imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
5 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Ferrovia Lugano – Ponte Tresa (FLP)
Tramlinky na FLP v roku 2023 jazdili rýchlosťou do 50 km/h
Vnútorný informačný displej v Tramlinku
Interiér Tramlinku
Vnútorný informačný displej v Tramlinku
Schéma FLP aj s preškrtnutou neobsluhovanou zastávkou
Interiér jednotky Tramlink na železnici FLP
Zabezpečenie nízkopodlažnosti prebehlo jednak nákupom nových električiek a jednak zvýšením nástupíšť
Interiér jednotky Tramlink na železnici FLP
Nové Tramlinky na jednej strane zabezpečili nízkopodlažný prístup do vozidiel, no na strane druhej vzhľadom na stav trate a koncpciu tohto vozidla dochádzalo pri jazde k prudším priečnym kmitom
Na regionálnu električkovú trať Lugano - Ponte Tresa sú od roku 2021 nasadzované vozidlá Tramlink dĺžky 45420 mm
Pohľad na pozemnú lanovú dráhu a konečnú regionálnej železnice pod železničnou stanicou
Konečná regionálnej železnice v Lugane
Krátky prestup medzi vlakmi a autobusmi do Talianska
Vlak prichádza do koncovej stanice Ponte Tresa
Regionálny vlak do Ponte Tresa na začiatočnej stanici v Lugane
Stanica regionálnej železnice
Regionálna železnica obsluhuje aj letisko
Usmievavé regionálne vlaky v Lugane
Obhliadka súpravy po nehode s osobným autom
Informácia o zastávkach trate do Ponte Tresa
Vlak do Ponte Tresa čaká na odchod
Dielo poskaladné zo súčastí regionálnej železnice
Stanica s regionálnymi vlakmi v Ponte Tresa
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie