imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Oblačno
0 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Austrália a Oceánia
›
Austrália
› Canberra
Typická električková zastávka
Umiestnenie bicykla v električke
Kryté nástupište jednej zo zastávok v centrálnom prestupnom uzle
Výrez z koláže fotografií zachytávajúcej všetky betónové prístrešky na autobusových zastávkach v Canberre
Naftový Renault PR 100.2 Mk2 / Ansair vyzýva na akciu - zakonzervovanie našich fosílnych palív
Vnútorný informačný displej Trapeze s informáciami pred príchodom do predposlednej zastávky
Interiér autobusu Renault PR 100.2 Mk2 / Ansair
Vnútorný informačný displej Trapeze s informáciami pred odchodom z prvej zastávky
Upozornenie na kamery v autobuse Renault PR 100.2 Mk2 / Ansair
Interiér autobusu Renault PR 100.2 Mk2 / Ansair
Renault PR 100.2 Mk2 / Ansair pred prejazdom do inej linky
Zastávkový informačný panel Trapeze použitý na zobrazenie odchodov celého prestupného uzla
Bustech VST na jednom z nástupíšť centrálneho prestupného uzla
Canberra pripravuje ďalší rozvoj električkovej dopravy, necelý rok po otvorení prvej linky ešte ale neprebiehala výstavba
Zastávky električiek večer ožijú vďaka osvetleniu
Poťahy sedadiel majú motívy folklóru austrálskych domorodcov
Interiér električiek CAF Urbos 3
Renault PR 100.2 Mk2 / Ansair z roku 1992
#677, BUS-677, linka 26, Gungahlin, Gungahlin Place
#677, BUS-677, linka 26, Gungahlin, Gungahlin Place
Na autobusy Renault PR 100.2 Mk2 boli dodatočne namontované držiaky na bicykle
Nová električková trať v Canberre má rozchod 1435 mm a napájacie napätie 750 V DC
Zastávková informačná tabuľa Trapeze s informáciou o nízkopodlažných spojoch a preprave bicyklov
Výzva cestujúcim, aby cestovali mimo špičiek počas pandémie COVID-19
Autobusy Renault PR 100.3 boli napriek označeniu založené na novšom type Renault R312
Autobusy Renault PR 100.3 boli napriek označeniu založené na novšom type Renault R312
Trať otvorená 20. apríla 2019 má dĺžku 12 km a 13 zastávok
Električkovú dopravu zabezpečuje každých 6 až 15 minút 14 vozidiel CAF Urbos 3 dlhých 33 metrov
Konečná električiek na okraji Canberry
Renault PR 100.2 Mk2 / Ansair
Čítačka čipových kariet na zastávke
Zastávkový informačný displej zobrazuje informáciu o spoji, ktorý odíde o chvíľu
Mimo urbanizovaného územia električky v Canberre jazdia rýchlosťou 70 km/h
Ako to býva zvykom (nielen) v Austrálii, nové električkové dráhy sa nenazývajú električkovými, ale ako ľahká železnica (light rail)
Uniformovaný pracovník dezinfikuje madlá v električke počas pandémie COVID-19
Plynové autobusy Canberra kupovala v rokoch 2005 - 2008
#481, BUS-481, linka R4, Alinga Street
#638, BUS-638, Marcus Clarke Street
#633, BUS-633, Marcus Clarke Street
Renault PR 100.2 Mk2 / Ansair je jedným zo 113 autobusov tohto typu, ktoré Canberra zakúpila v rokoch 1990 - 1993
Servisné vozidlo dopravcu ACTION vedľa 28-ročného autobusu Renault PR 100.2 Mk2 z roku 1992
Canberra v súvislosti so zavedením električiek zásadne zmenila autobusové linky
CNG autobus Custom CB60
Kĺbový autobus na konečnej jednej z nosných autobusových liniek
Autobusy Renault PR 100.2 Mk2 boli zmontované v Austrálii firmami MACK Trucks a Ansair
Autobus MHD odstavený pred Národným múzeum Austrálie
MHD k národnému múzeu je zabezpečovaná len počas pracovných dní
Zastávkový označník dopravcu ACTION, ktorého názov vznikol zo skratky ACT
#663, BUS-663, linka 58, Commonwealth Avenue
#481, BUS-481, linka R4, Commonwealth Avenue
Canberra
Austrálsky autobus pred austrálskym parlamentom
#615, BUS-615, linka 57, Federation Mall
MAN 11.220 / Coach Design z roku 1998 slúži na bezplatnej linke spájajúcej významné národné inštitúcie v Canberre
Vozidlový informačný displej od firmy Trapeze s rovnakým formátom, aký sa používa vo viacerých švajčiarskych mestách
Typický betónový canberrský zastávkový prístrešok na zastávke so spevneným nástupišťom siahajúcim len od prvých po druhé dvere autobusu
Zastávkový cestovný poriadok
Štandardná zastávka mimo centra Canberry má nástupište dlhé len od prvých po druhé dvere autobusu
Čítačka čipových kariet
Modrastý interiér autobusu Custom CB60
#557, BUS-557, linka R7, London Circuit
#482, BUS-482, London Circuit
Canberra sa vydala americkou cestou a na autobusy začala montovať držiaky na bicykle
#575, BUS-575, linka R10, Alinga Street
Ukončenie električkovej trate v centre mesta
Northbourne Ave, zastávka Alinga Street
Zastávková informačná tabuľa na električkovej zastávke
Na zastávkach je vyznačené miesto pre nástup telesne postihnutých cestujúcich s invalidnými vozíkmi a cestujúcich s bicyklami
Trasa jedinej električkovej linky v Canberre
Piktogramy v električke
Interiér električky CAF Urbos 3
Miesto pre invalidný vozík a bicykel v električke CAF Urbos 3
V širšom centre Canberry jazdia električky rýchlosťou 60 km/h s obmedzeniami rýchlosti v križovatkách na 40 km/h
S električkami sa v hlavnom meste Austrálie počítalo už od jeho založenia (1913), no Canberra sa ich nakoniec dočkala až v roku 2019
Vzhľad zastávok prvej električkovej linky v Canberre
Označník zastávky náhradnej dopravy za električky
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie