imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Polojasno
5 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Nemecko
› Karlsruhe
Výstavy
#709, KA VK 709, linka 50, Ebertstraße
Stanica Bad Herrenalb
Linkové označenie s prejazdom do ďalšej linky
Elektrobus na odklonovej trase
Jeden z dvanástich elektrobusov Lion's City 12 E sprevádzkovaných v novembri 2023
Nie je Storm ako Strom
Odstavené tram-trainy pri Albtalbahnhof a v blízkosti hlavnej stanice
Tram-trainy sa umývajú aj priamo na odstavnej ploche
Tram-train prichádza z "veľkej železnice" do električkovej siete v širšom centre Karlsruhe
Na mieste pôvodnej električkovej trate boli umiestnené lavičky
Niektoré zastávky v tuneli sú na dohľad
Zastávka Marktplatz (Pyramide) je vybavená odstavnou koľajou, na ktorej končia niektoré spoje v čase prepravnej špičky
Súprava tram-trainov s panoramatickým vozňom RegioBistro v podzemnej časti siete
Ukážka autonómneho koľajového vozidla UrbanLoop
Autonómny autobus EasyMile EZ10
"Pavučina" v električkovom tuneli je doplnená o svietidlá kombinujúce červenú, zelenú a modrú farbu
Stadtbahn tunel nahradil časť povrchových električkových tratí v centre Karlsruhe v dĺžke 2451 m (východo-západný tunel) + 891 m (južná odbočka)
Otvorenie električkového tunela bolo sprevádzané kampaňou s anglickým heslom "It's T-Time!"
Sieť tram-trainov v Karlsruhe a okolí
#889, 971, linka S5, S51, Kronenplatz
Vzhľadom na rôzne typy používaných vozidiel a rôznu výšku segmentov nástupíšť, električkové vlaky zastavujú v rôznych častiach nástupišťa, čo je zobrazené aj v zastávkovom informačnom systéme
Trasy jednotlivých liniek predchádzajúcich tunelom
Informačný systém v čase príchodu električky
Nástpištia v električkovom tuneli sú dlhé 100 metrov, z čoho 80 metrov je vo výške 340 mm a 15 metrov vo výške 550 mm
Stadtbahntunnel má tvar písmena T a nahradil povrchové električkové trate
Dizajn tunela zvýrazňuje trolejovú "pavučinu" nad nástupišťami a koľajami
Stadtbahntunnel je určený pre električky aj tram-trainy
Výstavba tunela pod miestnou "obchodnou" ulicou v Karlsruhe trvala 11 rokov
Zastávkový označník s cestovným poriadkom električkovej linky 8, ktorá slúži ako školská linka s niekoľkými odchodmi len v rannej špičke
Súprava električiek GT6-70D/N prichádza z jednokoľajného úseku
Zastávková tabuľa zobrzujúca ciele liniek s prejazdmi na iné linky
Prestupný uzol v Durlachu
Prestup na hrane na konečnej električiek
Vstup do podzemnej stanice električiek a tram-trainov
Spoločná zastávka električiek a autobusov s dvoma obrubníkmi
#KA HT 603, linka 62, Bahnhofplatz, zastávka Karlsruhe Hbf Vorplatz
#710, KA VK 710, linka 50, Bahnhofplatz
Električka GT8-70D/N pred hlavnou stanicou
Električka GT8-70D/N pred hlavnou stanicou
#710, KA VK 710, linka 50, Bahnhofplatz, zastávka Karlsruhe Hbf Vorplatz
Schodík pri vystupovaní z nízkopodlažnej električky
Nízkopodlažná električka GT6-70D/N
Stadler Citylink v Karlsruhe označovaný ako NET 2012 je dodávaný od roku 2011
GT8-70D/N pri vianočných trhoch
Nízkopodlažná električka GT8-70D/N
Stadler Citylink míňa jeden z najstarších tram-trainov typu GT6-80C
Z nízkych nástupíšť sa do vlakoelektričiek nastupuje po schodoch
Interiér vlakoelektričky GT6-80C
Schody do vlakoelektričky GT6-80C
Jednosystémová vlakoelektrička GT8-80C dokáže jazdiť v napäťovej sústave 750 V =
#771 , KA VK 771, linka 10, Bahnhofplatz, zastávka Karlsruhe Hbf Vorplatz
Prvá z električiek Citylink pre Karlsruhe vyrobená pod značkou Stadler Rail
Interiér tram-trainu GT8-100D/2S-M
GT6-70D/N z 1. série z roku 1995
Zatrávnená električková trať
Z-zábradlie na prechode cez električkovú trať upriamuje pozornosť chodcov na električku
GT6-70D/N #247
Vozidlá tram-train GT8-80C 3. "Panorama" vznikli prestavbou starších električiek GT6
Míňajúce sa regionálne električky GT8-100D/2SY-M na provizórnej trati
Dvojúrovňová zastávka
Nízkopodlažná mestská električka GT6-70D/N z roku 1996
Cestovné poriadky a informácie
Zastávkový označník a automat
Spoločná zastávka mestských a regionálnych električiek
Tram-Train GT8-100C/2SY #826 z roku 1994
Tram-Train vozidlo GT8-80C #580
Mestská nízkopodlažná električka GT8-70D/N #316
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie