imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
8 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Zubačka do alpských hôr na Schynige Platte (23.12.2018)
Výhybka na Riggenbachovej ozubnici
Elektrický rušeň SLM/Alioth He2/2 z roku 1912 (ex Wengeralpbahn #63)
Ozubnicová železnica na Schynige Platte má Riggenbachovu ozubnicu a rozchod 800 mm
Spodná stanica ozubnicovej železnice na Schynige Platte
7,25-km dlhá trať od dolnej stanice vystúpa 1420 metrov s maximálnym sklonom 25 %
Napájanie trate je zabezpečené jednosmerným prúdom s napätím 1500 V
Ozubnicová železnica na Schynige Platte má 4 tunely
Vlak s rušňom SLM/Alioth He2/2 z roku 1912 (ex Wengeralpbahn #61) v hornej stanici
Z bezpečnostných dôvodov je rušeň bez ohľadu na smer jazdy umiestnený vždy v spodnej časti vlaku
Vlaky na vrcholovej stanici, kde sa nachádza aj voľne prístupná alpská botanická záhrada
Vrcholová stanica Schynige Platte s vlakom s otvorenými vozňami (vozeň na konci z roku 1893)
Vrcholová stanica Schynige Platte, z ktorej sa dá vyraziť na túry k alpským štítom
Vlaky sú na horských železniciach vo Švajčiarsku často rezervované pre organizované skupiny turistov
Míňanie sa vlakov pod Alpami
Vlak prechádza cez švajčiarsku prírodu so zelenými pasienkami a azúrovým jazerom
Tunel na trati k Schynige Platte
Interiér otvoreného vozňa
Interiér otvoreného vozňa
Súbeh regionálnych tratí - ozubnicovej železnice s rozchodom 800 mm a železnice s rozchodom 1000 mm
Snežný pluh
Súprava s elektrickým rušňom SLM/BBC He2/2, ktorý od svojej výroby v roku 1914 jazdí na Schynige Platte-Bahn
Elektrický rušeň SLM/Alioth He2/2 z roku 1910 (ex WAB #56)
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie