Zmeny na linkách 79 (od 19.2.2024)

Väčšina spojov električkovej linky 9 je už garantovane nízkopodlažná, staršie električky sa na nej môžu objaviť už len v rannej špičke.

Po sprevádzkovaní väčšiny nových nízkopodlažných električiek dodaných v minulom roku prišlo od 19. februára 2024 k zmene nasadzovaných typov električiek na linkách 7 a 9.

  • Na linke 7 (Hlavná stanica - Stn. Vinohrady - Rača) bola prepravná kapacita zvýšená nasadením električkových súprav 2xT namiesto pôvodných kĺbových električiek K2S.
    • Zároveň boli k tomuto dátumu zavedené nové podvečerné spoje z Hlavnej stanice do Rače (odchody z Hlavnej stanice od 17:21 do 18:01).
  • Na linke 9 (Karlova Ves - Ružinov) sa výrazne zvýšil počet nasadzovaných nízkopodlažných električiek, čím sa zároveň zvýšila prepravná kapacita na tejto linke.
    • Po novom je väčšina spojov tejto linky garantovane nízkopodlažná, s výnimkou rannej špičky pracovných dní, kedy môžu (ale nemusia) byť vypravené aj staršie električkové súpravy.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #297:
To je síce pravda, ale ak si po troch dňoch prídeš pozrieť diskusiu k téme, čo ťa zaujíma, medzičasom v nej pribudlo 78 príspevkov a po ich prečítaní zistíš, že ani jeden nie je k téme, tá to dosť.... veď vieš čo.
Celkom začínajú aj pomaly pribúdať NP spoje na linku 4, ktoré chodia na ŽstNM, sú síce 2 denne, ale stále lepšie ako nič
Reakcia na: Valec #296:
Tak ale je iné keď sa diskusia prirodzene vyvinie k inej téme vs keď niekto od nuly začne strieľať náhodne nesúvisiace otázky.
Reakcia na: Viko #295:
Ale však aj bez neho sa tu 90% príspevkov týkalo niečoho iného, ako zmien na linkách 7 a 9. Že väčšina príspevkov nie je k téme je na tomto webe žiaľ skôr pravidlom, ako náhodným výskytom.
Reakcia na: Ferko #294:
Tak sa pýtaj vo všeobecnej diskusii. Tu si pod zmenami na linkách 7 a 9.
Reakcia na: Viko #293:
Ja nespamujem ale dobre. Ja sa len pýtam, lebo sa chcem o veciach dozvedieť viac lebo niekedy sa k všetkému nedočítam. Teda ak si to myslel na mňa😁 ak nie, prepáč, nepochopil som ťa správne
Reakcia na: upravovač fotiek #292:
Načo podporujete tohto spamera?
Reakcia na: Ferko #290:
Áno.
Bude podľa vás predĺžená ružinovská radiála?
Som jediný, ktorý má pocit, že sa petržalská električka nedostavia?
Ktorá linka by mala zachádzať na konečnú Avion Shopping Park a prečo?
a) 61
b) 63
c) 64
d) 96
Reakcia na: Ferko #286:
Záleží od trasy. Ak bude vymetať bočné ulice, tak kľudne na Nám. Ľ. Štúra. Ak pôjde po Štefánikovej, pričom obslúži Hodžovo nám. a SAV, tak do Petržalky.
A ak sa mozem spytat tak ktora trasa linky 1 by bola lepsia a preco?
a) Hlavná stanica - Petržalka
b) Hlavná stanica - Nám. Ľ.
Štúra
Reakcia na: S499.1023 #284:
no obcas je sora z D2 tak ze si tam chvilu pockas.... ale ano, odkedy premalovali pruhy na zjazde z D2 pri nakupnej zone a dali stopku na vyjazde z nej, tak som tam uz nejake zasadnejsie zdrzanie nezazil....
Reakcia na: si #283:
Keď ideš na Ostravu, tak ťa kolóny smerom na Prahu nezdržia. A ak sa tam vyskytnú z iných dôvodov, tak sa to dá pomerne komfortne obísť.
Reakcia na: S499.1023 #282:
tak ono zas byva aj celkom zaondena krizovatka D2xD1 (Brno) kedze za nou v smere na Prahu robia a su tam obmedzenia....

a uz len samotny prejazd Bratislavou mi k ceste pridava cca polhodku, ak by siel dakto zo zapadnej strany, tak tam je to uplne bez diskusie.....
Reakcia na: si #281:
Tak jistě, keď cez Šalingrad idem celú trasu po diaľnici a nemusím prekonávať žiadne horské priesmyky, zatiaľ čo už len samotný prejazd Kysucami autom je rafinovaná forma mučenia.
Reakcia na: Viko #277:
a kupodivu aj do Ostravy to je zo severovychodnej casti Bratislavy vyrazne rychlejsie cez Brno.... (aj ked asi o 30 km dalej)
(len teda musis mat zaplatene aj ceske dialnicne poplatky)
Reakcia na: Andrej #279:
Lenže oblastné číslovanie zmysel nedáva nikdy. Práve naopak. Napríklad taká zastávka ekonomická univerzita. Stojí ti tam 68, 88 a 98. Koľko sekúnd pred príchodom autobusu človek s horším zrakom rozlíši 88 od 98? O zapamätatelnosti nehovorím. Keby som mal mimobratislavskú návštevu a povedal jej že nástup do 68, tak ak by si zapamätatala že tam je osmička, po príchode na zastávku má výrazne väčší problém ako keby ju obsluhovali linky 21, 59 a 68