imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Polojasno
5 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
› Neuchâtel
#212, NE 89212, linka 109, Fbg de la Gare
Vnútorné informačné displeje od firmy init zobrazujúce čas na najbližšie zastávky
#142, linka 101, Rue du Seyon
#116, linka 102, Rue du Clos-de-Serrières
Obojstranný vnútorný informačný displej od firmy init zobrazujúci čas na najbližšie zastávky
Stadler GTW Be 4/8 pôvodom z Trogenerbahn (Appenzeller Bahnen)
Automat na cestovné lístky a cestovný poriadok na zastávke
Informácia o výluke
Stadler GTW Be 4/8 v predposlednej zastávke pred konečnou Boudry
Viacero dopravcov vo Švajčiarsku začalo používať portálové zvýraznenie priestoru dverí
Depo električiek v Boudry
Stadler GTW Be 4/8 na konečnej v Boudry
Regionálna električková trať Neuchâtel - Boudry získala v roku 2019 päť električiek Stadler GTW Be 4/8 z druhej ruky - pôvodne jazdili na Trogenerbahn
#232, NE 195232, linka 109, Place Pury
#114, linka 101, Avenue du Premier-Mars
Citaro pred železničnou stanicou v Neuchateli
Upevnenie reklamy vytlačenej na kartón
#105, linka 101, Rue du Seyon
Pešia zóna s obojsmernou premávkou trolejbusov
#144, linka 102, Place Pury
Regionálna električková linka po prečíslovaní z čísla 5 na 215
#132, linka 101, Place Pury
#143, linka 107, Fbg de la Gare
Horná stanica pozemnej lanovky od železničnej stanice k univerzite
Električka SIG / MFO Ce 2/2 z roku 1911 jazdila v Neuchâteli
Plošina osobného vozňa vyrobeného firmou Maschinenbau-Gesellschaft Basel v roku 1892, ktorý jazdil v sieti Tramways de Neuchâtel
Interiér osobného vozňa vyrobeného firmou Maschinenbau-Gesellschaft Basel v roku 1892, ktorý jazdil v sieti Tramways de Neuchâtel
Osobný vozeň vyrobený firmou Maschinenbau-Gesellschaft Basel v roku 1892 jazdil v sieti Tramways de Neuchâtel
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 na centrálnom prestupnom bode
Hess / Vossloh-Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 v centre mesta
Volvo 7700 čaká pred parkoviskom bicyklov pred železničnou stanicou
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #120
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 sa na konečnej linky 2 zdržal len 1 minútu
Míňajúce sa trolejbusy NAW / Hess / ABB BGT 5-25
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #118
Lanovka Funiculaire Ecluse Plan je plne automatizovaná a na dvoch prostredných zastávkach zastavuje len po stlačení tlačidla podobne ako vo výťahu
Lanovka Funiculaire Ecluse Plan pripomína schody do neba
Útroby lanovky Funiculaire Ecluse Plan
Porovnanie dvoch generácií neuchâtelskych trolejbusov: NAW / Hess / ABB BGT 5-25 a Hess / Vossloh-Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3
Hess / Vossloh-Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 v novom jednoduchšom neuchâtelskom nátere
Interiér trolejbusu Hess / Vossloh-Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3
Dolná stanica lanovky La Coudre - Chaumont
Horná stanica lanovky La Coudre - Chaumont
Horná stanica lanovky La Coudre - Chaumont
Meniaci sa sklon trate
Mosty lanovky sú postavené iba na šírku rozchodu
Lanovku využívajú aj cyklisti, ktorí cestou nadol stihnú lanovku predbehnúť adrenalínovou jazdou po lese
Pred dolnou stanicou pozemnej lanovky La Coudre - Chaumont kedysi existovalo obratisko trolejbusov
Po dodávke trolejbusov v rokoch Hess / Vossloh-Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 v rokoch 2009 - 2011 je možné garantovať nízkopodlažné spoje na trolejbusových linkách bez autobusov
MAN NL 313 #221
MAN NG 363 #243
Vozeň lanovky z roku 1995 schádza z 1151-metrov vysokého kopca Chaumont
Pozemná lanovka La Coudre - Chaumont sprevádzkovaná v roku 1910
Pozemná lanovka na Chaumont
FBW / Hess / BBC-SAAS #170 s reklamou na zadnom čele
Interiér trolejbusu NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #111
Dolná stanica pozemnej lanovky "Funiculaire Ecluse Plan"
Vozeň lanovky l'Écluse - Plan
Vozeň lanovky l'Écluse - Plan
Mestská pozemná lanovka l'Écluse - Plan z roku 1890 s najbližším odchodom o 3 a pol minúty
Dolná stanica pozemnej lanovky l'Écluse - Plan
Trolejbus NAW / Hess / ABB BGT 5-25 s potokom nemá problém
Trolejbus NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #121 na pešej zóne s potokom
Nízkopodlažné spoje na trolejbusovej linke 1 zabezpečuje autobus MAN NG 363
Horná stanica pozemnej lanovky Ecluse - Plan z roku 1906
Uchytenie troleja
Stretnutie dvoch generácií trolejbusov - NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #118 z roku 1991 a FBW / Hess / BBC-SAAS #169 z roku 1983
Vozidlo Schlieren Be 4/4 #503 premáva na trati s rozchodom 1000 mm
MAN NL 313 #205 z roku 2005 zabezpečuje prestup z prímestskej električky
MAN NL 313 #205 z roku 2005 zabezpečuje prestup z prímestskej električky
Interiér vozidla Schlieren Be 4/4 #503 z roku 1981
Interiér vozidla Schlieren Be 4/4 #503
Pracovisko vodiča trolejbusu NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #118
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #118
Trolejbus FBW / Hess / BBC-SAAS
Trolejbus FBW / Hess / BBC-SAAS
Spodná stanica lanovky na železničnú stanicu
Zastávka Université s automatom na cestovné lístky a označovačom
Spodná stanica lanovky Funambule
Trať lanovky končí pod staničnou budovou
Interiér lanovky Funambule
Interiér lanovky Funambule
Lanovka "Funambule" medzi železničnou stanicou a univerzitou s dĺžkou 315 metrov a prevýšením 48 metrov
Trolejbus NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #111
Interiér trolejbusu NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #111
Interiér trolejbusu NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #111
Interiér trolejbusu NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #111
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #111 na konečnej zastávke linky 7 v centre mesta
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #111 na konečnej zastávke linky 7 v centre mesta
Trojdielna tabuľa s odchodmi liniek
Mercedes-Benz O 530 G Citaro v prestupnom uzle
Regionálna električka Neuchâtel - Boudry vedie zväčša po pobreží jazera
Schlieren Be 4/4 #551 prechádza popri vozovni v malebnom meste Neuchâtel
Trolejbusy FBW / Hess / BBC-SAAS odstavené vo vozovni
MAN NG 363 #235 z roku 2002 vo vozovni
MAN NG 363 vo vozovni
Električková časť vozovne
MAN NG 363 #235 vo vozovni
Uchytenie električkového a trolejbusového troleja
Vozovňa električiek, trolejbusov a autobusov sa nachádza v peknom prostredí na brehu jazera
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie