Napriek dlhodobo deklarovanej snahe mesta Bratislava preferovať mestskú hromadnú dopravu sa pre električky buduje ďalší kolízny bod - tentoraz na ružinovskej radiále. V súvislosti s výstavbou komplexu Centrál totiž dôjde k predĺženiu Metodovej ulice po Trnavskú cestu, kde pretne električkovú trať a napojí sa na existujúcu komunikáciu tesne pred križovatkou s Miletičovou. Výjazd cestnej dopravy od komplexu na Trnavskú cestu by pritom mohol byť riešený oveľa jednoduhšie a to obrátením smeru dopravy na jednosmernej Levickej ulici.
Ďalšie predĺženie jazdnej doby bude mať na svedomí navrhovaná električková zastávka pri tomto komplexe (navrhované umiestnenie zastávky viď [1], [2]), ktorú investor plánuje vybudovať napriek tomu, že najbližšia existujúca zastávka (Trnavské mýto) je od Centrálu vzdialená menej ako 150 metrov a napriek predpokladu, že veľká časť cestujúcich využije radšej pôvodnú zastávku, kde zastavuje podstatne viac liniek MHD.
Predmetná trať bola v roku 2008 zrekonštruovaná nielen kvôli odstráneniu havarijného stavu, ale aj s cieľom zrýchliť električkovú dopravu. Napriek tomu dodnes nebol upravený signálny plán svetelných križovatiek tak, aby električka medzi prejazdom Trnavskej a Miletičovej dostala "zelenú vlnu" a preto v tomto úseku musia vodiči naďalej jazdiť pomaly, alebo zastať pred semaforom. V prípade realizácie zastávky Centrál bude nádej na zavedenie "zelenej vlny" definitívne pochovaná, vzhľadom na rozdielne doby státia v zastávke.
Mesto deklaruje, že električka by mala slúžiť ako nosný dopravný systém MHD v Bratislave, no ten by mal byť predovšetkým rýchly. Je teda otázne, prečo odobrilo riešenie, ktoré zahŕňa budovanie nového kolízneho bodu a zastávky a to napriek tomu, že odborná verejnosť dlhodobo upozorňuje na nutnosť presného opaku, t. j. znižovania počtu prejazdov a zastávok.