imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
1 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Chemin de fer Montreux – Glion – Rochers-de-Naye (GN)
Jednotka #305 bola vyrobená dodatočne v roku 2010 podľa vzoru jej o 27 rokov starších sestier
Hneď sa údolnou stanicou v Montreux sa nachádza tunel
Jednotky SLM / Siemens z rokov 1983 a 2010 spolu s nákladnými vozňami
Opotrebované ozubené koleso vozňa slúži ako pamätník
Pamätník postevený pri príležitosti 100. výročia ozubnicovej dráhy (1892 - 1992)
Staršie vozne sú označené názvom vrcholovej stanice
Vozne SLM/BBC Bhe 2/4 z rokov 1939 a 1949
SLM/BBC Bhe 2/4 z roku 1939
SLM/BBC Bhe 2/4 s prídavnou batériou
Zubačka smeruje k jazeru
Vozne SLM/BBC Bhe 2/4 odstavené na mieste pôvodnej konečnej, odkiaľ sa dalo nadol dopraviť len lanovkou
Interiér vozňa MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8
Ozubnicová trať je Abtovho typu, má rozchod 800 mm a napájanie 850 V DC
Ozubnica Abtovho typu
MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8 na vrcholovej stanici po prekonaní výškového rozdielu 1578 m
MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8 na vrcholovej stanici vo výške 1973 m n. m.
MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8 na vrcholovej stanici
Väčšina zastávok na trati má nástupište iba pre jedny dvere
Dnešná trať vznikla spojením dvoch železníc
Výhľad strojvodcu
SLM/Siemens Bhe 4/8 z roku 1983
Pracovisko strojvodcu vo vozni MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8 #305
Spriahnutie vozidiel
Príprava zubačky s vozíkmi pre lyže a sánky na odchod
V čase fotografovania najnovší vozeň MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8 #305 z roku 2010
Vozeň SLM/BBC Bhe 2/4 #204 bol vyrobený v roku 1939
SLM/Siemens Bhe 4/8 z roku 1983
Odstavený vozeň #201 ozubnicovej dráhy typu SLM/BBC Bhe 2/4 z roku 1939
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie