imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
9 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
Duewag (ex Düwag)
›
Duewag Mx/Nx
›
Duewag M8
› Duewag M8C
Vstup do konečnej Babenhausen-Süd vedie po krátkom jednokoľajnom úseku
Výstupište v termináli Babenhausen-Süd
Terminál Babenhausen-Süd
Súpravy M8C (na fotke #551+541) sú postupne nahrádzané vozidlami Vamos
Skladacie schodíky v električke M8C
Skladacie schodíky v električke M8C
Interiér električky M8C aj so stolíkom
Interiér električky M8C
Výškový rozdiel medzi nástupišťom Stadtbahnu a nástupišťom električiek
Električky M8C boli dodávané v 1980. rokoch a v roku 1991 plynulo prešli z električkovej prevádzky na prevádzku Stadbahnu
#544+552 v industriálnej štvrti v centre mesta
#552+544 na konečnej Dürkopp Tor 6
Interiér električky Duewag M8C
Električkové depo Böllenfalltor
Duewag M8C z roku 1985 po rekonštrukcii s výmenou stredného článku za nízkopodlažný stojí na konečnej linky 26
Duewag M8CN na zastávke s pojazďovaným zastávkovým mysom
Duewag M8CN pred Centrálnym múzeom textilu
Duewag M8CN v električkovom terminále
Duewag M8CN ex MoBiel Bielefeld #533 po modernizácii na čiastočne nízkopodlažné vozidlo
Pohľad na priestor vodiča električky Düwag M8C
Düwag M8C
Düwag M8C
KulturLinie 107
Interiér električky Düwag M8C pre rozchod 1000 mm
Düwag M8C
Düwag M8C #1180 ex #1135
Düwag M8C pri banskom komplexe Zollverein
Düwag M8C na 1000-mm rozchode
Düwag M8C v podzemnej stanici električky
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie