imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
0 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Ázia
›
Japonsko
› Nagoja (名古屋市, Nagoya)
Informačný displej s trasou v kandži
Informačný displej s trasou v latinke
Interiér Legolandového vlaku
Informácie pre cestujúcich na stanici metra
Konečná linky Kamiiida Line, ktorú obsluhuje aj súkromná spoločnosť Meitetsu
Úzkorozchodné električky v Kjóte skončili v roku 1961 a dve z nich sa zachránili v múzeu Meiji-mura
Usmernený pohyb cestujúcich na konečnej maglevu Linimo
Vstup do podzemnej časti maglevu
Maglev Linimo dosahuje rýchlosť až 100 km/h a jazda ním je plynulá a bez otrasov
Výstavba 9-kilometrového systému Linimo vrátane vozidiel stála v prepočte takmer miliardu amerických dolárov
Maglev pri vyhliadkovom kolese a súčasne pri areáli, kde sa konala výstava Expo 2008
Pohľad na prednú časť vozňa maglevu
Informácie na konečnej maglevu
Každá stanica Linima má pridelenú svoju farbu a geometrický tvar
Interiér jednotky maglevu od firmy Nippon Sharyo
Interiér jednotky maglevu od firmy Nippon Sharyo
Maglev Linimo bol vybudovaný k výstave Expo 2008 a po nej zabezpečuje nadväznú dopravu od metra
Vlaky maglevu Linimo sa vznášaju 8 mm nad traťou
Trať maglevu
Maglev Linimo je štvrtým tohto typu na svete v prevádzke s cestujúcimi a súčasne prvým s automatickou prevádzkou vlakov (bez obsluhy)
Všetky stanice maglevu Linimo sú uzatvorené bránami
Konečná maglevu so spojkami, ktoré pozostávajú z posúvateľných alebo otočiteľných segmentov
Šípky na nástupišti usmerňujú pohyb cestujúcich
Nástupište na stanici metra Marunouchi
Štandardná navigácia na staniciach s logom v tvare tunelovej rúry
Schéma liniek metra z lega
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie