V Bratislave skúšaná električka má moderný asynchrónny trakčný pohon, pričom v každom podvozku sú dva motory s výkonom po 115 kW. Prevažná väčšina komponentov elektrickej výzbroje našla umiestnenie na streche vozidla. Uzavreté kontajnery s výzbrojou spolu s klimatizačnou jednotkou prekrýva kapotáž. Tú rovnako použili aj na krytie podvozkovej časti vozidla. Bezpečnosť premávky zabezpečuje použitie elektrohydraulickej trecej brzdy, núdzovej elektromagnetickej koľajnicovej brzdy a prevádzkovej elektrodynamickej brzdy s možnosťou rekuperácie. Takmer 30 metrová električka s hmotnosťou 38 ton dosahuje maximálnu rýchlosť 70 km/h. Do interiéru pojme 44 sediacich a 235 stojacich cestujúcich.
Pre potreby testovacej prevádzky v Bratislave bolo vozidlo prerozchodované z 950 mm na štandardných 1000 mm používaných v bratislavskej koľajovej sieti. Všetky skúšky a merania prebiehajú od 18. októbra do 13. novembra 2006, kedy je plánované odovzdanie električky výrobcovi a jej následné dodanie na taliansky ostrov Sardínia.