imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Polojasno
5 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Nemecko
› Bielefeld
Vstup do podzemnej časti Stadbahnu sa nachádza priamo pod historickou radnicou
#5009, linka 4, Nikolaus-Dürkopp-Straße
#575, linka 1, Niederwall
Nové, 2,65 m široké vozidlá Stadtbahnu sa pri nerovnostiach na trati kývu o poznanie viac než staršie 2,30 m široké vozidlá
#583+563 na otvorenom zvršku v extraviláne
Súprava #564+578 smeruje do mestskej časti Altenhagen
Súprava #564+578 na zastávke uprostred poľa
Koľajová trať do Altenhagen vybudovaná v roku 2015 je v intraviláne zatrávnená
Do mestskej časti Altenhagen s 5000 obyvateľmi sa Stadtbahn dostal v roku 2015
Súprava M8D #583+563
Stanica Stadtbahnu Hauptbahnhof
Vstup do konečnej Babenhausen-Süd vedie po krátkom jednokoľajnom úseku
V Bielefelde sa na autobusových zastávkach používajú šikmé obrubníky
Výstupište v termináli Babenhausen-Süd
Terminál Babenhausen-Süd
Autobusy v termináli Schildesche
Súprava M8D+MB4+M8D na konečnej Schildesche
Sedadlá v strednej časti vozidiel smerujú na každej strane opačným smerom
Zatrávnená pevná jazdná dráha k univerzite
Automaty na cestovné lístky zobrazujú aj najbližšie odchody liniek
#5005+5015 vychádza cez zabezpečené priecestie z obratiska
Pevná jazdná dráha v priestore zastávky
#5015+5005 na konečnej Lohmannshof vybudovanej v roku 2002
#BI OB 6612, linka 87, Herforder Str.
Revitalizácia námestia, súčasťou ktorej bolo aj nové zastrešenie zastávok autobusov, stála 27,5 mil. €, čo je dvakrát toľko ako sa pôvodne plánovalo
#7348, BI MO 7348, linka 26, Jahnplatz
Prestavba Jahnplatz trvala 2 roky (2020 - 2022)
Vstup do Stadtbahnu v rámci prestupného uzla
Pôsobivé zastrešenie autobusových zastávok vynikne najmä v noci
Zbrusu nové zastrešenie prestupnej zastávky Jahnplatz nachádzajúcej sa nad stanicou Stadtbahnu
Širšie električky Vamos majú nad podvozkami širšiu uličku len preto, že ide o koncept vozidla pre vysoké nástupišťia, a tak je podlaha umiestnená až nad podvozkami
Informačný systém v električke Vamos
Nasadenie širších a dlhších električiek Vamos si vyžiadalo množstvo úprav na električkových tratiach z dôvodu nutnosti zvýšenia osovej vzdialenosti koľají, zväčšenia polomerov oblúkov a predĺženia nástupíšť
Nesúmerne usporiadané dvere so skladacími schodmi
Pohľad od vstupu do električkového tunela v centre mesta na priestor pred mestským divadlom
Skladacie schody v električke Vamos
Depo Sieker slúži pre električky aj autobusy
Interiér električky M8D
Pevná jazdná dráha na betónových pásoch so zatrávneným zvrškom
Súpravy M8C (na fotke #551+541) sú postupne nahrádzané vozidlami Vamos
Skladacie schodíky v električke M8C
Skladacie schodíky v električke M8C
Interiér električky M8C aj so stolíkom
Interiér električky M8C
Električky M8D boli dodané v rokoch 1994 a 1998
Prestupný terminál Senne
Prestupný terminál Senne
Výškový rozdiel medzi nástupišťom Stadtbahnu a nástupišťom električiek
Výstupište električiek v termináli Senne
#7327, BI MO 7327, Senne
Niektoré nástupištia sú vybavené dvoma typmi elektronických tabúľ
Trať Stadbahnu s vysokými nástupišťami vytvorila bariéru na námestí pred historickou radnicou a divadlom
Električky GTZ8-B Vamos boli špeciálne vyvinuté pre Stadtbahn v Bielefelde
Súprava električiek M8D
Električky M8C boli dodávané v 1980. rokoch a v roku 1991 plynulo prešli z električkovej prevádzky na prevádzku Stadbahnu
#544+552 v industriálnej štvrti v centre mesta
Kompaktný napínač trolejového vedenia Pfisterer Tensorex
#552+544 na konečnej Dürkopp Tor 6
Interiér električky Duewag M8C
#6297, BI MO 6297, linka 29, Jahnplatz
#7366, BI MO 7366, linka 25, Jahnplatz
#GT FS 84, linka 62, Friedrich-Ebert-Straße
#GT TD 1032, linka 62, Herforder Str.
Citará pred železničnou stanicou v Bielefelde
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie