Spojenie motorového vozňa #401 s vlekom #1501. Motorový vozeň #401 bol vyrobený v roku 1900 firmou Ringhoffer ako štvornápravový, v roku 1911 bol prestavaný na dvojnápravový, v rokoch 1953 - 1954 mu bola výrazne upravená vozová skriňa a vyradený bol v polovici 70. rokov 20. storočia. Vlek #1501 bol vyrobený v roku 1910, prestavaný bol v roku 1951, vyradený v roku 1973. Bol prvým celokovovým vlečným vozňom s jednodielnym interiérom (bez oddelených predstavkov), cieľovými tabuľami a elektrickým kúrením. | |
---|---|
Príspevok: | |
Lokalita: | Verkehrsmuseum Remise / Vozovňa Erdberg |
Dátum: | 15.10.2016 |
Vozidlo: | #1501 #401 |
Galéria: | Slovensko a svet › Wien (Viedeň) › Električky › Historické električky Slovensko a svet › Wien (Viedeň) › Rôzne dopravné fotografie › Dopravné múzeum Električky viedenského múzea MHD (30.1.2018) |
Linka: | |
Autor: | Erik Žiak |
Počet zobrazení: | 1038 |