imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Polojasno
11 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Rakúsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Schneebergbahn
Stará parná ozubnicová lokomotíva
Siemens Desiro v konečnej stanici Puchberg am Schneeberg
Železničné priecestie na ozubnicovej dráhe
Salamander krátko pred záverečnou
Pohľad do útrob nákladného vozňa
Abtova ozubnica na 9,8 km dlhej trati s rozchodom 1000 mm
Horná koncová stanica Hochschneeberg
Vybrané vlaky sú obsluhované historickými vozidlami
Kostolík Kaiserin-Elisabeth-Gedächtniskirche bol postavený 4 roky po sprevádzkovaní ozubnicovej trate
Salamander pri odstavnej zásobovacej koľaji
Záverečné stúpanie na Hochschneeberg
Horný úsek trate vedie popri Elisabethkirchlein
Horná koncová stanica sa nachádza v tesnej blízkosti horského hotela a je najvyššie položenou železničnou stanicou v Rakúsku
Historický vlak v hornej stanici Hochschneeberg
Ozubnicový parný rušeň v hornej stanici
Historický vlak v hornej stanici Hochschneeberg
Historický vlak v hornej stanici Hochschneeberg
Horná koncová stanica Hochschneeberg
Horná koncová stanica Hochschneeberg
Interiér vozňa z roku 1999
Stanica Baumgartner pod najstrmším, ktoré dosahuje 196 ‰
Ozubnicová jednotka s prídavným nákladným vozňom
Ozubnicová dieselmotorová jednotka z roku 1999
Depo Schneebergbahn z roku 1998
Parný ozubnicový rušeň Krauss z roku 1896 slúži ako pamätník v spodnej stanici
Výstavba Schneebergbahn do Álp prebehla v rokoch 1895 - 1897
Salamander v spodnej stanici
Zubačka Abtovho systému prekonáva výškový rozdiel 1208 metrov
Vozidlá zubačky majú dieselový pohon
Schneebergbahn je 10 km dlhá zubačka s rozchodom 1000 mm
Trať bola sprevádzkovaná v roku 1897 a má rozchod 1000 mm
Tunel chrániaci trať pred lavínami
Zasnežená trať zubačky
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie