imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
3 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Taliansko
› Roma (Rím)
Cestovné lístky
Používaná električková trať v pešej zóne pri hlavnej železničnej stanici Termini
"Zadné" čelo električky SOCIMI T8000
Interiér električky SOCIMI T8000
#823, linka Roma - Giardinetti, Porta Maggiore
#823, linka Roma - Giardinetti, Porta Maggiore
Interiér vozidla elektrickej železnice Roma - Giardinetti
Elektrická železnica Roma - Giardinetti vznikla v roku 1916 má rozchod 950 mm
Prístupová chodba k stanici metra A Flaminio
Konečná zastávka električkovej linky 2
Plagát upozorňujúci, že násilie na pracovníkoch dopravy je trestné
Umenie na strechu vstupu do stanice metra
V stanici Basilica San Paolo zastavuje okrem metra B aj elektrická železnica na Lido
Schematické znázornenie rozvetvenej modrej linky B
"Hlavná" železničná stanica v Lido di Ostia sa nachádza tri zastávky od konečnej
Pomerne veľký počet nástupíšť pre jedinú linku na Lido di Ostia
Konečná stanica železnice vedúcej k moru
Linka 8 na začiatku svojej trasy pri zastávke Venezia
Informačný panel k výstavbe práve prebiehajúceho predĺženia metra C
Linka 19 čaká na odchod
Pohľad na električkové obratisko na Piazza del Risorgimento z vatikánskych múzeí
Električkové obratisko 30 metrov od hranice Vatikánu
Vyhliadkový autobus Ankai HFF6110GS-1
Socimi T8000 prichádza na konečnú pred železničnou stanicou Termini
V regionálnych vlakoch je aplikovaný usmernený pohyb cestujúcich - jednými dverami sa nastupuje, dverami na opačnej strane vozňa sa vystupuje
Čiastočne nízkopodlažná električka Socimi T8000
Ostré ranné slnko mieri na električku Socimi T8000
Ranné slnko pichá do dvojice električiek Socimi T8000
Električka Stanga radu 7000
Socimi T8000 prechádza popri odbočke do (linkami) nepoužívanej trate na Via Emanuele Filiberto
Stav viac ako 70-ročných električiek Stanga nie je práve najlepší, z viacerých vykukuje hrdza
Električka Socimi T8000 prechádza popri aute zaparkovanom v zákaze vjazdu
Autobus označkovaný škorcami nocujúcimi na stromoch pred železničnou stanicou
Metro Breda Costruzioni Ferroviarie / Ercole Marelli / Ansaldo MB100 v stanici Termini
Interiér metra Breda Costruzioni Ferroviarie / Ercole Marelli / Ansaldo MB100
Metro v stanici Piramide
Prístup na nástupištia koncovej stanice regionálnej železničnej trate Rím – Lido
Vestibul koncovej stanice regionálnej železničnej trate Rím – Lido
Hoci sú vlaky AnsaldoBreda MC100 automatizované, ani im sa nevyhli obmedzenia počas pandémie COVID-19
Metro AnsaldoBreda MC100 bez vodiča
Metro C má všetky stanice vybavené automatickými bránami
Metro C má všetky stanice vybavené automatickými bránami
Metro C bolo otvorené v roku 2013, pričom sa postupne predlžovalo a predlžuje (stanica na fotografii bola otvorená v 2018)
Metro CAF S / 300 na linke A
Vzhľad stanice linky metra A Termini
Vstup do jednotky CAF S / 300
Konečná Laurentina s vlakom CAF S / 300
V polovici decembra 2021 na linke 74 premávali miesto hybridných trolejbusov autobusy
Autobusy CityClass v depe
Autobusové a trolejbusové depo na okraji Ríma
Autobusové a trolejbusové depo na okraji Ríma
V Ríme sa používajú na označovanie rôznych liniek aj veľmi podobné čísla - napr. 073 - 73 a 074 - 74
V polovici decembra 2021 nebolo možné vidieť trolejbusy Avancity+ 18 HTB v premávke ani na jednej z dvoch trolejbusových liniek
Trolejbusy Avancity+ 18 HTB odstavené v depe
Trolejbusy Avancity+ 18 HTB odstavené v depe
Trolejbusy Avancity+ 18 HTB odstavené v depe
Na trolejbusovej linke 74 s prvkami BRT mali byť nasadzované vozidlá Avancity+ 18 HTB, avšak v decembri 2021 na nej jazdili staré 12-metrové autobusy
Interiér autobusu CityClass 491.12 s "proticovidovou reťazou"
Stav sedadiel v autobuse CityClass 491.12
Autobus na trolejbusovej linke 74 sprevádzkovanej v roku 2019
#9602, GD 704FY, Laurentina
InterUrbino 12 na konečnej metra Laurentina
Vlaky metra CAF S / 300 na konečnej Laurentina
Interiér jednotky metra Vlak metra CAF S / 300
Konečná stanica Jonio z roku 2015
Vlak metra CAF S / 300
Nevľúdny vstup do stanice metra Jonio sprevádzkovanej v roku 2015
Trollino so zákazom vstupu do priestoru predných dverí a tiež so zákazom obsadzovať každé druhé sedadlo počas pandémie COVID-19
Trolejbusy na linke 90 dopĺňajú autobusy
Second hand VDL Citea SLF-120 (ex HTM Specials Den Haag #3003)
#8503, RM 503, linka 90, Viale Titina de Filippo
Elektronické tabule neuvádzajú cieľ linky, ale počet zastávok od aktuálnej, kde sa spoj nachádza
#8530, RM 530, linka 90, Via Virgilio Talli
#8530, RM 530, linka 90, Via Virgilio Talli, Talli/Benti Bulgarelli
Elektrobus mieri do depa
Sedadlá v rímskom Citare
Náhradná doprava za električky pri jednom z nepoužívaných obratísk
Električka Socimi T8000 smeruje počas výluky len po Portu Maggiore, displej však uvádza nevýlukovú konečnú
AnsaldoBreda #825 smeruje cez otvor v Aureliánskych hradbách pri Porte Maggiore von z Ríma
Vlak #051+422+057 prechádza cez otvor v Aureliánskych hradbách pri Porte Maggiore
Priestor medzi zadnými dverami električiek Stanga radu 7000 a hranou nástupišťa je značný
Socimi T8000 z rokov 1990 - 1991
Konečná električkovej linky pred železničnou stanicou Termini s vozidlom Stanga radu 7000
Stanga radu 7000 z rokov 1948 - 1949
#465, ET 048VP, linka 714, Piazza dei Cinquecento, Termini
Terminál autobusov pred železničnou stanicou Termini
Hybridný trolejbus pri železničnej stanici
Nástrahy pre autobusy: trus zo škorcov
Interiér minibusu Indcar Mobi City
Interiér minibusu Indcar Mobi City
Minibus Indcar Mobi City
Interiér autobusu CityClass 491.12
Zadná časť interiéru autobusu CityClass 491.12 s vynechanými sedadlami pri označovači
Vodiči autobusov sa neunúvajú priblížiť k hrane nástupíšťa, čo využívajú motocyklisti, ktorí autobusy predbiehajú sprava
Citymood, Koloseum a stavenisko linky C metra
Električka Fiat radu 9200 na skrátenom spoji
Elektrominibus pri antických pamiatkach
Výstavba predĺženia linky C metra pri antických pamiatkach
Elektrický minibus prechádza popri stavenisku linky C metra pred Koloseom
Autobusové linky majú zastávky z dvoch strán Kolosea
Citymood pri Koloseu
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie