Ono, aj by som v tom logiku moc nevidel, raz daju Solac na linku, kde nepostacuju ani klbaky - L21 a raz daju Solac na linku, kde bezne premavaju minibusy - X50...
chcem sa opytat..kdesi som tu cital ze solace maju zakazane L50 a L39...preco som ich potom videl(tusim aj cez tyzden ale nie som isty) aj na L21???ved to je vacsia sardinkaren ako 39 a 70 dokopy ? akoze mne by nevadilo keby sa obcas nejaky solac vyskytol na L39 ?
Ak by som to mal na starosti ja, tak vyradím prednostne TAMbusy s drevenými sedadlami. ? Ale priznám sa, že môj postoj je zaujatý, pretože sa mi Solarisy páčia... Moja emailová adresa je safino.email@seznam.cz
Netreba mat zdroje v DPB, staci len citat.. ? Solarismi sa riesi hlavne kapacitny problem, to vyradovanie ik280 je podla mna strasne nestastny napad. Aspon v tejto dobe. Podrobnosti mozem vysvetlit mailom, nechcem to floodovat inak "plodnu" diskusiu. ?
Aha. Tak ja som bol doteraz v tom, že Solarisy mali riešiť problém nespoľahlivosti a nekomfortu starých autobusov anie prepravnú kapacitu... Aspoň z toho čo som sa dočítal. Nemám vlastné zdroje v DPBA
1.) no ked myslis
2.) pretoze tieto linky boli najvhodnejsimi adeptami na zmenu ponukanej prepravnej kapacity, pretoze SOLARIS NIEJE adekvatna nahrada za KLBOVE VOZIDLO, neoficialne ma totiz nizsiu obsaditelnost
No neviem... Keď porovnám počet cestujúcich v linke 75 a 88 vo večerných hodinách. ...a to nehovorím o pomere intervalov týchto liniek.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUK