Dočasné jednosmerné zrušenie zastávky Ríbezľová (4.11. – 15.12.2023)

Rekonštrukcia zastávky si vyžiada dočasné obmedzenie na Gagarinovej ulici.

Od 4. novembra do 15. decembra 2023 (vrátane) bude pre rekonštrukciu dočasne zrušená zastávka Ríbezľová pre linky 65 71 72 N72 v smere jazdy do Vrakune (nástupište B) bez náhrady.

V smere do mesta, resp. do Rače bude zastávka Ríbezľová týmito linkami obsluhovaná bez obmedzenia.

Pri cestovaní z mesta odporúčame namiesto zastávky Ríbezľová cestujúcim využiť neďalekú zastávku Prievoz, most obsluhovanú linkou 42, na ktorú je možné prestúpiť z liniek 71 a 72 na zastávke Miletičova. Pri ceste z Ríbezľovej do Vrakune je možné cestovať linkou 42 zo zastávky Prievoz, most s prestupom na linky 65 71 72 75 v uzle Cintorín Vrakuňa.

Pri cestovaní z Rače a Trnávky na Ríbezľovú linkou 65 odporúčame prestúpiť na zastávke Cintorín Vrakuňa na linky 42 65 71 72 v opačnom smere.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dakujem za diskusiu, urcite tu moznosti boli, ale bohuzial ako spomina birch dane uzemie asi nie je povazovane za relevantne. Je pravda ze tu nestoja desiatky ludi no sucastne alternativy prestupov su dost krkolomne kedze najblizsie 2 zastavky dotknutych spojov su pomerne vzdialene a z oboch stran chyba k zastavke chodnik takze jedinou moznostou je naozaj zlozity prestup. Pritom dve OSB dosky na zemi by uplne postacovali, aj tak tu vacsina ludi iba vystupuje.
Neviete nahodov ci sa planuje aj osadenie pristreskov, pripadne ci sa planuje rekonstukcia aj nastupistia oproti?
Reakcia na: Viko #7:
Ešte raz. Teória vs. realita.
Reakcia na: N/A #6:
A čo akože? Betón má nejaké maximálne rozmery dilatačných celkov, inak praská. Z jedného kusa to aj tak neodleješ.
Navyše je rok 2023, pohybu v škáre vieme zamedziť už aj dodatočne (viď napr. českú D1). Ani v Bratislave nie je problém zrealizovať novú betonáž aj na etapy tak, aby nedopadla ako táto archaická lepenica na Malom trhu.
Reakcia na: birch #5:
Samozrejme, všetko sa dá.

Len si treba uvedomiť, že kde žijeme.

Napr. Malý trh pred letnou opravou.

https://www.google.sk/maps/@48.1481451,17.1246963,3a,32.9y,152.22h,54.49t/data=!3m6!1e1!3m4!1se2F_C___WSwU_ha5GVFpiA!2e0!7i16384!8i8192?hl=sk&entry=ttu
Reakcia na: N/A #4:
Betónovať na viackrát a postupne napájať betónové platne predsa nie je problém. Tak sa bežne robia betónové vozovky alebo PJD.
https://imhd.sk/ba/media/gn/00308339/Bet%C3%B3novanie-podkladov%C3%BDch-dosiek-v-obratisku.jpg

Jednoducho sa kvôli nízkemu počtu cestujúcich a blízkosti zastávky Prievoz, most rozhodli dočasnú zastávku nerealizovať.
Reakcia na: Viko #3:
Betónovať na 2x a spájať betónové platne 👍

Schody na zastávku 👍

Ešte nejaký geniálny návrh? 🙃
Reakcia na: Urbanway 2423 #2:
Veď ale aj oprava betónu sa dala robiť buď na dve etapy, alebo s dočasným nástupišťom z drevených dosiek v náhradnej polohe ako nedávno Bosákova (tu by asi bolo treba aj rovno s drevenými schodmi na násyp chodníka).
Reakcia na: timinigi #1:
Porovnaj si povrch zastávky (cesty) v smere z mesta a do mesta a zistíš, prečo sa rekonštruuje zastávka v smere z centra. 🙂
Tesim sa, ze rekonstrukcia prebieha ale uplne vypustenie zastavky je neuctive riesenie. Druha vec, nerozumiem preco sa mesto pustilo do rekostrukcie tejto zastavky, kde ludia v 95% pripadov len vystupuju, aj ked by bola ovela ziadanejsia v opacnom smere kde ludia denne stoja a cakaju na autobus cestou do prace a chyba na danej zastavke akykolvek pristresok.