Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zakaznik #2799:
Takú že by cestujúci do Hainburgu nemuseli absolvovať závlek vo Wolfsthali.
Reakcia na: 810zssk #2793:
🤔 Akú výhodu by malo nadviazanie na vlaky v ŽST Bad Deutsch Altenburg oproti Wolfsthalu?
Reakcia na: si #2796:
Tie škáry sú zalievané asfaltom
Reakcia na: 810zssk #2793:
S7 už jazdí, lebo celé leto bola výluka a strhnutá trakcia, keďže sa v oblasti Bad Altenburg-Hainburg ťahala nová trolej.
Aha, tak vraj áno, už som sa dočítal nižšie.
Reakcia na: zakaznik #2795:
a v ramci efektivneho vynakladania penazi sme zaroven zvysili pocet skar na okrajoch rekonstruovanych ciest kockami, aby kosci nemuseli vykonat az tak vela krokov v preposte na kus vykosenej buriny 😃
V rámci zefektívnenia využitia vašich daní bolo zavedené kosenie obrubníkov. Namiesto vyčistenia a škárovania.
Reakcia na: Color #2786:
ÖBB jednoducho nemalo kapacity zavádzať NAD. Bola zastavená doprava na hlavných tratiach Wien - Wr. Neustadt - Mürzzuschlag, Wien - St. Pölten - Linz, Wien - Hegyeshalom, okrem toho aj na množstve lokálnych tratí.

A slovenská strana žiadnu NAD nezaviedla, lebo platí všeobecné pravidlo, že NAD zavádza tá strana, na ktorej došlo k nezjazdnosti. Bohužiaľ... Pritom by naozaj bývalo stačilo posilniť existujúcu NAD do Marcheggu (ktorá by v ideálnom svete mala jazdiť častejšie bez ohľadu na zjazdnosť trate cez Petržalku...)
Reakcia na: 3pa3ck3 #2790:
Ono je tak celkovo škoda že 901 nie je nijak skoordinovaná s S7, čo by trochu tento problém riešilo (plus masívne zlepšilo dopravu na letisko). Dlhodobo som toho názoru že tá linka by mala byť potiahnutá po ŽST Bad Deutsch Altenburg (to sú tuším nejaké 2 km navyše) a tam naviazaná na vlaky.
Reakcia na: Ma178rek #2787:
V zásade nad cez Parndorf asi prakticky naozaj nie je možná, keďže stojí celá tá linka. Najefektívnejšie by sa mi javilo zaviesť plnohodnotnú NAD do Marcheggu (namiesto tých 5 či koľko párov čo je tam denne). Tá nikdy nebola obmedzená a teda nevidím dôvod aby tam viac autobusov nejazdilo - chápem že OBB potrebujú busy inde, ale v bratislavskom regióne sa NADky nezavádzali, takže zo strany ZSSK by snáď niečo zorganizovať išlo.

Druhá možnosť by bol ten Wolfsthal ak by sa s OBB dohodlo nejaké tarifné opatrenie.
Reakcia na: Color #2786:
Toto si myslím, že bude skôr otázka na OeBB ako ZSSK
Reakcia na: Color #2789:
Podľa webu OeBB S7 premáva, takže by pre spojenie do Viedne stačila NAD do Wolfsthalu. Otázka ale je, že či sú vôbec nejaké voľné použiteľné autobusy (napr. mohli byť využité na prepravu evakuovaných osôb)
Reakcia na: rosomak44 #2788:
To dáva zmysel, no Viedeň je dosiahnuteľná, preto by som očakával, že sa s tým dopravcovia vyrovnajú nejako lepšie než zastavením premávky, resp. posielaním ľudí cez Břeclav.
Reakcia na: Color #2786:
Nebude to preto, že diaľkové linky premávajú po diaľnici, ktorá je zjazdná, zatiaľ čo bus namiesto vlaku by musel na miesta, kde to zjazdné nie je? Aj v Rakúsku je dosť zaplaveného.
Reakcia na: Color #2786:
Predpokladám že niekde pri staniciach železničných by bol problém zastaviť, ale tak lepšie sa vyhovoriť ako zariadiť NAD 😉
Čo je toto za výhovorku ZSSK, keď medzi BA a Viedňou úplne v pohode premávajú SL, Flix aj žlťák?
Reakcia na: zakaznik #2783:
Pritom mesto je plné adolescentov na bicykli.😂 😂 😂 Ale vážne, to ako sa "buduje" cykloinfraštruktúra v meste na mnohých miestach vyzerá ako sadizmus alebo zlomyseľnosť voči cyklistom, chodcom aj vodičom. Umelo vytvorené nebezpečné situácie, ktoré tieto tri skupiny úmyselne vedú do zbytočného konfliktu. Cyklopruh je ukážkový príklad, ale deje sa to všade.

Zároveň neexistuje žiadna osvetová kampaň Magistrátu, ktorá by verejnosť upozorňovala a už vobec žiadne vynucovanie dopravných pravidiel.

Uvediem príklad: Na Novom moste (most SNP) sú na oboch stranách lávky pre peších, ktoré využívali aj cyklisti. Zničoho nič jednu lávku (tú smerom ku Karlovej Vsi) označili ako cyklocestu a druhú (smerom k Eurovei) ako chodník pre peších. Aj cyklisti aj chodci samozrejme ďalej využívajú obe, pričom chodci často idú po celej šírke, alebo sa fotia a robia neočakávané zmeny smeru. Nie sú tam žiadne dodatočné výrazné tabule, ktoré by cyklistov aj chodcov naviedli na "správnu" stranu a nikdy som tam nevidel Mestskú políciu, ktorá by ľudí usmerňovala. Ak k tomu pridáme bláznov jazdiacich rýchlo na elektrických kolobežkách a upravených elektrických bicykloch, tak máme vzorový príklad, ako niekto vyrobil konfliknú zónu.

Ak by na Magistráte riadil cyklistickú politiku niekto s napojením na ľavicovo anarchisticko marxistické kruhy, neschopný sa uživiť v súkromnej sfére, tak by to vyzeralo takto. Títo ľudia potrebujú spoločenský konflikt, aby mali pracovné miesto hradené z verejných peňazí.
O tom, že to s tou cykloinfraštruktúrou a jej budovaním pokrivkáva, to je realita. Ale zvaľovať jej poddimenzovanosť na psychické problémy mládeže je naozaj za vlasy pritiahnuté. Mládeži yebe v prvom rade zo sociálnych sietí. Svoje urobili aj tie covid obmedzenia, kedy sa stali ešte viac izolovanejší a ešte viac závislí na sociálnych sieťach. Bratislava je jedno z mála miest na Slovensku, kde sú veľké možnosti na bezpečné pestovanie športu v podobe bicykla. Dokázali to aj ročníky, ktoré vyrastali pred rokom 2000, kedy jedinou cyklocestou bola dunajská hrádza. Mňa osobne odchovala v rokoch 1995-2000 v čase puberty. Celé je to len o tom, že dnešná mládež je lenivá, znudená, rozmaznaná a z toho plynú potom aj tie psychické problémy. A hlavne k tej lenivosti ešte prispievajú tie e-haraburdy, kde už človek nemusí vôbec vyvinúť žiadne úsilie, však motor dodá watty. Stačí iba pomaly točiť nohami. Však treba si pestovať tie vybudované špeky.
Reakcia na: andy27 #2782:
A je to tu. Kto je proti vallovinám, chce aby si tínedžeri siahali na život.
Odporúčam prečítať pre pochopenie stupňa vyšinutosti Magistrátu:
https://mib.sk/mib-talk-preco-nebicyklujeme/
Reakcia na: Color #2778:
Najlepší je 2870. Na prednom čele má nový font ale na boku a vzadu ešte nie, ako keby aj samotní pracovníci si uvedomili že je to úplne zbytočná práca 🤣

Teraz ani neviem či som v Bratislave alebo niekde úplne inde. To sa bez integrovaného fontu ani nedá usúdiť 😢

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.