imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
-2 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
ČKD Tatra (ex Českomoravská-Kolben-Daněk)
›
ČKD Tatra KT4
›
Modernizácie ČKD Tatra KT4
› ČKD Tatra KT6 / KTNF6 / KT6T / KT6TM
Ulica s mostom v centre mesta vyhradená pre MHD
Brandenburg už očakáva nové električky Škoda 48T, v roku 2024 ešte jazdili staré vozidlá od ČKD-Tatra
Predchodcom električiek v Brandenburgu boli konské tramvaje, ktoré tu začali jazdiť v roku 1897
ČKD Tatra KTNF6 pôvodom zo Schöneiche prenasledovaná autobusom MAN Lion's City G
ČKD Tatra KT6 #133 s reklamou na dm-drogerie markt
#138, linka 3, Friedrich-Ebert-Straße
ČKD Tatra KT6 #136 s reklamou na Erste Bank
#129, linka 1, Hauptbahnhof
#97, linka 2, Kopli
#2357, 357 TAK, 97, linka 2, 72, Kopli
#114, linka 2, Mere puiestee, zastávka Linnahall
#97, linka D, Toompuiestee, zastávka Balti jaam
#96, linka 2, Põhja puiestee
#140, 168, 509, linka 3, 4, Tondi, obratisko Tondi
#109, linka 3, Tondi
#131, linka 1, Kopli, zastávka Balti jaam
#27, linka 88, Schöneiche bei Berlin, Schöneicher Straße
ČKD Tatra KT6TM #99 prichádza k nástupnej zastávke Suur-Paala
KT6TM #109 pomenovaná „Alo“ prechádza po okraji štvrte Sitsi
KTNF6 na konečnej Sachsendorf
KTNF6 #135 na konečnej liniek 2 a 4
Interiér KTNF6 #136 po prvej modernizácii
Interiér KTNF6 #136 po prvej modernizácii
KTNF6 #136 na konečnej Madlow
Interiér električky KTNF6 #170 po druhej modernizácii
Interiér električky KTNF6 #170 po druhej modernizácii
Konečná linky 3 s električkou KTNF6
KTNF6 #170 v 20 km dlhej sieti tratí s rozchodom 1000 mm
KTNF6 prechádza cez električkovú križovatku v centre mesta
Električky v Cottbuse jazdia od roku 1903
KTNF6 pri mestskom opevnení
Jedna z 21 prevádzkovaných električiek KTNF6, ktorý je jediným nasadzovaným cottbuským typom
Prvým nemeckým mestom s kompletne nízkopodlažnou električkovou dopravou sa stal v roku 2004 Cottbus vďaka prestavbe československých električiek KT4 na typ KTNF6 vložením stredného nízkopodlažného článku
Depo s odstavenými električkami KT4, KTNF6 a Gotha a autobusmi Mercedes-Benz Citaro
KTNF6 #148 na konečnej linky 1
Interiér električky KTNF6 po 2. modernizácii
Vozidlo KTNF6 #96 vzniklo modernizáciou električky KT4SU, ktorá od svojho dodania v roku 1985 jazdila v Tallinne
Električka KTNF6 pri železničnej stanici so zaujímavým zakrytím nástupíšť
Duewag GT6Z a Tatra/MGB KTNF6
Interiér električky KTNF6
KTNF6 na konečnej Alt Rüdersdorf
Električka KTNF6 s pôvodným podvozkom, do ktorého bolo osadené primárne odpruženie MeGi (Metal-Gummi-Federung)
KTNF6 na konečnej Alt Rüdersdorf
KTNF6 #26 (ex #171 Cottbus, ex #71 Cottbus, ex #554 Erfurt) vznikla prestavbou modernizovanej električky KT4DM a tá zase modernizáciou električky KT4D
Interiér električky KTNF6 pôvodom z Cottbusu s informačným displejom od firmy EMtest
KTNF6 #148
Interiér električky KTNF6 #172 z Cottbusu, ktorá nakoniec skončila v Schöneiche bei Berlin
Modernizovaná električka KTNF6 #172 ex Cottbus (pôvodný typ KT4DM, predtým KT4D) sa mala modernizovať tretíkrát
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie