imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Oblačno
4 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Taliansko
› Trieste (Terst) & Opicina
Zastávková tabuľa na elektronickom papieri
#1820, ES 851AK, linka 11, Via del Canal Piccolo
Pozostatky električkovej trate v prístave pozdĺž Riva del Mandracchio
Špeciálna linka zabezpečujúca dopravu bicyklov medzi Piazza Oberdan a Villa Opicina
Mercedes Citaro na linke 26 smerujúcej na Chiadino
Solaris Urbino 12 z roku 2014
Električka Stanga/TIBB v historickom Terste
Dolná konečná stanica trate Trieste - Villa Opicina
Autobusy Irisbus PS09D1/83 Citelis 10.5M EEV a PS09D1/3/100 Citelis 12M EEV
Električka zavesená na lanovku na výhybni
Električky dokážu prepravovať aj bicykle, aj keď americkým spôsobom
Priecestie na lanovej dráhe
Výhybka na lanovej dráhe s otočným krížom, ktorý je nutný preto, lebo na lanovej dráhe jazdia klasické električkové vozne s okolkami len na jednej strane kolesa
Súprava na hybridnej električkovej trati s lanovým úsekom
Križovanie sa vozňov električky na lanovom úseku bez trolejového vedenia
Električka na výhybni lanového úseku
Na strednou výhybňou vedie trať ako koľajová splietka
Priecestie na lanovej dráhe je počas jazdy v celom lanovom úseku uzatvorené, aby autá nejazdili po pohybujúcom sa lane
Električka a ťažný vozeň po oddelení sa
Lanovkovo-električková súprava dorazila na koniec lanového úseku trate
Prívesný vozík zavesený na lane je ovládaný vodičom električky
Trať električky sa šplhá vysoko nad Terst
Električka Stanga/TIBB sa po koľajovej splietke blíži ku koncu lanového úseku trate
Začiatok strmého úseku smerom nadol
Strojovňa lanovej dráhy
Električka čaká na prívesný vozík lanovej dráhy, ktorý ju bezpečne odprevadí dole do Terstu
Označovač cestovných lístkov v električke
Reklama na akciu "čitatelia a čítanie v električke"
Automat na cestovné lístky a cestovný poriadok
Vozeň Stanga/TIBB prechádza cez kruhovú križovatku
Električková trať cez kruhovú križovatku
Pohľad do útrob električkového depa v Opicine
Električková trať do roku 1938 pokračovala ďalej k železničnej stanici na trati do Viedne
Autobusová zastávka nachádzajúca sa priamo na električkovej trati
Električkové depo sa nachádza hneď vedľa konečnej stanice
Konečná stanica električky v Opicine
Interiér električky Stanga/TIBB #404 z roku 1935
Električka sa vďaka vozíku zavesenému na lane šplhá vysoko nad Terst
Pohľad na vozík, ktorý posúva vozeň električky po lanovej dráhe
Stiesnený priestor pre vodiča električky Stanga/TIBB #404 z roku 1935
Kabína vodiča električky Stanga/TIBB #404 z roku 1935
Autobusy Iveco 491E.10/95DA Cityclass Cursor EEV pri konečnej hybridnej električky
Rampini Alè U3
Irisbus PS09D1/3/100 Citelis 12 EEV na služobnej jazde
Irisbus PS09D1/3/100 Citelis 12 EEV
Irisbus PS09D1/3/100 Citelis 12 EEV pri zastávkovom označníku, ktorého dominujúcim prvkom je reklama
Mercedes-Benz O530G Citaro
Autobusy Mercedes-Benz O530K Citaro pred starou burzou
Mercedes O530K Citaro C2 z roku 2014
Parkovanie na autobusovej zastávke
Iveco 491E.10.29 CityClass
Mercedes-Benz O 530G
BredaMenarinibus M231MU Vivacity
Mercedes-Benz O 530G
Mercedes-Benz O 530K búrke neunikol
Stretnutie autobusov Mercedces-Benz vo verziách O 530K a O 530G
Mercedes-Benz O 530K na výpadovke z Terstu do Slovinska
Iveco 491E.10.29 CityClass
Cestovný poriadok
Zastávkový označník a prístrešok
Irisbus Citelis 12M
Pravdepodobne pôvodný vozeň električky, kedysi rozvetvenej siete električkových tratí v Terste v múzeu
Železničné múzeum je umiestnené v priestoroch bývalej železničnej stanice
Mercedes-Benz O 530 Citaro pri prístave
Mercedes-Benz O 530 Citaro pri prístave
Podľa dopravnej značky električkový pás, počas výluky parkovisko
Počas výluky električiek trať slúži ako parkovisko
Hybridná električka začala prevádzku v roku 1902 ako kombinácia električky a zubačky
Lanová dráha do mesta Villa Opicina, po ktorej sú ťahané konvenčné električkové vozne
Lanová dráha do mesta Villa Opicina, po ktorej sú ťahané konvenčné električkové vozne
Stúpajúca lanová dráha pomedzi domy na okraji centra Terstu
Po príchode z mesta po koľaji vľavo sa električka zasunie na vedľajšiu koľaj pred vozík uchytený o lano
Výhybka, kde prechádza električka z konvenčnej trate na lanovú dráhu
Električka #406 bola vyrobená v roku 1942 firmami Officine Meccaniche Stanga (OMS) a Tecnomasio Italiano Brown Boveri (TIBB)
Náhradná doprava za hybridnú električku
Električka opretá o vozík ťahaný lanom na začiatku lanovej dráhy
Irisbus Citelis 10.5M nahrádza električku
Miesto po dočasne nepremávajúcej električke zaujali parkujúce autá
Návestidlá pre električku
Mapka kombinovanej električkovej a lanovej dráhy so zvýraznením úseku, kde je električkový vozeň ťahaný vozíkom na lane
Stretnutie autobusov Iveco 491E.10.29 CityClass a Mercedes-Benz O 530K
Konečná stanica električky v Terste
Irisbus Citelis 10.5M
Irisbus 491E.10.29 CityClass EEV
Mercedes-Benz O 530K
Oznam o výluke električiek a náhradnej doprave
Rampini Alè U3 Euro 5
Rampini Alè U3 Euro 5
Irisbus Citelis 10.5M nahrádza električku
Rampini Alè U3 Euro 5
Cestovný poriadok nepremávajúcej električky
Konečná hybridnej električky pri centre mesta
Konečná električky do Villy Opiciny
Irisbus 491E.10.29 CityClass EEV pri železničnej stanici
Mercedes-Benz O 530G Citaro
Irisbus 491E.10.29 CityClass EEV
Irisbus 491E.10.29 CityClass EEV
Irisbus 491E.10.29 CityClass EEV
Irisbus Citelis 12M a BredaMenarini 231MU Vivacity M pred železničnou stanicou
Mercedes-Benz O 530N Citaro
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie