Zavedenie novej linky 128 v Devínskej Novej Vsi (od 17.12.2011)

Od 17. decembra 2011 bude zavedená autobusová linka 128 v mestskej časti Devínska Nová Ves. Linka bude premávať po trase Na hriadkach - Eisnerova - OC Glavica a zastaví na zastávkach Na hriadkach, Hradištná, Milana Marečka, Štefana Králika, Glavica (nová zastávka pri Tescu DNV).

Odchody linky budú nadväzovať na príchody a odchody linky 28 na zastávke Na hriadkach.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: vladis0902 #29:
Sranda ako su si vsetci isti, ze na tom DPB preraba. Ak mate taketo informacie o financnych pohyboch medzi OC Glavica a dopravnym podnikom, prosim oboznamte ma s nimi, pretoze si neviem predstavit, kto by zavadzal nieco, o com vie, ze na tom prerobi.

Tiez by ma zaujimalo, co moze kompetentny urobit s tym, ze ked vypadne voz, ludia sa musia trochu potlacit. Zalozaky nepadaju z neba.

A k tomu otacaniu, 12 metrovy voz by sa otocil s pomocou spiatocky a mensimi problemami, ale mozne by to bolo. V kazdom pripade vyznam zachadzky by sa stratil celkom. Myslim si ze 128 ako navazujuca linka na 28 je pre obyvatelov Devina celkom uzitocna, najma cez vikendy.
no co som sledoval zatial tych par dni tu 128 tak akoze maximalne sa tak moze zrusit aj ked ju plati OC GLAVICA , naco zbytocne budu vyhadzovat peniaze ked aj tak tou linkou ide mozno raz dva krat niekto a to len 1-3 ludia vtej linke, ma to nejaku efektivitu ? to viac dopravny podnik prerobi nez zarobi . radsej treba prehodnotit kulturu cestovania, pomer DRAHE CESTOVE = tlacenica v mhd hlavne v spicke alebo ked vypadne autobus. nato by sa mali zamerat kompetentni a nie na nejaku trapnu 128 ktora aj tak nema ziaden vyznam, nech ludia niesu lenivy a nech sa prejdu . doteraz im to nevadilo ked tam stal len jeden obchodny retazec ako nahle sa tam postavila OC GLAVICA hned ludia zazracne zleniveli
Reakcia na: vladis0902 #27:
Ako presne si predstavuje zahustenie intervalu linky 21 ???
Sucasny interval je:
ranna spicka: 5 minut
sedlo (9-14) : 15 minut
poobedna spicka: 7-8 minut
Ak by ste chceli posilnit rannu spicku z intervalu 5 minut na 4 minuty, tak si to rovno vyhodte z hlavy. To by sa muselo pridat min. 5 vozov do poctu vozidiel na 21cke rano a na to nema kapacity DPB ani autobusove a soferov tiez velmi nie.
Linka 128 je blbost, ale je to ovela ovela lacnejsie ako posilnovat 21cku, hoc vieme ze 128cka je hovadina na ntu a vraj platena tym nakupnym centrom. Nakupne centrum mohlo byt obsluhovane 20,22 a bolo by probleme.
Reakcia na: Dana7 #25:
presne tak tiez som toho nazoru ze ta 128 aj tak nema ziaden zmysel a po nejakom case ju zrusia podla mna zahustit 21 v ranej a pooobednej spicke by bolo omnoho efektnivnejsie ako ta 128 ktora navyse chodi v intervale kazdych 20 alebo 30 min . Zachadzanie liniek vybranich 20 alebo 22 by bolo omnoho lepsie
Reakcia na: Dana7 #25:
Prave to malinke centrum (OC Glavica) si dotycnu linku plati,cize tak.
Budte radi,ze mate rano 21cku ako mate a dakujte Ftacnikovi ze zmiatol redukciu liniek od 9/2011 ako predkladal DPB ?
Dnes som sa na tejto stranke ocitla z dovodu, ze som sa rozhodla stazovat na riesenie dopravy v DNV. Rano sa totiz pokazila 21, pan sofer nas "vysadil" na dialnici. Dalsi postup bol, ze zastavovali nasledujuce 21-ky (mimochodom, tiez takmer plne) a postupne nas brali. Ak si niekto mysli, ze 21 nie je plne vytazena, tak nech skusi kazdy den cestovat z DNV na Mlynske Nivy! Netusim, za co platime take vysoke cestovne, ked za tieto peniaze potom cestujeme ako dobytok!?
Tak a po dnesnej skusenosti som si vsimla informaciu o zriadeni "skvelej" linky 128 - NIE, URCITE SI NEMYSLIM, ZE TATO LINKA JE EFEKTIVNA, NIEKTO BY MAL ZACAT MYSLIET a namiesto zriadovania liniek k OC (ktore je mimochodom take male, ze ked chce niekto nakupovat viac, tak radsej pojde do OC Lamac) zriadovat linky tak, aby ludia chodilli do prace a do skoly na urovni!!!!
Reakcia na: vladis0902 #22:
V com by bolo efektivnejsie keby zahustili 21 v PD a premavala by aj 22 cez vikend ? Ludi do MHD z aut vela nenalakas, vozidla na kriticku rannu spicku tiez velmi nemas. Teda na listkoch nezarobis o nic viac, iba ti stupnu naklady a vzkm. Ked si 128 plati OC, tak nech ju ma, nemam nic proti tomu. Hoc dalo sa to riesit urcite aj zachadzkami L20,22 - no neviem ci to tam vytoci klasicky kratky autobus (12metrovy).
Reakcia na: vladis0902 #22:
22 cez vikend by nemala zmysel, myslim si ze 20 to pokryva dostatocne (ak sa zrovna nerozhodne cela Devinska ist do teska jednym vozom)..

Zahustenie 21 by bol znova len zbytocny luxus, to ze clovek musi rano stat neznamena, ze je autobus preplneny na prasknutie, chodievam pravidelne v roznych casoch rannej spicky a ziaden dovod na posilnenie nepozorujem.


128 by mala vyznam (aj ked stale nie dostatocny na to aby sa to zaviedlo) keby nekoncila na Hriadkach. Namiesto navaznosti na 28 by bodla skor navaznost na spoje ZSSK
som sam obyvatel Devinskej novej vsi ,a ja si myslim ze toto je uplna zbytocnost zaviest tuto linku., Co keby kompetentní radsej zahustili linku 21 v spicke v ranej aj poobednej , alebo zaviedli aj cez vikend linku 22 a niektore spoje by mohli chodit ku OC GLAVICI . Myslim si ze to by bolo omnoho efektivnejsie vyuzitie a hlavne ked vieme ze DP ma dlhy a nie su to par tisic € .
Reakcia na: d3k0 #19:
co sa tyka tej linky, tak tam vraj na nu prispievaju komercne subjekty, ktore su v tom OC.
Reakcia na: andrew1515 #18:
z ASMN už na letisko jazdil minulý rok mikrobus - 15 minútová cesta za 1 € - pre nevyužívanosť ho letisko po niekoľkých mesiacoch zrušilo 😉 to samozrejme nemení nič na tom, že 128 a 82 je klasický bratislavský príklad "šetrenia"...

inak, ešte stále platí, že v rámci šetrenia majú 27.-30.12 jazdiť busy podľa víkendu?
Typicky priklad, ked sa zle dopravne riesenie (nevybudovanie zastavok pri OC na hlavnej ceste) riesi este horsim dopravnym riesenim. Keby sa vybudovalo to prve riesenie, jednalo by sa o jednorazovu investiciu, ale takto sa budu rocne platit desattisice eur na stratu z takejto linky.
Dalsia zbytocna linka...namiesto toho, ze by zaviedli linku z Autobusovej stanice na letisko, ci nahradne linky namiesto elektriciek z Hlavnej stanice, zavedu vselijake mini/midibusove linky. V DNV uz aj tak premava dost liniek...tato je uz uplna zbytocnost... ?
a celé to (asi) vzniklo už tu ?
http://www.devinskanovaves.sk/mestska-cast-devinska-nova-ves/miestny-urad/sluzby-obcanom/napiste-nam/archiv-otazok-a-odpovedi-iv-2011.html?page_id=3169
"Občan: Olga F. / ut 19. 4. 2011 22:22
chcem vedieť,či sa neuvažuje o novej zastavke MHD niekde pri OC Glavica, keďže sa v tesnej blizkosti nachádzajú dve obchodné centrá a od a k zástavkám sú poriadne ďaleko, nie každý má auto.ďakujem "
Reakcia na: pato922 #15:
Ved ja som sa nepytal co vide lacnejsie, ci 128 alebo 37. 37cka bude uzitocna, no len zase aka tam bude tarifa, aby BA zase nedoplacala na nejaku linku mimo mesta. ?
Reakcia na: Petto #14:
či vyjde lacnejšie nova 128 alebo predlžená 37 to neviem ale ta predlžená 37 by bola užitočnejšia ako nová 128
Reakcia na: pato922 #12:
Lebo lacnejsie vide nova 128 ci predlzena 37
Reakcia na: 810zssk #10:
Dik ?
prečo radšej nespravia linku v trase marinka záhorská bystrica zo zachádzkou na Volkswagen a pokračovaniam Jána Jonáša - VW s pokračovaním ako 21 až na Glavicu
radsej keby potiahli 23ku do dnv aspon naa hriadky cez tunel ktora by zachadzala otocenim cez tesco