Wow, to vazne? Skakal by som 3 metre 80 od radosti, keby konecne Siemens kopli tam, kam si zasluzi a zacal to robit niekto, kto tomu rozumie a dokaze situaciu ozaj zlepsit Len ci bude take jednoduche s nimi tu zmluvu rozviazat... (myslim tym postranne motivacne faktory)
Idú voľby a všetko je možné. V zápale diskusie a rozhorčenia vyšlo z úst Ing. Koladu, že keď sú neschpní, tak rozviažeme zmluvu so Siemensom a nájdeme takého, ktorý to dokáže. (Na margo toho, že na celej K. Veskej radiále je funkčná el. preferencia na 1.5 križovatke)
A to vám ODP MG BA na čele s Ing V. Mikušom začne vyťahovať tabuľky, že od akej intenzity dopravy je nutná CSS, že Botanická bola najnehodovejšia v celej BA, že tam vlani zomreli 3 ľudia a že semafor zachráni ľudské životy a že aj na ostatných prejazdoch sa musia budovať CSS, lebo by sa tie auta z vedľajšej na hlavnú cestu nedostali. A resp keď odbáčajú z hlavnej na vedľajšiu po smere jazdy doľava, že križujú el. trať,že by na nej dllllho stáli, kým by ich igk v pruhu, ktorý križujú, pustili. A že je nutné, že sa tým zvýši jazdná doba električky; ale aby ten dopad na ňu nebol až taký drastický, budú sa snažiť o "preferenciu", teda aby električka na K.Veskej radiále neakala na každom semafore 3 min. ?
Hm... asi som fakt prehnany optimista... ? Ja len... ze snad asi nikde inde na svete nedovolilo vedenie nejakeho mesta si ho takto zdevastovat a zbastardit dopravu, ako sa to deje teraz v BA... ?
Za posledne 2 roky sa mi dlzka cesty z Dubravky do skoly na Vazke predlzila realne (nie podla CP) o 3-4 minuty (Chvalabohu, dnes som tam bol posledny krat). Koniec koncov vies, o com hovorim, ked sporadicky jazdievas 5tku. Ja netusim, kto toto schvaluje, ale uz ma to poriadne serie. Postavil by som toho pana na den ku kazdemu semaforu a nech sa dobre pozrie, kolko koliznych situacii auto x auto, resp. tram x auto tam vznika, a kolko sa v priemere tramka zdrzi.
Nech mi nikto nerozprava o preferencii a o odstranovani koliznych situacii z tramvajovej trate, lebo ho asi nakopem. Nevidim zmysel semaforu na Botanickej, nevidim zmysel semaforu na nabrezi pri PKO, za Tunelom (to uz su fakt vodici IGK taki debilni, ze musia mat semafor este aj na otocenie cez kolaje?), a uz vonkoncom nevidim zmysel semaforu z nabrezia na Rigeleho ulicu. A takto by sa dalo pokracovat donekonecna. Ja len cakam, ze kedy a ci vobec toto niekedy skonci, lebo inak zachvilu bude semafor asi uz aj u Durkovskeho v kancelarii. ?
električky do ani z karlovky nechodia, električka zramovala auto na priecestí pri OMV na BOTANICKEJ a zasahuje aj do druhého smeru, náhradna doprava sú ako inak linky 28 29 a 32
ad 7905+6:
Od 10:08 do 10:24 stála premávka električiek liniek 1, 4, 5, 9 a 12 na Karloveskej ul. smerom do CMO. Dôvod: pri vchádzaní 5/2 - 7905,7906 do zastávky "MiÚ Karlova Ves" spadla pri 1. dverách 1. vozidla súpravy nedržiaca sa cestujúca, ktorá s konštatovaním, že žiadne zranenie neutrpela RZP odmietla a z miesta udalosti odišla. Prítomné OO PZ.
Super! Dátum nehody pri Blumentále je opravený ? Až teraz som si to všimol. Ďakujem webmastrovi a ospravedlňujem sa mu za to, že som bol taký nepríjemný. Vždy ma ale vedia vytočiť takéto nepresnosti, s ktorých potom zbytočne vznikajú mýty a následné nedorozumenia ? Ono, teraz nešlo o nič vážne - jednalo sa len o malú prkotinu, akou je jeden mizerný dátum, ale ide o celkový princíp. Všetko veľké takpovediac stojí a padá na takýchto detailoch. Čím budeme presnejší, tým budeme pravdivejší ? Ešte raz ďakujem ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
Od 10:08 do 10:24 stála premávka električiek liniek 1, 4, 5, 9 a 12 na Karloveskej ul. smerom do CMO. Dôvod: pri vchádzaní 5/2 - 7905,7906 do zastávky "MiÚ Karlova Ves" spadla pri 1. dverách 1. vozidla súpravy nedržiaca sa cestujúca, ktorá s konštatovaním, že žiadne zranenie neutrpela RZP odmietla a z miesta udalosti odišla. Prítomné OO PZ.