imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
1 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Nórsko
› Rjukan & Gausta
Historický autobus Volvo
Historický autobus Volvo
Prestup medzi lanovkou (vľavo) a vláčikom (vpravo)
Sklon: 39°
Horná stanica lanovky
Východ z hornej stanice lanovky
Tunel z hornej stanice lanovky na povrch
Otvorený vozeň lanovky
Horná stanica lanovky
Pohľad do vozňa lanovky
Kapacita vozňa lanovky je len 10 miest
Lanovka v 39-stupňovom stúpaní
Dolná stanica lanovky
Prestupná stanica v kopci
Prestupná stanica v kopci - vpredu elektrický vláčik, vzadu lanovka
1. úsek trate
Elektrický vláčik na batériu v 1. úseku
Elektrický vláčik na batériu v 1. úseku
Dvere do podzemného systému vybudovaného v rokoch 1953 - 1959 pôvodne pre nórsku armádu a NATO
Schéma podzemného systému Gaustabanen
Dolná stanica Gaustabanen
Vstup do podzemného dráhového systému v kopci Gausta
Minibusy Iveco 65C 17 / Vest a Iveco Daily slúžiace pre mestečko Rjukan pod vrcholom Gausta
Minibusy Iveco 65C 17 / Vest a Iveco Daily slúžiace pre mestečko Rjukan pod vrcholom Gausta
Minibusy Iveco 65C 17 / Vest a Iveco Daily slúžiace pre mestečko Rjukan pod vrcholom Gausta
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie