Auto v koľajisku na hodinu zablokovalo električky, chýbalo dopravné značenie

Nepozornejších vodičov nemá čo naviesť mimo električkovej trate.

V nedeľu 6.4.2014 večer opäť vypadla električková doprava v Ružinove. Dôvodom tentoraz nebol maratón ani iné plánované obmedzenie, ale osobné auto, ktoré na Trnavskom mýte zapadlo v koľajisku. Na pomoc tak musela prísť vyslobodzovacia technika DPB, ktorá auto vytiahla. Počas vyťahovania bol vypnutý prúd v trolejovom vedení, takže okrem liniek 8 a 9 si postáli aj linky 2 4 64 201 204 a 209.

Nejde o prvú takútu nehodu. Pri odbočovaní z Krížnej ul. na Trnavskú cestu totiž už dlho chýba vodorovné dopravné značenie, ktoré by vodičov naviedlo mimo električkovej trate. Majitelia terénnych automobilov z električkovej trate dokážu vycúvať, no ostatní musia počkať na pomoc. Zostáva veriť, že sa už nebude musieť stať ďalšia nehoda, aby magistrát zabezpečil vyhovujúce dopravné značenie.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: gejza #8:
Náklady? Určite si v DPB hovoria, že ušetrili na elektrine a opotrebovaní vozidiel... 🙂
a spýtam sa opäť moju tradičnú otázku - akým spôsobom si bude DPB a.s. sanovať náklady spojené s prerušením premávky ? ... žeby z poistky vinníčky ? ... asi nie ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #6:
Tak ak som dobre rozlúštil ŠPZ tak to bola vodička z Maďarska tak asi bola zvyknutá z Budapešti (a iných miest), že cesta sa spojí s el. traťou a má pokračovať po koľajách ?
Reakcia na: diwi #4:
Zazmatkovat ano, ale nevsimnut si ze vchadzam na elektrickovu trat s otvorenym zvrskom (tam to vidno), to je prejavom toho ze vodic vobec nesleduje cestu. Potom tam moze byt akekolvek DZ a nepomoze to.

Este ako tak chapem ked to niekto spravi na krizovatke Mileticova/Zahradnicka, tam uz par ludi odbocilo na elektrickovu zastavku a tam sa da chapat ze sa pomyli. Ale na Trnavskom myte?? Tam je uplne jednoznacne kde je cesta a kde trat.
Hm, myslim ze takym vodicom nepomoze asi nic, pretoze nedokazu udrzat pozornost a skor by mali prehodnotit, ci maju na to, aby vedeli bezpecne soferovat. Mozno namalovanie nejakych ciar pomoze, ale skor by to chcelo nejake vyraznejsie upozornenie.

Som zvedavy kedy kto skonci v kolajisku ked bude prechadzat v lavom pruhu cez elektrickove priecestie z mlynskej doliny na lafranconi 🙂
Milujem "neomylnu" Slovac, ktora v cudzom meste , ktore nepozna este NIKDY V ZIVOTE nezazmetkovala. Neni to nahodou tym, ze vsade ide Slovac iba organizovanym zajazdom ako za cias ROH? ?
Reakcia na: 810zssk #2:
Žena, cudzinka a za tmy. K tomu všetkému tam chýba vodorovné DZ a myslím, že ten strieborný stĺp by tiež uniesol značku C6b ? Tým sa vodičky nezastávam. Nebudeme sa tváriť, že realizátori DZ sú na Slovensku géniovia. Len pre ilustráciu pripomeniem Prokopa Veľkého, ktorá začína ako jednosmerka s 2 jazdnými pruhmi a keď ide neznalý človek v ľavom pruhu, za križovatkou s Hroboňovou sa razom ocitá v protismere bez toho aby o tom vedel 😉
Nech sa na mna nikto nehneva, ale ak je niekto schopny hentam vojst "omylom" na trat tak mu nepomoze ziadne dopravne znacenie..
Inak podobnou rekonštrukciou prešiel aj výjazd z Mlynskej doliny na Nábražie a.g. Ľ. Slobodu. Ak ide človek v ľavom pruhu, tak ten prejazd spravili tak dementne, že to človeka ťahá ísť mimo...