld
Parný vlak na úzkorozchodnej muzeálnej železnici Blonay - Chamby, ktorá má najbohatšiu zbierku historických úzkorozchodných vozidiel v Európe
Interiér 1. triedy vozňa SIG / SAAS / MFO ABe 4/4 z roku 1908
Vozeň C 20 vyrobený firmou Chevalier, Chailus & Cie à Paris v roku 1865 jazdil pôvodne na železnici cez priesmyk Mont Cenis v Alpách na francúzsko-talianskom pomedzí
Vozeň SIG CF z roku 1890 jazdil na železnici Régional des Brenets (RdB)
Osobný vozeň vyrobený firmou Maschinenbau-Gesellschaft Basel v roku 1892 jazdil v sieti Tramways de Neuchâtel
Interiér osobného vozňa vyrobeného firmou Maschinenbau-Gesellschaft Basel v roku 1892, ktorý jazdil v sieti Tramways de Neuchâtel
Plošina osobného vozňa vyrobeného firmou Maschinenbau-Gesellschaft Basel v roku 1892, ktorý jazdil v sieti Tramways de Neuchâtel
Elektrický rušeň SLM / MFO Ge 4/4 jazdil vo výrobnom podniku Georg Fischer
Interiér vozňa SIG As z roku 1903, ktorý sa používal na Berninabahn
Vozeň SIG As z roku 1903, ktorý sa používal na Berninabahn
Rušeň SLM / CIE He 2/2 #2 z roku 1899 sa používal na trati Bex - Villars - Bretaye
Osobný vozeň SIG CF z roku 1900 jazdil na trati Aigle - Leysin
Osobný vozeň SIG CF z roku 1900 z trate Aigle - Leysin mal samostatné dvere do každého oddielu
Parný rušeň Krauss G 2/2 vyrobený v roku 1900 jazdil na talianskych tratiach Ferrara - Codigoro a Rimini - Novafeltria (obe s rozchodom 950 mm)
Motorový vozeň SIG / EGA BCFe 4/4 z roku 1903 jazdil na železnici MOB
V rámci múzea je možné nájsť aj technologické a posunovacie vozidlá ako napríklad Billard Dm 2/2 pôvodom zo SNCF
Niektoré vozne a rušne ešte len čaká rekonštrukcia
Elektrický rušeň SLM / MFO HGe 3/3 z roku 1926 jazdil na trati BOB
Križovatková výhybka na rozchode 1000 mm
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie