imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Oblačno
8 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Trolejbusy
›
Testované trolejbusy
› Solaris Trollino 24
Dopytové tlačidlo "zastávka na znamenie" a USB-nabíjačka
Interiér Solaris-u Trollino 24 spredu
Interiér v Solarise Trollino 24 zo zadu
Nápis typu vozidla za prednými dverami
Vonkajšie dopytové tlačidlo
#6000, Palisády, zastávka Zámocká
Solaris Trollino pózuje na rozlúčke s Bratislavou
Solaris Trollino 24 na rozlúčke s Bratislavou
#6000, Jelačičova ul.
Trollino 24 na čerstvo dokončenom výjazde z terminálu Riviéra
Vlniace sa Trollino 24 na vyvýšenom priechode pre chodcov v termináli Riviéra
Skúšobné Trollino 24 prechádza cez "hrb" v termináli Riviéra
24-metrový Solaris Trollino 24 odpočíva na Dlhých dieloch
Prechod zväzku káblov ponad prvý kĺb
Detail základne zberačov na zadnom článku Solarisu Trollino 24
Pohľad na batériový box 168S1P (58,1 kWh) od firmy BMZ na streche stredného článku Solarisu Trollino 24
Elektrické výzbroje a klimatizácie na strechách trolejbusov Škoda 25 Tr a Solaris Trollino 24
Solaris Trollino 24 a Škoda 25 Tr Irisbus na Dlhých dieloch
#6000, Karloveská ul., obratisko Riviéra
Solaris Trollino 24 križuje čerstvo zmodernizovanú električkovú trať
#6000, Majerníkova ul.
Solaris Trollino 24 schádza z Dlhých dielov
#6000, Karloveská ul.
Pracovisko vodiča v Solarise Trollino 24
Najkratší a najdlhší Solaris
#6000, Cintorínska ul., obratisko Nemocnica sv. Michala
#6000, Cintorínska ul., obratisko Nemocnica sv. Michala
Testovanie Solarisu Trollino 24 na trase linky 201
Testovanie Solarisu Trollino 24 na trase linky 212
Solaris Trollino 24 na zastávke Hronská
#6000, Miletičova ul.
#6000, Hlavná stanica
#6000, Hlavná stanica
Solaris Trollino 24 na Gagarinovej ulici
#6000, Nám. Franza Liszta, Šancová ul.
#6000, Hlavná stanica
#6000, Uzbecká ul.
#6000, Gagarinova ul.
Manipulácia so zberačmi pomocou teleskopickej tyče
Uzamknuté zberače počas prevádzky na trakčné batérie
Pohľad na kamery, ktoré nahradzujú spätné zrkadlá
#6000, Dolné hony, obratisko Čiližská
Ďalšia z kamier na vozidle sa nachádza za druhým kĺbom
#6000, #BL-041UV, Hlavná stanica
Vyvýšené sedadlá v strednom článku Solarisu Trollino 24
Priestor pre kočík a vozík pri druhých dverách
Solaris Trollino farebne ladí s vlakom Regiojetu na linke S70
#6000, Dolné hony, Dvojkrížna ul.
Výjazd z obratiska Čiližská
Výjazd z obratiska Čiližská
Pohľad na skrinku elektroinštalácie, ktorá sa nachádza hneď za kabínou vodiča
Teleskopická tyč slúži na manipuláciu so zberačmi. Počas testov bola umiestnená na zadnej plošine
Priestor na státie v prostrednom článku
Pohľad cez prvý kĺb do zadnej časti vozidla
Pohľad na pracovisko vodiča
Tunel na nasávanie vzduchu pre trakčný motor sa nachádza pred druhou nápravou
Podľad na mech a madlá v druhom kĺbe
Trojica sedadiel pri štvrtých dverách
Pohľad na štvrté dvere a trojicu sedadiel pred nimi
23m
Pohľad odzadu až dopredu trolejbusu. Fotograf stál na značke 24m.
Pohľad dnu cez posledné dvere trolejbusu
Pohľad von cez posledné dvere
#6000, Dolné hony, obratisko Čiližská
#6000, 6841, Hlavná stanica, Nám. Franza Liszta
#6000, Hlavná stanica, Nám. Franza Liszta
#6000, Hlavná stanica, Nám. Franza Liszta
Dvojica hybridných trolejbusov pri nástupišti
#6000, Hlavná stanica
#6000, Miletičova ul., Prievozská ul.
Solaris Trollino 24 Metrostyle
Solaris Trollino 24 na Jelačičovej
Solaris Trollino 24 počas kalibrácie senzorov "zalomenia" kĺbov
Prvý a posledný diel trojčlánkového trolejbusu
Solaris Trollino 24 počas kalibrácie senzorov "zalomenia" kĺbov
Solaris Trollino 24 na zastávke Ríbezľová
Testovací Solaris Trollino na zastávke Račianske mýto
Testovací Solaris Trollino prechádza križovatkou na Račianskom mýte
Výrobný štítok Solarisu Trollino 24
#6000, Hlavná stanica
Nasadzovanie zberačov na vedenie pomocou teleskopickej tyče
Solaris Trollino 24 počas testov na trase linky 201
Automatické sťahovanie zberačov
Porovnanie čiel Solarisu Trollino 24 MetroStyle a SORu NB 18 City
#6000, Hlavná stanica
Skúšobný Solaris Trollino 24 prichádza k Hlavnej stanici
Prvý príchod 3-článkového trolejbusu Solaris Trollino 24 do obratiska Čiližská
Interiér 3-článkového trolejbusu Solaris Trollino 24
Historicky prvá jazda 3-článkového trolejbusu na trolejbusovej dráhe v SR
Poľský Solaris a Bratislavský hrad
Solaris Trollino 24 tesne pred prvou jazdou vlastnou silou v uliciach Bratislavy
Označenie typu vozidla a displej pre číslo linky
Solaris Trollino 24 Metro Style
Nové Trollino 24 nemá bežné "laná" na zberačoch. Tu má vodič k dispozícii teleskopickú tyč, ktorou môže jednotlivé zberače korigovať
Trollino 24 sa vracia z jazdy pre novinárov
Trollino 24 na jazde pre novinárov
Trollino 24 sa vydáva na jazdu po vozovni pre novinárov
Nový trolejbus je už bez spätných zrkadiel - miesto nich používa bočné kamery. Tento trend je už dnes bežný aj v nákladnej, či autobusovej doprave
#6000, Vozovňa Trnávka
Posledný článok umožňuje aj nástup s kočíkom či bicyklom
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie