imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Oblačno
6 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Ázia
›
Japonsko
› Kitakjúšú (北九州市, Kitakyūshū)
Každý z vozňov má svoju farbu
Abtova výhybňa pozemnej lanovej dráhy
Upozornenie na riziko prehliadnutia zaobleného čelného skla vozňa lanovky
Výhľad z vozňa z roku 2001 na mesto Kitakjúšú
Oficiálne ide o šikmý výťah, ktorý však má aj obsluhu
Monorail v stanici Yamagami nadväzuje na pozemnú lanovku
Ozubnicový monorail AKA slope car
Kabína má zafarbené sklá
Monorail bol finanovaný z prostriedkov získaných z lotérie
Horná stanica monorailu
Kapacita kabíny je 40 osôb
Vozeň monorailu má sedadlá umiestnené smerom k výhľadom
Ozubnicový monorail v roku 2007 nahradil pôvodnú sedačkovú lanovku
Vozeň z roku 2001
Hlboko pod vozňom lanovky prechádza tunelom trať šinkansenov
2. generácia vozňov bola vyrobená v roku 2001 firmou CWA
Interiér vozňa z roku 2001
Lanovka na horu Sarakura bola otvorená v roku 1957, má dĺžku 1,1 km, rozchod 1067 mm, výškový rozdiel 440 m a najstrmší sklon 528 ‰
Schéma trate ozubnicového monorailu na hore Sarakura
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie