Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
D3k0: To je pravda neviem aky ma problem 4831 ale pochybujem ze je to nieco narocne a tak isto aj 4810. 4400 by som sa snazil opravit uz len preto ze je to prototyp 260A180M. Pred par minutami som sa dozvedel od 13sk ze aj 4208 je odstavena a aj 4510 ta ma pokazenu prevodovku. Takze 8 vozov. Hmm... neboj sa ja keby som bol vozmajster tak tych mechanikov pekelne prehanam do prace a nechavat ich chrapat stirovh v jednom kumbaliku pocas nocnej sichty. 😃

ALE VELA ROBI AJ NEDOSTATOK NAHRADNYCH DIELOV A PENAZI.

Dnes 506 jazdi 4303 z 13sk.
d3k0> kocky su dobra vec, ale tie folie nemaju vecnu zivotnost, uz na nich bolo opotrebovanie moc poznat 😞 takisto s ich osvetlenim boli problemy (co som sa ja naopravoval menicov do nich 😉 )...
Ano to je. Len ma stvu vozy ako 1400, 4802, 1200, 4831 ked by to chcelo naozaj iba viac snahy a mohli by jazdit (aj ked v pripade 4802 si isty nie som 🙂 ). Na nahradne diely nie su, ale na rekonstrukciu starych vrakov do zelena su. O com to potom je?

Digitalne transparenty su dobra vec, ale sipim, ze zachvilu ich budu mat prve dva prototypy, lebo sa vpredu pokazila smerova tabula. Kocky su dobra vec a dost ludi sa potesilo, ked ich prvy krat zbadalo v roku 1991. Uspesne sa ich vsak zbavime... Len aby ich potom niekto vedel na historicaky namontovat spat...
d3k0> ale noooo 🙂

d3k0> je pohodlnejsie preradit voz ako nejaky voz opravit...
tbc: ...su pocmarane, ale hlavne ze sa namiesto umyvania vsade kydaju digitalne transparenty... 😞

Darro: Len mi nejde do hlavy, preco ked je v Petrzalke nedostatok vozov, tak sa netlaci na to, aby nepojazdne kusy boli pojazdne. Ved je to podla mna velky luxus mat tolko odstavenych novych Ikarusov.
uz som sa dlho na nikoho nestazoval tak sa budem teraz...dnes ma skoro presiel zalozak 7826 na linke 9 o 16.00 na prechode na Botanickej ul. (pri Svrcej)...ja som stal na tom prechode na kolajach, lebo isla kolona aut, z druhej strany isla tiez elektricka a ten vodic 7826 namiesto toho aby spomalil este pridal a svietil na mna dialkovymi svetlami...nakoniec som musel uhnut na cestu, kde tiez vela nechybalo a preslo by ma auto 😞

3701 dnes na 30...
1902 a 1918 na 39...
1917 na 37...
K2Sky su uz poriadne pocmarane a posprejovane 😞 😞 😞
DNES:
93:4809,4828,4836,4847,4303
90:4834
83:2320
DNESKA TO JE ZASE SLABE:-(
V 4.DPA je 108 autobusov +/- 3 autobusy z toho 99 klbovych, nepojazdnych je na 100%: 4311,4400,4802,4810,4827,4831 tak v prevadzke je 102 autobusov. Hmm... nic moc :-I. Urcite to chce este to precislovanie daakych vozov na 48xx.

Jano: Co si sa ma pytal ze ktore budu dasie tak si myslim na 80% ze niektory z 2806,2807,2808 ked nie vsetky na raz 😃.
Takto si predstavujem precislovanie v buducej dobe toto je cisto len moj nazor ako by to mohlo priblizne vyzerat.

14 vozov do vozovne 4.DPA
17 vozov do vozovne 1.DPA
Vsetky autobusy typu KAROSA B741.1908 – B741.1914 do 2.DPA na plyn.
Vsetky autobusy typu KAROSA B731 – B732 do 3.DPA na plyn.

2800,2801,2802,2803,2804, tieto vozidla typu B sa budu nachadzat v cislach 4812,4813,4814,4815,4816.

2805,2806,2807, tieto vozidla typu E sa budu nachadzat od 4819,4818,4817.

A este ten jeden voz 2808 by isiel tiez do 1.DPA ako voz cislo 1822.

2809,2810,2811,2813,2814,2815, tieto vozidla typu F by mohli byt na cislach 4850,4851,4852,4853,4854,4855.

2816,2817,2818,2819,2820,2821,2822,2823,2824,2825,2826,2827,2828,2829,2830,2831
by mohli ist do vozovne 1.DPA kde by mohli dostat cislovanie
1823,1824,1825,1826,1827,1828,1829,1830,1831,1832,1833,1834,1835,1836,1837,1837.


A takto si predstavujem ako budu odchadzat KAROSY na plynofikaciu z 4.DPA:

KAROSA B741.1908: 4209,4208,4203,4201,4211,4212,4213,4205,4206.
KAROSA B741.1914: 4311,4301,4308,4314,4303,4306,4307,4309,4310,4312.

Toto som rozdeloval podla mojho typu stavu vozidiel.

Karosy c. 4200,4202,4204,4207,4210 by mohli zostat v 4.DPA ako spomienka J na ostatne karosy B741.


A este par TAMBUSOV z 2.DPA do 4.DPA a 1.DPA.
Info o vozidlach IKARUS 435.18 B,E,F v 4.DPA:

4800- POJAZDNA každý deň na linke c.92
4801- POJAZDNA kazdy den na linke c.96
4802- NEPOJAZDNA !!!
4803- POJAZDNA jazdi casto na linke c.96 a ma pekne umyte disky.
4804- POJAZDNA kazdy den na linke c.68 alebo ako ZALOZNE VOZIDLO.
4805- POJAZDNA jazdi všade je v čísle.
4806- POJAZDNA kazdy den na linke c.93/13
4807- POJAZDNA jazdi všade je v čísle.
4808- POJAZDNA kazdy den na linke c.94
4809- POJAZDNA jazdi všade je v čísle.
4810- NEPOJAZDNA !!! Dlho nebola na linkách tak asi je odstavená.
4811- POJAZDNA jazdi všade je v čísle.
4819- POJAZDNA zatiaľ bola len ako ZALOZNE VOZIDLO.
4820- POJAZDNA jazdi všade je v čísle.
4821- POJAZDNA jazdi všade je v čísle.
4822- POJAZDNA jazdi všade je v čísle.
4823- POJAZDNA jazdi všade je v čísle.
4824- POJAZDNA jazdi všade je v čísle.
4825- POJAZDNA jazdi všade je v čísle.
4826- POJAZDNA jazdi všade je v čísle.
4827- NEPOJAZDNA !!! Je odstavená vo vozovni 4.DPA a myslím že snej ubuda...
4828- POJAZDNA jazdi vsade je v cisle.
4829- POJAZDNA jazdi vsade je v cisle.
4830- POJAZDNA jazdi vsade je v cisle.
4831- NEPOJAZDNA !!! Je ostavena vo vozovni 4.DPA ale neviem co sním je.
4832- Hmm... tak to neviem.
4833- POJAZDNA jazdi vsade je v cisle.
4834- POJAZDNA kazdy den na linke c.84
4835- POJAZDNA jazdi vsade je v cisle.
4836- POJAZDNA bola odstavena lebo mala asi P2-kontrolu a je prave v zabehu.
4837- POJAZDNA jazdi vsade je v cisle.
4838- POJAZDNA jazdi vsade je v cisle.
4839- POJAZDNA jazdi vsade je v cisle.
4840- POJAZDNA jazdi vsade je v cisle.
4841- POJAZDNA dlho nevidená.
4842- POJAZDNA dlho nevidená.
4843- POJAZDNA jazdi vsade je v cisle.
4844- POJAZDNA jazdi vsade je v cisle.
4845- POJAZDNA jazdi vsade je v cisle.
4846- POJAZDNA jazdi vsade je v cisle.
4847- POJAZDNA jazdi vsade je v cisle.
4848- POJAZDNA jazdi vsade je v cisle.
4849- POJAZDNA jazdi všade je v čísle.


Poznamka:
„JAZDI VŠADE JE V ČISLE“: ZNAMENA ŽE VOZ NEMA STALU LINKU A PRETO HO JE MOZNE VIDIET NA VSETKYCH LINKACH VYPRAVOVANYCH Z 4.DPA.
Dnesna vyprava linky c.92 na obed:
12:45 odchod 4943
12:50 odchod 4310(velmi nezvicajne tento jav znaci o tom ze fakt v 4.DPA je nedostatok vozov)
Dnesna vyprava linky c.93 podla poradia:
1-4839,2-4847,3-4833,4-4828,5-4836,6-4824,7-4303,
Tak... nas novo precislovany Ikarus 435.18E e.c: "4819" uz jazdil vcera cely den ako ZALOZNE VOZIDLO na linkach: 94(rano o 8:06), 92 (odchod myslim ze o 12:45 z Dolnozemskej) a cely poobedny diel linky c.95/6 kde zastupoval 4203 v neskorsich vecernych hodinach som ho uz nevidel. 🙂
P.S.: Mohli tie cisla dat viacej k sebe a nie takto 4.8.1.9 vyzera to skaredo, no nevadi aspon ze mame viac Ikarusov v 4.DPA aj ked to vela ludi urcite netesi ze??? 😉
Frenky: Dakujem, vies ja tie casy pisem iba priblizne +/- do 30 minut, zalezi o aku linku ide. Je to tak ako hovoris 2830 bol najprv za 2514 na 83/8 a hned potom isiel za 2308 na linku 34/5. Alee to, ze neprisiel o cca 17:15 h. do Dubravky som nevedel, iba som videl prist z vozovne 2313, ale hned potom som startoval do DNV, aby som stihol pozriet 21/12 - ranny odskok na 380. Som rad, ze si ma na to upozornil, pretoze si myslim, ze je to super, ked sa mozme takto doplnat lebo nemozme byt vsade a ludia sa dozvedia, preco prave ten ich linka vynechala.
Ohladom tej 27/3=20/3. Jasne mas pravdu, ale neplati to vzdy. Prikladom ti bude aj dnesna vyprava. 27/3 bol 1006, ale na 20/3 bol 1128. Ale v 90% plati to, co si povedal. V poslednych dnoch som tieto busy nestihal, lebo som bol spolocensky zaneprazdneny. Takze preto radsej nenapisem nic
Este raz dakujem.

No a teraz uz piatok ( sorry bude to trocha nekompletne ):
- 83/9 - 2940 rano, popoludni 2939
- 2945 vypadol docasne na linke 83/4 okolo 12:30 h., nahradil ho ZV 2301
- 2303 vypadol docasne na linke 34/6 po 14. h.
- 2308 vypadol na linke 83/3 pred 15. h., nahradil ho nejaky Ik. 435 ( videl som iba z dialky )

😞 Podvecer sa zlomil jazycek na vyhybke Pri krizi a tak kolaj pre linku 5 bola odstavena, elektricky 1, 5, 12 sa tocili na dvoch kolajniciach. Chudaci vodici, ktori mali koncit v Dubravke museli cakat niekedy aj pol hodiny kym sa vymotali z konecnej a nemohli hned po skonceni sluzby upalovat do vozovne ako za normalnych okolonosti ked je jedna kolaj pre nich uvolnena.

Popoludnajsia vyprava:
1: 7753-54, 7791-92, 7787-88, 7813-14, 7812-11, 7815-16, 7739-40, 7727-28, S 7757-58, 7817-18, 7751-52
5: 7943-44, 7931-32, 7947-48, 7901-02, 7939-40, 7946-45, 7845-46, 7949-50, 7905-06, 7929-30, S 7919-20, 7923-24, 7941-42, 7907-08, 7733-34
12: 7779-80, 7775-76, 7807-08, 7821-22, 7795-96, 7809-10, S 7759-60, 7735-36
20: 1008, 1101, N 1128, 1005, 1015
22: 1013, 1002, 1065
27: 1020, S 1062, 1006, VW 1510, VWv-13??- videl som ho z eliny na Rac. myte na 21/6 o 19:05 h.
34: 2204, 2300, 2938, 2822, 2830, 2303, S 2515, 2811
35: 3198, S 3607
83: 2514, 2944, 2308, 2945, 2817, 2803, 2804, 2302, S N 2940, 2406, 2810, 2813, 2820
M: ZV 2301/4, 2939/9 a este nejaky Ik. 435/3

382: 1111
504: 1407
Nakoniec vysvitlo, ze na 95/6 robil zalohu 4819...
Dnes ráno o 8.55 som videl ZV 2011 na 75/9.
Nechapem - kde by mal byt? Doma je!
Dik Darro, 4406 je 95/7 takze potom asi odisiel 4203... som si este asi nezvykol na neprazdninove poradia. btw. 4303 uz davnejsie jazdi, ale co je s jeho vodicom?
Pred chvilou som videl na 95/6 zalozak 4849, pravdepodobne vypadol 4406, ktory som videl, ked mal vyjazd na safko.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.