imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Oblačno
6 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Viedenská električka / Pressburgerbahn
› Infraštruktúra
Viedenská cesta, zastávka Viedenská električka
Viedenská cesta, zastávka Viedenská električka
Zrekonštruované nástupište Pressburgerbahnu
Rekonštrukcia nástupišťa Pressburgerbahnu
Elektrická jednotka Bombardier Talent v koncovej železničnej stanici Wolfsthal
Most na prevádzkovanej časti trate
Priecestie na slepej koľaji pôvodne vedúcej až do Bratislavy (pohľad smerom do Petržalky)
Na začiatku prevádzkovanej časti trate je možné nájsť hektometrovník 56.7, avšak vzhľadom na zmenu ukončenia trate vo Viedni sú v súčasnosti uvádzané vzdialenosti o cca 0.3 km nižšie
Koľajnice na začiatku prevádzkovanej časti trate pochádzajú z roku 1948, teda z obdobia, keď sa už trať do Petržalky neprevádzkovala
Koniec prevádzkovanej časti trate
Začiatok prevádzkovanej časti trate
Koniec prevádzkovanej časti trate
Začiatok prevádzkovanej časti trate
Začiatok prevádzkovanej časti trate
Prechod od prevádzkovanej časti Pressburgerbahnu na zrušenú časť
Pravdepodobne označenie bývalého trakčného stožiara
Začiatok prevádzkovanej časti trate
Prechod od zrušenej časti Pressburgerbahnu na prevádzkovanú trať
Stĺpik Rakúskych spolkových dráh v koridore Pressburgerbahnu (pohľad smerom na Hainburg)
Čiastočne vyčistený koridor, ktorý zostal po Pressburgerbahne (pohľad smerom do Petržalky)
Čiastočne vyčistený koridor, ktorý zostal po Pressburgerbahne (pohľad smerom do Hainburgu)
Stabilizátor štrkového lôžka trate a pravdepodobne označenie bývalého trakčného stožiara
Čiastočne vyčistený koridor, ktorý zostal po Pressburgerbahne (pohľad smerom do Petržalka)
Čiastočne vyčistený koridor, ktorý zostal po Pressburgerbahne (pohľad smerom do Hainburgu)
Čiastočne vyčistený koridor, ktorý zostal po Pressburgerbahne (pohľad smerom do Petržalky)
Čiastočne vyčistený koridor, ktorý zostal po Pressburgerbahne (pohľad smerom do Hainburgu)
Pohľad od kilometra 57.0 na križovanie miestnej komunikácie s bývalou traťou v smere do Petržalky
Most pod bývalou železničnou traťou (pohľad smerom do Hainburgu)
Koridor bývalej trate slúži aj na prechádzky s domácimi miláčikmi (pohľad smerom do Petržalky)
Križovanie miestnej komunikácie s bývalou traťou
Opora stožiara
Pôvodný koridor trate sa vo vnútri Wolfsthalu kompletne zachoval (pohľad od km 57.1 smerom do Petržalky)
Opora stožiara pri koridore trate (pohľad smerom do Hainburgu)
Opora stožiara
Pôvodný koridor trate sa vo vnútri Wolfsthalu kompletne zachoval (pohľad smerom do Petržalky)
Pohľad od kilometra 57.2 smerom do Petržalky
Pôvodný koridor trate sa vo vnútri Wolfsthalu kompletne zachoval (pohľad smerom do Hainburgu)
Zárez trate vo Wolfsthale (pohľad smerom do Hainburgu)
Kilometer 57.4 s rozbitým hektometrovníkom a stabilizátorom štrkového lôžka
Pôvodný koridor trate sa vo vnútri Wolfsthalu kompletne zachoval (pohľad smerom do Petržalky)
Pôvodný koridor trate sa vo vnútri Wolfsthalu kompletne zachoval (pohľad smerom do Hainburgu)
Pohľad od kilometra 57.5 smerom ku kilometru 0.0 vo Viedni
Na konci Wolfsthalu trať klesala a približovala sa k ceste (dnes B9); na fotografii pokračovala v pozadí v priestore stromov - pohľad smerom do Petržalky
Trať na začiatku Wolfsthalu stúpala na úbočí svahu, po jej pravej strane sa nachádza stabilizátor štrkového lôžka
Mostík pod pôvodnou traťou na začiatku Wolfsthalu
Pôvodný koridor Pressburgerbahnu v roku 2015 zabral nový objekt (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Ťažšie rozpoznateľný krátky úsek telesa bývalej trate stromami (pohľad smerom do Petržalky)
Ťažšie rozpoznateľný krátky úsek telesa bývalej trate končí pred komerčnými areálmi (pohľad smerom do Petržalky)
Ťažšie rozpoznateľný krátky úsek telesa bývalej trate stromami (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Ťažšie rozpoznateľný krátky úsek telesa bývalej trate vľavo pod stromami (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Koridor Pressburgerbahnu je pred Wolfsthalom preseknutý komerčnými objektami a parkoviskami vľavo (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Krátky úsek telesa trate medzi prvými objektami vo Wolfsthale a križovatkou ciest B9 a B50a
Krátky úsek telesa trate medzi prvými objektami vo Wolfsthale a križovatkou ciest B9 a B50a
Pravdepodobne označenie bývalého trakčného stožiara
Krátky úsek telesa trate medzi prvými objektami vo Wolfsthale a križovatkou ciest B9 a B50a
Koridor Pressburgerbahnu je pred Wolfsthalom preseknutý komerčnými objektami (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Násyp trate pred križovatkou ciest B9 a B50a v smere do Petržalky
Kilometer 58.2 s hektometrovníkom
Krátky úsek telesa trate medzi križovatkou ciest B9 a B50a a prvými objektami vo Wolfsthale
Krátky úsek telesa trate medzi križovatkou ciest B9 a B50a a prvými objektami vo Wolfsthale
Pokračovanie trate za križovatkou ciest B9 a B50a (pohľad smerom do Petržalky)
Pokračovanie trate za križovatkou ciest B9 a B50a (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Zarastené teleso trate (pohľad od križovatky ciest B9 a B50a smerom do Wolfsthalu)
Trať je prerušená križovatkou ciest B9 a B50a (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Kilometer 58.5 s hektometrovníkom
Zarastené teleso trate (pohľad smerom do Petržalky)
Koniec súvislého telesa bývalej trate pred križovatkou ciest B9 a B50a (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Kilometer 58.6 s hektometrovníkom
Kilometer 58.7 s hektometrovníkom
Pod stromami a kríkmi pri ceste B9 k rakúsko-slovenskej štátnej hranici sa ukrýva teleso trate Pressburgerbahnu
Kilometer 59.0 s kilometrovníkom
Zarastené teleso trate, na ktoré je navozené seno (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Krmník na telese trate (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Kilometer 59.2 s hektometrovníkom
Pravdepodobne označenie bývalého trakčného stožiara
Kilometer 59.3 v húštine
Kilometer 59.4 s hektometrovníkom
Stabilizátor štrkového lôžka trate
Zarastené teleso trate (pohľad smerom do Petržalky)
Kilometer 59.5 s hektometrovníkom
Zarastené teleso trate (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Kilometer 59.6 s hektometrovníkom
Teleso trate pri pohľade do Petržalky
Teleso trate pod cestou B9 pri pohľade do Petržalky
Teleso trate pretnuté komunikáciou vedúcou k farme (pohľad smerom do Wolfstalu, pričom trať sa stáča doprava)
Stabilizátor štrkového lôžka trate
Na telese trate je prikrmovaná poľná zver (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Teleso trate sa zmenilo na húštinu plnú zajacov a bažantov (pohľad smerom do Petržalky)
Základ vchodového návestidla do stanice Berg Landesgrenze, v pozadí so štátnou hranicou (pohľad smerom do Petržalky)
Kilometer 60.0 s kilometrovníkom
Základy pre návestnú tabuľu s telesom trate pri pohľade smerom do Wolfsthalu
Zarastené teleso bývalej trate za štátnou hranicou pri pohľade do Wolfsthalu
Kilometer 60.1 s hektometrovníkom
Zarastené teleso bývalej trate pred štátnou hranicou pri pohľade do Petržalky
Na rozdiel od slovenského úseku je rakúska časť podstatne viac zarastená a bez zvyškov podvalov (pohľad smerom do Petržalky)
Na rozdiel od slovenského úseku je rakúska časť podstatne viac zarastená a bez zvyškov podvalov
Zvyšky telesa trate sa nachádzajú podstatne nižšie ako cesta B9 (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Koniec súvislých pozostatkov telesa trate medzi Wolfsthalom a štátnou hranicou
Priestor pri rakúskej colnici, ktorým viedla trať Pressburgerbahnu v smere do Petržalky
Začiatok súvislých pozostatkov telesa trate medzi štátnou hranicou a Wolfsthalom
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie