Nočná výluka liniek 14 na Jesenského (noc 31.12.2024 / 1.1.2025)

Linky 1 a 4 budú krátko pred koncom tohto roka premávať odklonom jednosmerne cez tunel.

Pre vítanie príchodu Nového roka bude dnes, 31. decembra 2024 po 22. hodine (v prípade potreby už po 21. hodine) vylúčená premávka električkových liniek 1 a 4 cez Jesenského a Námestie Ľ. Štúra. Električky budú jednosmerne odklonené na obchádzkové trasy.

    • Linka 1 bude v smere z Hlavnej stanice premávať medzi zastávkami Poštová a Šafárikovo nám. cez Kapucínsku, tunel a nábrežie.
    • Linka 4 bude pri jazde do Dúbravky premávať medzi zastávkami Centrum a Kráľovské údolie cez Nám. SNP, Kapucínsku a tunel.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #20:
Jedna vec je vyhľadať kam treba ísť. Druhá je, že tam už ideš lebo žiadna výluka nie je ,ale kým tam prídeš už začne 🤕

A netreba zabudnúť, že Most SNP je aj prestupný bod, takže cestujúci v 88/91 sa možno na moste dozvedia že mali radšej "pri tom obchodnom dome ktoré netreba menovať" prestúpiť a ísť na Zochovu. Ešte lepšie ak si to z pod mosta odšlapú na zastávku L4 a až tam zistia že už to nepojede. Riešiť to potom pobehovaním medzi zastávkami na prestup 29/37 (ak o takej možnosti cestujúci tuší) s int 15/20 min. a ďalším čakaním na L4 je nič moc. Podobne ak niekto ide L70 → 4.
Reakcia na: B K #18:
Skúsme si čisto teoreticky predstaviť osobu, ktorá nie je postihnutá šotouškým autizmom, teda takú, ktorá nevie rozdiel medzi T3P a T3G, v ideálnom prípade nevie, čo vôbec T3 znamená, a nepovažuje za vrchol sexuálnej intímnosti nočnú fotografiu 14Tr pred hradom. Pokojne ju stelesnime do mamy, babky, ženy, priateľky, dcéry, platonickej lásky a pod. Predstavme si, že v inkriminovanom čase, počas ktorého môže ale nemusí dôjsť k výluke (hoci máme výluku ohraničenú maximami) sa rozhodne ísť domov z mesta. Aký zdroj informácií tejto osobe odporúčaš? Ako sa má rozhodnúť či má peši šlapať na Kapucínsku, alebo šlapať na Most SNP?

Nie je predsa len trochu férovejšie nastaviť férové a jednoznačné podmienky?
Reakcia na: Ike #17:
To bola skôr narážka na tú výluku na Mudroňovej
Reakcia na: Ike #17:
Takže na Kapucinsku natvrdo tri linky, na nábrežie natvrdo nula liniek.

Nemám čo dodať.
Reakcia na: 3pa3ck3 #14:
Ak mi dopravca povie, že 22:17 ma linka 4 odvezie zo zastávky Kapucínska namiesto Most SNP, tak mi je ako cestujúcemu jedno, či sú dôvody dopravcu objektívne, subjektívne a či sa naplnia, za predpokladu, že si splní svoju prepravnú povinnosť.

Naopak, ak mi povie, že možno má v tom čase zoberie z mosta SNP ale možno z kapucínskej, tak na neho hodím bobek a pôjdem autom, pretože ja sa na Silvestra idem do mesta zabávať a nie sledovať dispečerské fórum na imhd.
Reakcia na: 3pa3ck3 #14:
Tak tak.

Všade inde sa snažia udržať dopravu čo najdlhšie v štandardnej prevádzke a čím skôr ju dostať do štandardnej prevádzky. Len tu je záujem zahájiť výluku niekoľko hodín vopred a ukončiť ju niekoľko hodín po akcii, lebo na papieri, ktorý aj tak nikto nečíta je napísaný čas.
Reakcia na: 3pa3ck3 #14:
Dôveru cestujúcich viac stratíš tým že spoj nepôjde odtiaľ odkiaľ ísť má a odkiaľ im to plánovač cesty ukázal. Dnes polovica ľudí hodí trasu do Google Maps a ide podľa toho.
Reakcia na: Ike #11:
Lenže na druhej strane môžeš stratiť dôveru cestujúcich, keď dáš výluku aj v čase, keď je zbytočná (v dnešnej dobe si ľudia vedia tieto veci overiť)
Reakcia na: B K #12:
Nesúhlasím. Zahájiť výluku od najskoršieho možného termínu uzávierky ulice považujem za jediný logický a správny krok.
Reakcia na: Ike #11:
Zahájiť výluku výrazne predčasne je blbosť.

Napr. doteraz som nepochopil, ktorá verzia L69 mala byť platná na Štedrý deň. No aspoň viem, že som tupelo 😂
Reakcia na: B K #7:
Myslím si že v záujme DPB/HMB by na prvom mieste mal byť komfort cestujúcich a ten je vtedy ak majú stabilnú trasu aj za cenu väčších peších presunov a nie lotériu.

Nezabudnem ako raz bola výluka kdesi na Mudroňovej, ktorá bola len cez pracovné dni a jazdilo sa tam jednosmerne. Cez voľný deň sa jazdilo obojsmerne. DPB vtedajšiu 203 naplánoval podľa výluk, takže, kto chcel ísť na hodzko cez pracovný deň, musel ísť na opačne nástupište ako bežné (okruh išiel cez Hroboňovu a pražskú), a cez voľné dni nastupoval štandardne. Do toho zblbli panely, ktoré ukazovali presne opačne ciele. Cestujúci z toho mali guláš. Keď som predtým navrhol, aby sme obetovali víkendy a jazdili celú výluku jednosmerne, aby sme nemotali cestujúcich, tak som bol za zlého a dostal som argument, že #cestujucibytonepochopili. Aspoň že každý deň iné nástupište so zblbnutymi panelmi pochopili.
Reakcia na: Solider #9:
Tak teda "veliteľ akcie/podujatia", odborne sa to aj tak nazýva inak (riadiaci/veliaci dôstojník?).
Reakcia na: B K #7:
Na to, aby mohol byť nejaký zásah, musí byť nejaká situácia, ktorá si vyžaduje zásah 😉
Reakcia na: 810zssk #4:
Skor "Ako to jazdi?" "Co ja viem" 😃
Reakcia na: Solider #6:
Myslíš, že naplánovali aj exitus (DN) na Vajnorskej, zdemolovanú zastávku Chatam Sófer (DN), atď.?

Vo všeobecnosti, zodpovednosť má veliteľ zásahu a či sa nám to páči alebo nie, jeho slovo je posvätné.
Reakcia na: B K #2:
Presný začiatok existuje, na to má byť predsa dohoda, kde si sadnú mesto, dopravný podnik, mestská polícia a štátna policia a dohodnú si organizáciu dopravy. Pretože existuje nielen operatívne riadenie dopravy, ale môže byť aj plánované a preventívne. Ak sa pripravuje takéto podujatie a existujú oprávnené bezpečnostné požiadavky na uzatvorenie ulice a prerušenie dopravy, tak sa dohodne, že sa ulica uzavrie o niečo skôr, nie až keď sa tam nebude dať prejsť, lebo mestská polícia niekde rozdávala pokutové bloky za petardy a celé sa to zasekalo. To nemôže byť takáto partizánčina, že si každý robí čo chce.
Reakcia na: Solider #1:
Tak to vidím, že sme v tej vyhláške mali ošetriť aj začiatky výluk, nie len konce 😂
Reakcia na: Solider #1:
Pretože DPB nechce ani na Silvestra ukrátiť cestujúcich o svoju tradičnú hru "Hádaj odkiaľ ti to pôjde".
Reakcia na: Solider #1:
Presne, toto je bordel na kolečkach.
Reakcia na: Solider #1:
Presný začiatok neexistuje. Možno to bude 22, možno 21, možno 20.

PZ povie stop a ide sa do odklonu. Ak je situácia priaznivá a veliteľ normálny, tak sa to dá pekne zladiť.