Kontakt na majoritných dopravcov v bratislavskom regióne

Kontakty na dopravcov

Mestskú hromadnú dopravu v Bratislave prevádzkuje spoločnosť Dopravný podnik Bratislava, a.s., regionálnu autobusovú dopravu v Bratislavskom kraji prevažne zabezpečuje spoločnosť Arriva Mobility Solutions, s.r.o. a železničnú dopravu prevádzkujú spoločnosti Železničná spoločnosť Slovensko a Leo Express Slovensko. Koordinátorom Integrovaného dopravného systému Bratislavského kraja je spoločnosť Bratislavská integrovaná doprava. Oficiálne kontakty na uvedených dopravcov sú uvedené v nasledujúcej tabuľke.

Spoločnosť Telefón Internet / e-mail
Dopravný podnik Bratislava, a. s.
Linky MHD v Bratislave
+421 2 5950 5950
(7:00 - 19:00)
info@dpb.sk
www.dpb.sk
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
Vlaková doprava
18 188 (non-stop)
+421 2 448 58 188
info@slovakrail.sk
www.zssk.sk
Leo Express Slovensko, s.r.o.
Vlaková doprava na linkách R70 S70 od 10.12.2023
+421 222 112 112 info@leoexpress.sk
www.leoexpress.com
Arriva Mobility Solutions, s.r.o.
Regionálna autobusová doprava
+421 915 733 733
(8:00 - 20:00)
informacie@arriva.sk
www.arriva.sk
Bratislavská integrovaná doprava, a. s.
Koordinátor Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji

+421 948 102 102
(8:00 - 18:00)

+421 949 000 645
(non-stop dispečing)

info@idsbk.sk
www.idsbk.sk

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: irizar #6:
Stačí sa pozrieť, koľko ľudí využíva výjazdy a dojazdy 20 a (43) na Bojnickú, resp. po Račianskej mýto. Niekedy boli tie spoje naozaj vyťažené, práve kvôli svojej atypickej trase, takže problémom nie sú dojazdy ako také ale skôr to, že veľa cestujúcich o nich nevie, pritom by stačilo dať do vitríny na zastávkach oznam: "Na tomto nástupišti zastavujú v čase cca 4:00-6:00 a 13:00-14:00 aj spoje liniek XY idúce z/do vozovne po trase XY. Viac informácií nájdete na dpb.sk/v plánovači ciest." Podobná informácia by mohla byť aj niekde na imhd s odkazom na: https://imhd.sk/ba/vyjazdy-dojazdy-liniek V AT/DE majú na niektorých zastávkach podobné oznamy, že danú zastávku/nástupište obsluhujú len výjazdové/dojazdové spoje.
Reakcia na: 810zssk #7:
Autobusové dojazdy mimo svojej trasy sú myslím už teraz označované šípkou. 29 na Trnavskom mýte určite. Šípka by však nevyrešila výjazdy.

Možno by stačilo takéto spoje vo vyhľadávači nejako vizuálne a textovo označiť, napr.: "využijete spoj idúci z/do vozovne mimo svojej bežnej trasy". Tip pre adminov na budúce vylepšenie vyhľadávača.
Reakcia na: irizar #6:
Dojazdy sú ok ak sú normálne značené. Súhlasím že exotiny ako 29 na Trnavskom mýte sú pitomosť. Za vhodný považujem brnenský model kde sa to rieši prejazdom medzi linkami (napr. by bola linka 9 po Trnavské mýto ktorá pokračuje ako linka 4 po VJD).
Reakcia na: 810zssk #5:
A pre toto stale hovorim, ze dojazdy s cestujucimi (ak linka nepremava popri alebo v tesnej blizkosti vozovne) su zmatocna nesystemova blbost. Moze bezneho, sotoustvom nepobozkaneho substrata napadnut, ze ma cakat na nejaky ezotericky spoj uplne mimo trasy svojej linky, ktory nie je nikde na fyzickych vyveskach uvedeny? Tiez by som dosiwl k nazoru, ze apke zahrabalo.
Reakcia na: Trangos #3:
Údaje v aplikácii sú správne a keby ste počkali na zastávke, trolejbus by vám prišiel. Ide o dojazdové spoje do vozovne mimo bežnú trasu linky.
Reakcia na: Trangos #3:
Dobrý deň, tento webový portál ako nekomerčný projekt nevlastní ani neprevádzkuje žiaden dopravný podnik.

Išlo o dojazdový spoj o vozovne, ktorý je v cestovnom poriadku vyznačený písmenom p. Výjazdové ani dojazdové spoje nie sú uvedené na označníkoch a nemajú ani vyvesené cestovné poriadky na zastávkach mimo svojej bežnej trasy, nástupište je však vo vyhľadávači ciest na imhd.sk uvedené.

Ak by Vám pri podobnom probléme v budúcnosti nevedeli poradiť okolostojaci, zatelefonujte na telefónne číslo dispečingu Dopravného podniku Bratislava, ktoré je uvedené na každom zastávkovom cestovnom poriadku.

A na záver: nabudúce na nás prosím nekričte použitím kapitálok, lebo Vám nikto neodpovie.
Dna 17.11.2023 cca o 19:00 som chcel cestovať z Hodžovho námestia k Slovenskému archívu. Aplikácia mi ponúkla trasu trolejbusu č. 72 na zastávku Prokopa veľkého kde sa malo dať prestúpiť na autobus č 44.
ANI JEDNA Z TROCH ZASTÁVOK "A", "B", "C" na Hodžovom námestí nemá zastávku trolejbusu 72 hoci podľa grafikonu aplikácie ju uvádzala dokonca v rôznych časoch Po strate 1 hodiny prekontrolovaním všetkých zastávok A B C som bol nútený použiť iný spôsob dopravy. Vysvetlite mi ako je možná nezhoda údajov v aplikácii so skutkovým stavom. Následne som si zistil, že č 72 premáva úplne iným smerom ako bolo 17.11.2023 uvedené v aplikácii imhd. Týmto sa vám chcem !poďakovať" za stratený čas a DÔRAZNE ŽIADAM OD VÁS VYSVETLENIE.
P.s.
Chýba telefonický kontakt na imhd
Reakcia na: Nora #1:
Napíšte aj na pochvaly@dpb.sk, nech sa to dostane aj k vodičovi (určite sa poteší) a jeho nadriadeným 🙂
V stredu poobede som zabudla v autobuse č. 98 (číslo autobusu 3337) malú čiernu igelitku, kde som mala peňaženku so všetkými dokladmi+50 eur a mobil. Chcela by som poďakovať a pochváliť pána vodiča, ktorý reagoval na volanie telefónu, oznámil mi, že veci sú u neho (našiel ich na konečnej pri kontrole autobusu) a dohodol si so mnou zastávku, na ktorej mám čakať a veci mi odovzdal. Bola som veľmi šťastná, som dôchodkyňa a neviem si predstaviť koľko úsilia by ma stálo vybavovanie nových dokladov a chýbali by mi samozrejme aj peniaze. Ešte raz ďakujem. E.Š.😍