Posilnené spoje určite boli, videl som záložné autobusy aj trolejbus. Dokonca aj po ukončení hokeja lebo stáli vo vyhradenom jazdnom pruhu v úrovni zimného štadióna. Nebolo by odveci, keby si kluby objednávali dopravu (napr. aj cez DPB) a uhradzali to napr. zvýšenou cenou zo vstupného a vstupenka by bola zároveň lístkom na MHD. Dnes bolo ťažké si vybrať či ísť na hokej, alebo futbal
Plus futbal. Kde bolo takmer 10k ludi a už na Novej dobe nevosli vsetci a na Bajkalská ďalších cca 100ludi. Ľudia pekne nadavali a Rakusania tiež, lebo mali auta v Petrzke
Hralo sa len playoff s takmer vypredanou arénou. Však fanúšikovia si zavolajú taxíky, ktoré potom na polhodinu obsadia buspruh aj so zastávkou. Je tam toho.
Tak je to jasne zadelenie pre vozy 3226, 3228, 3231 je taketo : 32/7+84/8, 32/6, 93/12. a cez prazdniny : 96/9, 32/6, 96/4+96/8. a celodenkary na solarisoch SU18 maju nove 84/8+32/4, 84/12.
Toto šetrenie na tých bezvýznamných nákladoch, že vypravujú na dôležité linky sóla by si už mohli odpustiť. Lebo na tej nafte a elektrike ušetria milióny.
Odkedy sa ráta s prdľžením L44? Je už konkrétný dátum?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike