imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
-2 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
Alstom
›
Alstom Citadis
›
Alstom Citadis X02
› Alstom Citadis 302
Priemerná vzdialenosť medzi zastávkami linky 1 je 625 m a dlhé medzizastávkové úseky sú aj v centrách oboch obsluhovaných miest
Palubný počítač v električke Alstom Citadis 302
Priestor medzi električkou a nástupišťom je minimálny, na niektorých nástupištiach sa úroveň schodíka nachádza pod úrovňou nástupišťa
Depo električiek
Núdzový komunikačný systém a núdzové otváranie dverí v električke Alstom Citadis 302
Upozornenia pre cestujúcich
Metro Tenerife má podobne ako väčšina nových električkových prevádzok rozchod 1435 mm a napájacie napätie 750 V
Električková doprava v Santa Cruz fungovala v rokoch 1901 - 1956 a opäť bola sprevádzkovaná v roku 2007 pod názvom Metro Tenerife
Električka stúpa od oceánu (v diaľke) až do výšky približne 550 metrov
Na trase oboch električkových liniek je množstvo kruhových križovatiek, na ktorých sú priecestia riadené svetelnou signalizáciou
Vzhľadom na kopcovitý charakter Santa Cruz a okolia je priemerné stúpanie trate linky 1 je viac ako 4 %
Koniec 12,5 km dlhej linky L1, ktorá z výšky niekoľko metrov nad morom vystúpi až do výšky 550 metrov
Súprava električiek dlhá viac ako 64 m stojí na zastávke
Súprava dvoch električiek dĺžky 32,2 metra zastavila na nástupišti určenom len pre jednu električku
Počas niektorých dní premávajú spriahnuté električky do vlaku dlhého viac ako 64 metrov, s čím sa pôvodne nepočítalo
Interiér 32,2 metra dlhej električky Alstom Citadis 302
Interiér 2,4 metra širokej električky Alstom Citadis 302
#07, linka T5, Gorg
Alstom Citadis 302 #30
Alstom Citadis 302 #35 odchádza zo zastávky pri Damašskej bráne
#32, linka L1, Central Station
#35, linka L1, Central Station
#28, linka L1, Jaffa St
#2002, linka 1, Rue de Soultz, zastávka Stade de Bourtzwiller
#2002, linka 1, Avenue du Général Leclerc, zastávka Gare Centrale
Konečná električkovej linky T5
Interiér električky Alstom Citadis 302
Nová čítačka bezkontaktných kariet v električke Alstom Citadis 302
Starý označovač pre karty s magnetickým prúžkom v električke Alstom Citadis 302
Večerná výcviková jazda pre vodičov
#02, linka T4, Carrer de Wellington
#05, linka T4, Avinguda Meridiana
Interiér rotterdamského Alstomu Citadis 302
Alstom Citadis 302 #715 na linke T7, ktorá bola sprevádzkovaná v roku 2013
Alstom Citadis 302 #702 pred parížským letiskom Orly
#129, linka ML1, Calle de Palas de Rey, zastávka Las Tablas
Alstom Citadis 302 na severnom konci linky ML1
Alstom Citadis 302 v konečnej zastávke Pinar de Chamartin
#2026, linka 4, Kruisplein
#2130, Kruisplein
#2008, linka 24, Kruisplein
#2108, Delftseplein
#2019, linka 4, Delftseplein
Moderná električková doprava v Madride funguje od roku 2007, kedy boli otvorené hneď tri linky, z ktorých dve končia v tejto stanici
Linky ML2 a ML3 začínajú v rámci stanice metra Colonia Jardín
Električka vychádza zo staničnej budovy
Konečná linky ML1 pri stanici metra
Električková linka ML1 vedie prevažne v podzemí, na povrchu je segregovaná, avšak s úrovňovými priecestiami
Segregovaná električka sa v Madride nazýva Metro Ligero (ľahké metro)
Obraty metra vrátane ľahkého metra (električky) sú na konečných zastávkach ostré, takže zatiaľ čo jeden vodič na konečnej vystupuje, druhý preberá vlak na opačnom konci
#02, linka T4, Ciutadella, zatávka Vila Olímpica
#02, linka T4, Ciutadella, zatávka Vila Olímpica
#5103, linka 96, Nicholson Street
Električka čaká na opustenie výstupišťa/nástupišťa druhým vozidlom
Porovnanie dvoch najkapacitnejších typov električiek v Melbourne
Interiér električky Alstom Citadis 302
Električky Alstom Citadis 302 sa ocitli v Melbourne zhodou okolností
Moderné električky jazdia v Reims od roku 2011
Citadis prichádza od katedrály Notre-Dame de Reims
Zelená električková trať bez trolejového vedenia
Citadis prechádza okolo kvetinových záhonov
Električky sú v centre mesta Reims napájané zospodu
Citadis 302 na konečnej zastávke na pláži
Citadis pred radnicou
Morská čajka čaká na prichádzajúcu električku
Centrum Le Havre bolo počas spojeneckých bombardovaní 5. a 6. septembra 1944 zrovnané so zemou. Električka Citadis 302 preto prechádza bulvárom tvoreným iba povojnovými budovami
Električky (tramvaje) v Le Havre premávali v rokoch 1874 - 1951, nahradili ich trolejbusy, ktoré skončili v roku 1970. Novodobé električky tu premávajú od roku 2012
#2017, linka 25, Melanchthonweg
Električka na sklápacom moste
#2052, Kruisplein
Električky obsluhujú nové budovy v Rotterdame
#2134, Mauritsweg
#2125, linka 7, Eendrachtsweg
Citadis vchádza pod kockové domy (Kubuswoningen), ktoré boli navrhnuté v roku 1977
Citadis vchádza pod kockové domy (Kubuswoningen), ktoré boli navrhnuté v roku 1977
#2034, Weena
#2141, Stationsplein
#2034, linka 23, Stationsplein
#2116, linka 24, Kruisplein
#2004, Kruisplein
#2141, Stationsplein
Citadisy 302 2. rotterdamskej série
Citadis 302 pred novou budovou centrálnej stanice
#09, linka 1, Avenue Jean Médecin, zastávka Masséna
Transparentné depo
#163 v oblúku na Plaza Circular
#163 na Plaza Circular
Bývalá staničná budova Zaraiche
#156 na zastávke Juan Carlos I
#156 pred zastávkou Juan Carlos I
#156 prechádza okolo dvora bývalej železničnej stanice Murcia Zaraiche
#157 za zastávkou Juan Carlos I
Esíčko za zastávkou Juan Carlos I
#157 na konečnej Nueva Condomina
#157 pri štadióne Nueva Condomina
Citadis #157 pred konečnou Nueva Condomina
#157 prechádza do protismeru
Električky v Murcii sú vybavené Wifi pripojením
Koncový článok Alstom Citadis 302 #162
Konečná Nueva Condomina
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie