D3k0: Keby som bol veduci tak to tam riadne popreverujem a takych co si valaju sunky povyhadzoval. Myslim si ze dnes neni problem doplnovat personal novymi ludmi. Ale ako prve by som pozval vozmajstrov a manipulacnych na kobercek a vysvetlil im ako si predstavujem ich pracu. PRECO V INYCH VOZOVNIACH TO IDE LEPSIE AKO V 4.DPA ved uz sa konecne niekto z DPB zamysli nad tym kde je problem a co treba spravit aby ho vyriesili ked to pojde takto dalej tak Z BOHOM 4.DPA!
Piatok:
DOPRAVNA NEHODA supravy 7787-88;
- sa stala okolo 6:30 h. ako je uvedene v prispevku #4559, iba doplnim, ze elektricka isla do Dubravky na linke 12/asi 2 alebo 3 ( nemozem presne urcit poradie, lebo neviem kedy sa to presne stalo ), neskor ho nahradil 7815-16/2 alebo 7767-68/3. Ci doslo k zraneniu neviem na 100%, ale je to mozne, lebo ako som uviedol museli zasahovat hasici a ked to auto nakladali na odtahovku vodica som nikde nevidel. Zdrzanie elektriciek bolo cca 20-25 minut.
- 1066 ( prispevok #4558 ) popoludni opat na 22/3
- 2011 ako ZV na linke 83/4 po 7. h., neskor ho nahradil 2804
- 2939 o 13:40 h. odisiel na prazdno z Dubravky z linky 34/3 ( povodny odchod mal byt 13:32 h. ), ale do Dubravky prisiel o cca 10 minut neskor ( oproti grafikonu ) aj s ludmi
- 7765-66 docasne vypadol na linke 1/8 okolo 16:45 h., neskor ho nahradil ZV 7827
- 7809-10 vypadol na linke 12/6 okolo 22. h., neskor ho nahradil ZV asi 7706 ( neviem aky voz robil este zalohu na stanici ) a napokon 7739-40
Popoludnajsia vyprava podla poradia:
1: 7797-98, 7789-90, 7753-54, 7779-80, 7781-82, 7775-76, 7823-24, 7765-66, S 7821-22, 7819-20, 7751-52
M: ZV 7827/8
5: 7921-22, 7901-02, 7941-42, 7725-26, 7947-48, 7937-38, 7909-10, 7939-40, 7923-24, 7917-18, S 7602-10, 7841-42, 7919-20, 7953-54, 7839-40
12: 7763-64, 7787-88, 7767-68, 7748-47, 7761-62, 7809-10, S 7759-60, 7723-24
M: ZV asi 7706 a 7739-40/ oba 6, 7815-16/2 - plati len ak 7787-88 bol na /2
20: 1101, 1006, N 1100, 1128, 1010
22: 1701, 1061, 1066
27: 1005, S 1062, 1023, VW 1320, VWv 1515
34: 2811, 2315, 2939, 2810, 2818, 2940, S 2404, 2822
35: 3518, S 3508
83: 2821, 2813, 2829, 2804n, 2825, 2312, 2203, 2819, S N 2514, 2403, 2515, 2304, 2926
M: ZV 2011/4
380: 1901
382: 1111
405: 2143
504: 1202
O.K. mal by som ich mat zajtra pred 14:00, potom to sem napisem. Ale je to dost krute, chudak 4311 ani tyzden nejazdila. Este ze uz moja oblubena 4207 uz konecne jazdi. Za tu 4311 jazdila ZV-4847 a potom vystriedal 4843 s 13sk.
Ad:4311
=:-O Ochhhh!!! Ved bol skoro pred pol rokom stiahnuty z premavky pre nieco vazne a bol dllllhodobo odstaveny... Kedy ho spojazdnili? A ako, ze ja o tom neviem ? Kde ho zasili?
Takze 4951 este nieee - vcera 4950/96(1) a v.(1)
Ale 3522 vcera uz "doma":-D 76/2
Ad:All
Aj Andy uvadzal 4311 - ako je to teda:beha ci nie?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Z
=:-O Ochhhh!!! Ved bol skoro pred pol rokom stiahnuty z premavky pre nieco vazne a bol dllllhodobo odstaveny... Kedy ho spojazdnili? A ako, ze ja o tom neviem ? Kde ho zasili?