Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zakaznik #2810:
Ach tak, ty myslíš ten nadchod medzi zastávkou a stanicou. To som si nikdy ani neuvedomil že je nadchod, keďže je takmer na úrovni tej zastávky (je tam pár schodov). To za nejaké nekomfortné nepovažujem.
Reakcia na: 810zssk #2807:
Stále si myslím že bola chýba keď sa zrušila trať Viedenskej električky, teraz by sme mali pravdepodobne 3 možnosti ísť vlakom do Viedne 🙂
Reakcia na: 810zssk #2809:
Na stanici nie je ani zastávka. Myslíš, že by kvôli 901 zriaďovali zastávku na parkovisku, ak ju nezriadili kvôli linke 275?
Od stanice sa k najbližšej zastávke busu chodí nadchodom.
Reakcia na: zakaznik #2808:
Aký nadchod? Ja hovorím o tom že by 901 jazdila na stanicu, nie do dediny.
Reakcia na: 810zssk #2806:
Ale ten nadchod pri Stn. Bad Deutsch-Altenburg tiež nie je krytý. Absencia prístrešku je mínus.

A tá nadväznosť bude garantovanejšia, keď pôjde bus cez semafor v Hainburgu?
Reakcia na: Ma178rek #2805:
Na letisko budú ľudia chodiť radšej priamym busom (aj keď v určitom obmedzenom rozsahu situácií má zmysel aj tá S7), ide skôr o tie dediny medzi. Nie je to žiaden masívny dopyt, ale tak základná dopravná obslužnosť, keď nám už ten vlak stojí kúsok od konečnej 901.
Reakcia na: zakaznik #2803:
Prechádzanie sa po daždi a čakanie na zastávke bez prístrešku nie je úplne štandard prestupov v dnešnej dobe. Plus nejaká teoretická garantovaná nadväznosť v budúcnosti by sa zabezpečovala oveľa ťažšie (aj keď viem že to som beztak už v rovine scifi keďže v IDS BK sa nekoordinujú ani spoje IDS BK, nie to ešte externého systému).

Väčšina cestujúcich nie sú šotouši.
Reakcia na: 810zssk #2802:
Myslím si že je to zbytočné, akože 901 a prestup na REX7 je fajn, spojenie s letiskom je super, len veľa cestujúcich o Tom nevie, preto by sa mohla 901 takto aj prezentovať že rýchle spojenie s letiskom? Skúste to takto 🙂

Aj keď autobus po diaľnici je stále rýchlejši a pohodlnejší 🙂
Reakcia na: 810zssk #2800:
Namiesto 300 metrov budeš kráčať "len" 150.
Až taká hodnota za peniaze to podľa mňa nie je. 😃 Osobne by som radšej preferoval vlak z Wolfsthalu ako trmácanie 12 minút v SORke navyše.
Reakcia na: Ma178rek #2801:
No veď. Preto navrhujem jej naviazanie na vlak v BDA, nie pridávanie zachádzky vo Wolfsthale.
Reakcia na: 810zssk #2800:
Aký závlek??? Však linka ide stále po hlavnej ceste či???
Reakcia na: zakaznik #2799:
Takú že by cestujúci do Hainburgu nemuseli absolvovať závlek vo Wolfsthali.
Reakcia na: 810zssk #2793:
🤔 Akú výhodu by malo nadviazanie na vlaky v ŽST Bad Deutsch Altenburg oproti Wolfsthalu?
Reakcia na: si #2796:
Tie škáry sú zalievané asfaltom
Reakcia na: 810zssk #2793:
S7 už jazdí, lebo celé leto bola výluka a strhnutá trakcia, keďže sa v oblasti Bad Altenburg-Hainburg ťahala nová trolej.
Aha, tak vraj áno, už som sa dočítal nižšie.
Reakcia na: zakaznik #2795:
a v ramci efektivneho vynakladania penazi sme zaroven zvysili pocet skar na okrajoch rekonstruovanych ciest kockami, aby kosci nemuseli vykonat az tak vela krokov v preposte na kus vykosenej buriny 😃
V rámci zefektívnenia využitia vašich daní bolo zavedené kosenie obrubníkov. Namiesto vyčistenia a škárovania.
Reakcia na: Color #2786:
ÖBB jednoducho nemalo kapacity zavádzať NAD. Bola zastavená doprava na hlavných tratiach Wien - Wr. Neustadt - Mürzzuschlag, Wien - St. Pölten - Linz, Wien - Hegyeshalom, okrem toho aj na množstve lokálnych tratí.

A slovenská strana žiadnu NAD nezaviedla, lebo platí všeobecné pravidlo, že NAD zavádza tá strana, na ktorej došlo k nezjazdnosti. Bohužiaľ... Pritom by naozaj bývalo stačilo posilniť existujúcu NAD do Marcheggu (ktorá by v ideálnom svete mala jazdiť častejšie bez ohľadu na zjazdnosť trate cez Petržalku...)
Reakcia na: 3pa3ck3 #2790:
Ono je tak celkovo škoda že 901 nie je nijak skoordinovaná s S7, čo by trochu tento problém riešilo (plus masívne zlepšilo dopravu na letisko). Dlhodobo som toho názoru že tá linka by mala byť potiahnutá po ŽST Bad Deutsch Altenburg (to sú tuším nejaké 2 km navyše) a tam naviazaná na vlaky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.