Ak keď hokejsti na majstrovstvách v roku 2004 neuspeli, netreba zúfať. Život ide ďalej a MHD ešte ďalej.
Sme (skoro) majstri
Po tom, čo Slovensko prehralo na MS v hokeji 2004 záverečný zápas s USA o bronz, opäť si to odniesla MHD. Zúriví fanúšikovia (ktorí sa nedostali do autobusu linky 88) prešli peši po Starom moste, keď tu z ničoho nič zbadali dispečerské vozidlo. Viac im nebolo treba a svoju zlosť si vybili na ňom. Bezbrannému dispečerovi okrem toho ukradli vysielačku, a tak sa celým dopravným podnikom nieslo "Slovenskóóó" a "ciky caky ciky, hej hej hej".
Daj prednosť jednej kačke
Po mnohých nehodách električiek typu K2 (tzv. kačíc) sa dopravný podnik rozhodol pritvrdiť a začať vzdelávať gumokolistov (rozumej vodičov automobilov). Zároveň do interných predpisov zapracoval článok, v ktorom sa píše (uvádzame v pôvodnom znení aj s chybami): "V prípade, že sa na prejazde cez elektriťkovú trať nachádza osobitný auto a vodič ho v dostatočnom vzdialenosťovi zbadá, je povinný okmažite pridať plyn (vlastne elektrinu) a zrýchliť - a to aj v prípade prekročenia maximálneho rýchlosťa." Prvé výsledky na seba nenechali dlho čakať a teší sa už aj záchranná služba, že má čo robiť. Z rovnakého dôvodu jasajú aj odťahové služby. Jediní, ktorí sa netešia, sú pracovníci dielní, pretože už zase treba gitovať a lakovať poškriabané vozidlá.
Posledné zúfalé súpravy
Po zistení paranormálneho javu, keď nezáleží na množstve vypravovaných električiek a vozovňa Joachimov dvor má aj tak vždy o štyri súpravy menej ako je potrebné, došlo k poslednému zúfalému kroku. Vytvorili sa dve nové súpravy - prvú tvorí brúsiaci vozeň Schörling a električka T3AS, ktorá ani tri roky po modernizácii nebola sprevádzkovaná, druhú podbíjačka a večne pokazená električka T3 Mod. K prvej súprave možno dodať len toľko, že z električky T3AS bol odstránený zberač, aby sa nedajbože do unikátnej slovenskej elektrickej výzbroje nedostal prúd a električka si opäť nezačala robiť, čo chce. Druhá súprava bude jazdiť na pravidelnej nočnej linke s trasou a odchodmi. Nástup a výstup bude možný aj počas jazdy, príplatok za odborný výklad o práci podbíjačky bude stáť rovnako ako lístok na nočný spoj.
Zastávka | Pondelok | Utorok | Streda | Štvrtok | Piatok | Sobota | Nedeľa |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Vozovňa Joachimov dvor | |||||||
ŽST Nové Mesto | |||||||
Račianske mýto | |||||||
ŽST Vinohrady | |||||||
Komisárky | |||||||
ŽST Vinohrady | |||||||
Chatár Šofér | |||||||
Karlova Ves | |||||||
Jurigovo nám. | |||||||
Molecova | |||||||
Zátišie | |||||||
Zlaté piesky | |||||||
Vozovňa Joachimov dvor |