imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
0 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Wengernalpbahn (WAB)
Jednotka Stadler Bhe 4/8 v spodnej stanici WAB
Konečná stanica Lauterbrunnen pre železnice WAB aj BOB
Míňajúce sa vlaky na výhybni na preložke trate medzi Wengen a Lauterbrunnen otvorenej v roku 1910
Súprava reklamnej a nereklamnej jednotky Bhe 4/8
Toho času najnovšia jednotka #150 vyrobená v roku 2015
Strojvodca môže do motorových vozňov vojsť cez čelné dvere
V danom čase jedna z najnovších súprav zložená z dvoch jednotiek Bhe 4/8 smeruje do Lauterbrunnen
Dve generácie elektrických jednotiek na konečnej stanici Kleine Scheidegg
Vrcholová stanica Kleine Scheidegg, na ktorej je možné prestúpiť na Jungfraubahn
Interiér čiastočne nízkopodlažnej jednotky, ktorá jazdí na rozchode 800 mm
Depo v Grindelwalde
Pri vlakoch tvorených elektrickým rušňom a vozňami je lokomotíva umiestnená vždy na dolnej strane vlaku
Na Wengernalpbahn aj v roku 2017 jazdili motorové vozne vyrobené v roku 1964 a skôr
Organizované skupiny turistov si môžu objednať celé vlaky
Aj na WAB jazdia následy na dohľad
Na stanici Lauterbrunnen sa prestupuje z vlaku BOB do vlaku Wengernalpbahn
Tri vlaky ozubnicovej dráhy za sebou - jazdí sa na dohľad a získa sa tak maximálna kapacita trate
Nízkopodlažná zubačka
Interiér panoramatického vozňa Pano Beh 4/8
"Zubatá" lokomotíva na čele nákladného vlaku
Celoročná prevádzka na železnici funguje od roku 1960
Niektoré vlaky sú celé objednané turistami
Triangel na stanici Kleine Scheidegg umožňujúci otáčanie vlakov
Nákladný vlak na ozubnicovej dráhe
Križovanie vlakov v stanici Allmend
SLM / ABB BDhe 4/8 #131 z roku 1988
Trojvozňová súprava v romantickom prostredí pod stanicou Allmend
Stanica Allmend
SLM / BBC BDhe 4/4 #102 z roku 1947
Na niektorých úsekoch súbežne s traťou Wengernalpbahn vedie aj sánkarská dráha a zjazdovka
Trať Wengernalpbahn je prevádzkovaná tak, aby po nej mohlo ísť viacero vlakov za sebou podľa potreby
Mimoúrovňové križovanie ozubnicovej železnice a zjazdovky
Na stanici Kleine Scheidegg sa dá prestúpiť medzi vetvami Wengernalpbahn a na Jungfraubahn, ale dá sa pokračovať aj po zjazdovkách a sánkarských tratiach
Trať zubačky Riggenbachovho typu s rozchodom 800 mm križujú aj lyžiari
SLM / BBC BDhe 4/4 #117 z roku 1964
Súprava na čele s Bt 252 prichádza na prestupnú stanicu Kleine Scheidegg vo výške 2061 metrov nad morom
Najdlhšia neprerušená zubačka na svete neslúži len pre turistov a športovcov, ale aj pre miestnych obyvateľov a pracovníkov a na zásobovanie objektov
Prevádzka na trati sa začala v roku 1893 s parným pohonom, elektrifikácia bola dokončená v roku 1910
Plný nákladný vozík a za ním riadiaci vozeň označený číslom motorového vozňa vzadu
Súprava na čele s SLM / BBC BDhe 4/4 #115 spolu s nákladným vozíkom
Technické zázemie pri stanici Grindelwald Grund
Nástup do panoramatického vozňa Pano Beh 4/8 #142 na stanici Grindelwald Grund
Nákladný vozík na lyže, snowboardy a sánky
Panoramatický vlak Pano Beh 4/8 #141
Zrekonštruovaná stanica Grindelwald s panoramatickým vozidlom Pano Beh 4/8 #141
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie