Posilová električková linka 10 na Zlaté piesky (29.6. – 7.7.2013)

Návštevníkov Zlatých pieskov odvezú počas voľných letných dní posilové električky.

Od 29. júna do 8. septembra 2013 bude počas voľných dní posilnená električková doprava v úseku medzi Námestím SNP a Zlatými pieskami. Nová električková linka 10 bude premávať po trase Zlaté piesky - Vajnorská - Trnavské mýto - Krížna - Vazovova - Radlinského - Obchodná - Kamenné nám. - Špitálska - Krížna - Trnavské mýto - Vajnorská - Zlaté piesky. Električky budú premávať len v prípade priaznivého počasia a zvýšených prepravných nárokov.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #45:
relevantne údaje pýtaj od tých kto musí ich mať

ale stačí pravidelne používať MHD (nie len od Šafárikova po Poštovú) a budeš o tom mať predstavu
Reakcia na: Error 0x007 #46:
Dodatok:
Ten prechod pre chodcov mal svetelnú signalizáciu...
Síce trochu od veci, ale:

Občas som na fórach čítal, ako ľudia nadávajú na neexistujúcu preferenciu električiek v Blave a ako super to funguje vo Viedni.
Každý deň jazdím vo Viedni električkou a ešte som si nikdy preferenciu nevšimol. Minule sme sa dokonca vysekali na obyčajnom prechodom pre chodcov!
Cestujem linkami 18 a 71, ak je preferencia inde, opravte ma.
Reakcia na: Ari #42:
A ty máš nejaké relevantné údaje o vyťaženosti a dopyte cestujúcich, ale trasa linky 2 nevyhovuje predovšetkým tebe?
Reakcia na: Mike #43:
ja netvrdím že to je najlepšia možnosť, to bola moja reakcia na návrh vymeniť 4 a 9 v časti Tunel vs Nábrežie.
*
teraz už vďaka BID nemusia prestupovať z prímestských liniek na Zlatých, aj po trase SL sú oveľa lepšie možnosti prestúpiť aby dostať' do ciele, a ne do ďalšieho prestupného bodu Jesenského / Šafárikovo (pohybujem o tom že veľa ľudí používa ten pekný "prestupný bod" v tom smere)
Reakcia na: Ari #42:
Takže by z Dúbravky chodili dve linky spolu až po Vazovovu? A tí všetci prestupujúci z prímestských liniek na Zl. Pieskoch, a zo zadnej časti Vajnorskej, nebude im vadiť že sa už nedostanú na Jesenského (zo šafka), ale na Obchodnú a do tunela?..-
Reakcia na: Mike #41:
v tom prípade pod Novy Most 6 a 9

zdá sa že pre tých "odborníkov" ich dogmy a vymyslený perspektívy sú dôležitejšie ako reálna vyťaženosť liniek a dopyt cestujúcich
Reakcia na: Ari #40:
A pod most SNP by išlo čo?
Z viacerých dôvodov (nehovorím že všetky racionálne) bol zvolený tvz. dvojlinkový variant. A pri výluke trate na hlst. sa určila zásada že z každej východnej radiály po jednej linke na Obchodnú a na Špitálsku. Pri dodržaní tejto zásady je potom pár možností ako to nakombinovať. Každá má svoje pre aj proti. Viacerí odborníci rozhodli, že je tak ako je.
Reakcia na: Tedomík #38:
keď by pri tom 4 išla po Obchodnej a 2 po Spitalskej, tak konečne 2 dostala by nejaký zmysel

ale tu (možno aj v DPB) sú nejaké fantasti ktoré berú do úvahy budúce linky do Petržalky a Hl.St. a sa snažia prispôsobiť terajší linky k existujúcim len v ich snívaniach schémam
Reakcia na: Tedomík #38:
A čo takto 50tka...
Tak najlepšie by asi bolo, keby linka 9 bola predĺžená do Dúbravky a premávala by cez nábrežie
a L4 skrátená po KV a premávala by cez tunel a Špitálsku

Týmto by sa vyriešilo čiastočne priame spojenie medzi Šafkom a ostatnými radiálami, keďže aspoň v prac. ďnoch v špičkách majú toto priame spojenie všetky radiály okrem tej Ružinovskej a L78 ? však to obsluhuje s ružinovskou radiálou len 2 zastávky (Súmračná a Astronomická) nehovoriac o neskutočných zápchach medzi Mlynskými nivami a Krížnou.
Reakcia na: 810zssk #36:
tak vtedy určená na márnenie energie / peniaz a splnenie dogmy o tom aby každá radiala bola priamo spojená so Spitalskou a Obchodnou bez ohľadu na to či celkovo ta linka ma nejaký význam alebo úplne na nič
Reakcia na: Ari #35:
Linka 2 nikdy nebola a nebude urcena na to aby nou niekto isiel zo Safka na Vajnorsku. Ako si mozes vsimnut, linka ma po trase dalsie zastavky.
1. L2 vôbec nemala by isť na nám. Šťúra
asi ani jednému človeku v zdravom rozume nenapadne isť od Šafárikova na Vajnorskú radialu L2, výsledok: ide od Šafárikova do Trnavského mýta prázdna, potom už poloprázdna.

2. Dosť hlúpe argumentovať terajší nezmysly budúcimi. Na budovanie trati do Hl.St. a Petržalky ešte môžeme čakať 10 rokov, a čo vtedy bude nikto nevie.
Reakcia na: Jezo #33:
?
Reakcia na: Error 0x007 #32:
Ta L2 ma za ulohu napojit na stanicu tri radialy - Ruzinov, Vajnorska, Racianska. 😉
Reakcia na: 810zssk #31:
Tá L2 dúfam nemá úlohu spojiť dve stanice.
Keby sme mali niečo ako S-Bahn také prepojenie dvoch staníc by bolo zbytočne.
Reakcia na: Error 0x007 #29:
Nie, na hlavnu stanicu budu jazdit len linky 1 (Hlavna stanica - Safarikovo namestie - Petrzalka) a 2 (ZST Nove Mesto - Hlavna stanica).
Reakcia na: Error 0x007 #29:
Načo by sa tam vrátili? Aby opäť úplne zbytočne vozili na Štefanovičovej vzduch?
Reakcia na: 810zssk #28:
L2, L3 & L8 sa (o pár rokov) vrátia na Hlavnú? Lebo mne pripadá spojenie dvoch železničných staníc (L2 & L3) trošičku nelogické...