Richard Frimmel by chcel na uliciach Bajkalská, Trnavská, Vajnorská a Račianska vytvoriť špeciálne jazdné pruhy pre MHD a zvýšiť podiel električiek na počte prepravených cestujúcich. Racionalizáciou prestupových uzlov by sa podľa neho skrátili doby prestupovania. Podporuje zlepšenie intervalov v prepravných špičkách a cez víkendy a chcel by dbať nad dodržovaním grafikonov. Zatraktívnil by MHD pri dosahovaní veľkých nákupných centier. Ani v jednom z návrhov však neuvádza spôsob, akým to chce dosiahnuť a ani to, kde na tieto požiadavky nájde peňažné prostriedky, prípadne vôľu magistrátu, pretože časť z návrhov spadá práve pod jeho kompetenciu.
Na území Železničnej stanice Filiálka by chcel zriadiť nákupnú a obytnú zónu, pretože postaviť na tomto území koncovú stanicu železničnej dopravy je podľa jeho názoru "nielenže nevhodné, ale aj neekonomické." Poukazuje na blízkosť električkovej trate na Račianskej ulici, ktorá však na Trnavské mýto nevedie. Zrejme teda preferuje väčšie prínosy z daní do obecnej pokladnice z prípadných činností v nových budovách pred zlepšením dostupnosti železničnej dopravy v meste, a tým aj zatraktívnení hromadnej dopravy pred individuálnou automobilovou dopravou. Podobné stanice má napríklad aj Praha, Viedeň a Budapešť.
© Peter Pankrác www.iMHD.sk |