Trolejbusy boli v tuneli pod horou Tate zavedené až v roku 1996, pričom išlo o prvú novú trolejbusovú trať za 32 rokov a súčasne poslednú novú trať v Japonsku
Trolejbusy boli v tuneli pod horou Tate zavedené až v roku 1996, pričom išlo o prvú novú trolejbusovú trať za 32 rokov a súčasne poslednú novú trať v Japonsku. Počas éry trolejbusov tu premával len typ 8000 vyrobený firmami Osaka Sharyo Kogyo, Mitsubishi Motors a Toshiba. Dôvodom rozhodnutia o zrušení trolejbusov a ich nahradení elektrobusmi od roku 2025 bolo zložité obstarávanie náhradných dielcov a tiež legislatíva, ktorá vyžaduje pre dráhové vozidlá inštaláciu tzv. mŕtveho muža (zariadenia bdelosti). Trolejbusová dráha bola oficiálne vedená ako "bezkoľajnicová električka".