imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
5 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
› Luzern
Švajčiarske múzeum dopravy (Verkehrshaus der Schweiz)
#420, linka 2, Baselstrasse
#241, linka 2, Bahnhofplatz
#219, linka 7, Pilatusstrasse
Prvý z luzernských nízkopodlažných trolejbusov je po 18 rokoch stále v prevádzke
#219, linka 7
#236, linka 8, Hirtenhof
#203, linka 6, Brüelstrasse
Obratisko Würzenbach
Trolejbus vo vyhradenom jazdnom pruhu na vstupe do centra Luzernu
Historický trolejbus FBW/FFA/MFO 1 MHe z roku 1949 v spoločnosti jedného z najstarších vozidiel prevádzkovaných v roku 2022
#25, Tribschenstrasse, Wartegg
#415, linka 8, Tribschenstrasse, Wartegg
Historický trolejbus FBW/FFA/MFO 1 MHe z roku 1949
#351, LU 15051, linka 10, Luzern Bahnhof
#230, linka 5, Paulusplatz
#409, linka 1, Obergrundstrasse, Paulusplatz
Označenie nástupíšť priamo na asfalte
Jeden z dvoch kĺbov trolejbusu lighTram 4
Otáčanie trolejbusu v stiesnených pomeroch
Rozmery obratiska trolejbusov Obernau, Dorf si vyžadujú, aby predný previs trolejbusov pri otáčaní zasahoval nad nástupište
#206, linka 6, Tribschenstrasse
#221, linka 6, Tribschenstrasse
#415, linka 8, Tribschenstrasse
Odpojovač umiestnený priamo na vrchnom trakčnom vedení
#353, LU 15018, linka 10, Pilatusstrasse
#353, LU 15018, linka 10, Pilatusstrasse, Kantonalbank
Obratisko pre trolejbusy pred nákupným centrom
4,7 km dlhá trať k nákupnému centru na okraji Luzernu bola sprevádzkovaná v roku 2019
#409, linka 1, Fildernstrasse, Ebikon, Fildern
Konečná linky 1 po predĺžení k novému nákupnému a zábavnému centru
Otáčanie sa trojčlánkového trolejbusu
Loď verejnej dopravy premávajúca k pozemnej lanovke na Bürgenstock
Vnútorný informačný displej Trapeze v luzernských trolejbusoch
#404, linka 8, Schweizerhofquai
#227, linka 6, Schweizerhofquai, zastávka Luzernerhof
#241, linka 8, Schwanenplatz
#172, LU 249623, Schwanenplatz
#239, linka 1, Schwanenplatz
#213, linka 7, Seebrücke
#219, linka 6, Seebrücke
#91, LU 202615, linka 14, Seebrücke
#416, linka 1, Bahnhofplatz
#185, LU 15012, linka 23, Bahnhofplatz
New Urbino 18 v priestore medzi priečelím novej železničnej stanice vľavo a priečelím starej stanice vpravo, ktorú zničil mohutný požiar
Nástupištia regionálnych autobusov pred železničnou stanicou
#238, linka 1, Löwenplatz
Rôzne režimy na vnútornej informačnej tabuli
Cestovný poriadok dennej a nočnej linky a schéma zastávky
Označník s linkami a cieľmi
Cestovný poriadok jednoduchej linky a cestovný poriadok linky s rozvetvenou trasou, ktorú po 20. hodine nahrádza telebus
#720, LU 202668, linka 16, Kriens, Obernauerstrasse, obratisko Kriens Busschleife
Scania N94UB / Hess
Scania N94UB / Hess
Lanová dráha na Sonnenberg začala fungovať v roku 1902, z ktorého sú aj oba vozne
839-metrov dlhá pozemná lanová dráha Sonnenbergbahn má maximálne stúpanie 424 ‰, rozchod 1000 mm a maximálna rýchlosť vozňa je 5 km/h
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy Sonnenbergbahn, pri ktorej kedysi končila električka
Zastávkový označník s cestovnými poriadkami a vyznačeným kódom nástupišťa
Prevoz odpadkov v trolejbuse Hess lighTram 4
Interiér trolejbusu Hess lighTram 4 - radiátor aj pri kĺbe
Vnútorné informačné displeje - vľavo trasa linky, vpravo výchovné video pre cestujúcich
Vnútorné informačné displeje - vľavo trasa linky, vpravo výchovné video pre cestujúcich
Vnútorné informačné displeje - vľavo trasa linky, vpravo výchovné video pre cestujúcich
Interiér trolejbusu Hess lighTram 4
Trolejbusy Hess lighTram 4 na konečnej zatrolejovanej linky 2 sprevádzkovanej ako trolejbusovej v decembri 2016
Hess lighTram 4 s pokazenými dverami
Dvojkĺbový trolejbus pred priečelím bývalej železničnej stanice, ktorú zničil požiar v roku 1971
MAN Lion's City G na regionálnej linke
Hess / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 na minimalistickom obratisku, kde pri otáčaní zasahuje časť trolejbusu nad chodník
Historický autobus Volvo B10MA / Hess CO-BOLT
Historický autobus Volvo B10MA / Hess CO-BOLT
Dočasné zastávkové označníky vo vozovni
Trolejbusy Hess rôznych typov vo vozovni
Odstavené autobusy Mercedes a Hess vo vozovni
Interiér vlečného vozidla Lanz & Marti / Hess APM 5.6-13 #314, ktoré bude onedlho nahradené dvojkĺbovým trolejbusom
Interiér vlečného vozidla Lanz & Marti / Hess APM 5.6-13 #314, ktoré bude onedlho nahradené dvojkĺbovým trolejbusom
Dožívajúca súprava NAW / Hess / Siemens BT 5-25 #274 + vlečné vozidlo Lanz & Marti / Hess APM 5.6-13 #314
Trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D s celovozidlovou reklamou
Mercedes-Benz Citaro C2 G v centre mesta
Scania N94UB / Hess pred železničnou stanicou
Dvojkĺbový trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D
Trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D na konečnej linky 1
Trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D pod dolnou stanicou lanovky na Pilatus
Solaris Urbino 18 slúži v regionálnej doprave
Hess / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 na malej konečnej Hubelmatt
Hess / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 prechádza cez shared space bez dopravného značenia
Hess / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 pred vstupom do shared space
Hess / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 opustil shared space
Trať Gütschbahn je dlhá 170 m a má rozchod 1000 mm
Spodná stanica Gütschbahn
Dráha Gütschbahn bola otvorená v roku 1884 ako pozemná lanovka s vodným pohonom
Horná stanica dráhy Gütschbahn
Pohľad z hornej stanice Gütschbahn
Trolejové vedenie z dôvodu nízkej svetlej výšky železničného nadjazdu vybočuje nad chodník
Scania N94UB / Hess pod dočasne nepoužívanou trolejbusovou traťou
Čiastočne priehľadný mech v kĺbe trolejbusu Hess / Kiepe BGGT-N2D
Netradičný trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D
Signalizáciou zámerne vyvolaná dopravná zápcha na vstupe do Luzernu, ktorú trolejbus elegantne obíde vo vyhradenom jazdnom pruhu
Trolejbusy premávajú aj ulicami s upokojenou dopravou
Skromné obratisko na trati sprevádzkovanej v decembri 2013
Hess / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 na trolejbusovej trati sprevádzkovanej v decembri 2013
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie