imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
2 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Spojené kráľovstvo Veľkej Británie a Severného Írska
›
Regionálne dráhy a doprava
› Crich Tramway Village (The National Tramway Museum)
Pohľad na plné haly električkového múzea krátko pred koncom návštevných hodín
Vlečné vozidlo konky pre Leamington & Warwick Tramways and Omnibus Company, ktoré bolo vyrobené v roku 1881
Jedna z posledných dvojpodlažných električiek vyrobených vo Veľkej Británii
Električka Brush Co. #1 z roku 1903 jazdila v meste Derby na atypickom rozchode 1219 mm
La Brugeoise PCC #1147 z roku 1958 slúžila v Haagu a v múzeu reprezentuje vývoj električiek v pevninskej Európe
Interiér spodného podlažia blackpoolskej električky z roku 1934 od firmy English Electric
Schody na horné podlažie blackpoolskej električky z roku 1934 od firmy English Electric
Množstvo električiek si vo Veľkej Británii vyrábali samotné dopravné podniky, čo je aj prípadom vozňa Sheffield Corporation Transport #264 z roku 1937
Prototyp #602 vyrobený firmou Charles H. Roe, Crossgates pre Leeds v čase plánovania podzemnej električkovej trate
Hala múzea s vystavenými električkami a tramvajami
Hala múzea s vystavenými električkami a tramvajami
Glasgowská električka #1115 vyrobená firmou Hurst Nelson, Motherwell v roku 1929
Električka United Electric Car Co. Ltd. #85 vyrobená v roku 1904 pre Bournemouth, kde mali trate rozchod 1067 mm
Odmetač snehu #96 vyrobený americkou firmou J.G. Brill & Co. pre belgický Brusel v roku 1905; vpravo električka #10 vyrobená firmou G.F. Milnes & Co. v roku 1902 pre malú prevádzku v Hill of Howth v írskom Dubline
Veža na montáž a údržbu trolejového vedenia
Vľavo jedna z prvých električiek vo Veľkej Británii, vpravo medzimestská vyhliadková električka
Dvojpodlažné tramvaje majú v Spojenom kráľovstve dlhú históriu, čoho dôkazom je aj vozeň konky #21 z roku 1890 vyrobený firmou Falcon Works pre Cardiff
Vozne konky, v popredí G F Milnes & Co. #8 z roku 1899 vyrobený pre Chesterfield Tramways Company
Čistenie električky Leeds City Transport #399 po dni strávenom v muzeálnej prevádzke
Najstarší dochovaný jednopodlažný autobus vyrobený britskou firmou - Leyland z roku 1913
Električka vlastnej stavby TARS / Brill 77E mala zaujímavý osud
Najstarší dochovaný jednopodlažný autobus vyrobený britskou firmou - Leyland z roku 1913
Autobus leyland z roku 1913, električka Gateshead & District Tramways #5 z roku 1927 a americká električka Third Avenue Railway System, Third Avenue and Sixty-fifth Street Repair Shop z roku 1939
Zbierka starých tramvají z rokov 1874, 1911 a 1903
„Električka slobody“ ako statický exponát v električkovom múzeu Crich Tramway Village
„Električka slobody“
Vozeň konky z roku 1874, ktorý bol vyrobený firmou Starbuck Car & Wagon Co
Električka Blackpool Corporation #166 z roku 1927 so "sťažňom" premávala na blackpoolskej promenáde
Bohatá zbierka múzea je umiestnená v krytých halách
Brush Electrical Engineering Company #180 z roku 1931 v spoločnosti električky Liverpool Corporation #869 z roku 1936
Glasgow Corporation #22 z roku 1922 a čistiaca električka vyrobená firmou Electric Railway & Tramway Carriage Works of Preston v roku 1902
Jedna z Blackpoolskych električiek s charakteristickými žiarovkami
Blackpoolske električky v depe (Brush Co. #630 z roku 1937 a English Electric #167 z roku 1928)
Podvozok v dielňach
Rekonštrukcia električky v dielňach
Problémom konských mestských dráh boli aj produkty koní - denne 15 kg trusu a 11,5 litra moču na jedného koňa
Týždenná spotreba koňa - využívaného napríklad ako ťažná sila mestskej konskej dráhy
Tyč na otáčanie tyčového zberača prichytená na ráme
Porovnanie prepravnej kapacity mestskej koľajovej dopravy
Interiér spodného podlažia električky Blackpool Corporation #40
Električky vyrobené spoločnosťou Leeds City Transport (#399 v roku 1925 a #345 v roku 1921) na začiatku muzeálnej trate
Koľajová splietka pod historickým Bowes-Lyon Bridge, ktorý sem bol presunutý a slúži (aj) pre fotografov
Union Construction Company #331 prichádza do výhybne v rámci zastávky
Zastávka električky Wakebridge s bambusovou tyčou na otáčanie tyčového zberača umiestnenou na stožiari trakčného vedenia
Interiér horného podlažia električky Blackpool Corporation #40 s výhľadom na anglický vidiek
Trať je na oboch stranách ukončená iba koľajovou spojkou, takže všetky električky musia byť obojsmerné
Električková dedina v Crich (čítaj krajč) vznikla pri bývalom lome v dobe rušenia električkových prevádzok v Spojenom kráľovstve
Blackpool Corporation #40 z roku 1926 vedľa klasickej britskej policajnej búdky a lampy s vlčím makom
Union Construction Company #331 z roku 1930 pôvodne jazdila v okolí Londýna
Bristol LWL6B / ECW B39R
Brush Co. "Aston" z roku 1904
Električka Reichsbahnausbesserungswerk TZ69 #3006 z roku 1969 pôvodom z Berlína
English Electric Company #167 z roku 1928 pôvodom z Blackpoolu a Leeds City Transport #345 z roku 1921
Električka #22 z roku 1922 pôvodom z Glasgowa
Električka #22 z roku 1922 pôvodom z Glasgowa
Električka #1282 z roku 1940 pôvodom z Glasgowa
Vyhliadková električka 166 z roku 1920 pôvodom z Nottinghamu
Električka #1282 z roku 1940 pôvodom z Glasgowa
Vyhliadková električka 166 z roku 1920 pôvodom z Nottinghamu
Električka #602 z roku 1953 z Leedsu
„Električka slobody“ Ringhoffer #180 z Prahy
Električka #68 vyrobená v roku 1919 pre Paisley
Električka #60 pôvodom z afrického Johnannesburgu vyrobená v roku 1905 vo Veľkej Británii
Električka #35 z roku 1948 premávala pôvodne v Edinburghu
Električka #510 z roku 1950 pôvodom zo Scheffieldu
„Električka slobody“ v prevádzke v britskom Národnom električkovom múzeu
„Električka slobody“ vo svojom novom pôsobisku
„Električka slobody“ v prevádzke v britskom Národnom električkovom múzeu
Škody na električkovej infraštruktúre spôsobené nemeckým bombardovaním Veľkej Británie počas 2. svetovej vojny
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie